Wát een kop heeft ie toch, ik zou hem écht graag weer terugzien.
Voor de rest van de boeidende foto's en de verhalen daarbij:
http://highlow.nl/CMS/index.php?option= ... 3&Itemid=2
Moderator: mods
Dat mag ik hopen! :D343 schreef: Ik zou Van der Sar ook graag bij AJAX terug willen zien, maar niet om zijn uiterlijk, hoor.
En dat zegt iemand van de club die Hand in hand, kameraden als clublied heeft...?Steef schreef:Ik blijf erbij dat Ajacieden (de fans) iets van homo-erotiek hebben. Dat laat de support voor middelmatige spelers als De Ridder, Dani en Rosenberg ook zien.
Dat is natuurlijk gewoon waar, alleen de link met homo-erotiek snap ik niet Je kunt toch gewoon mensen mooi vinden zonder daar erotische gevoelens bij te hebben ?Kowalczyk schreef: Het Ajax-publiek neigt al gauw naar grazieuze voetballers met een mooi koppie.
Ruud Heus, John de Wolf.... :DKowalczyk schreef:Kiprich, Van Gobbel, Gyan... Dat is óók tamelijk pervers hoor, maar dan anders...
Chivu is bij alle Nederlandse clubs aangeboden, alleen Vitesse leek in het begin interesse te hebben en was al bijna rond met Chivu. Toen kwam Ajax ineens om de hoek kijken en wilde Chivu daar graag naartoe. Chivu en zijn zaakwaarnemer gingen in onderhandelingen met Ajax en waren zo goed als rond, toen opeens de zaakwaarnemer met extra eisen kwam. Chivu sloeg met zijn hand op tafel en zei: "Hou nu toch eens op, ik ga naar Ajax al moet ik geld meebrengen". Daarna was hij voor het eerst in een Ajaxshirt te zien.Steef schreef:Wisten jullie trouwens dat Chivu al A-international was toen hij naar Ajax kwam?
Kom er net achter. Ineens een stuk minder knap gescout, eigenlijk.
Nee, daar moet je voor in Rotterdam zijn. Daar lopen ze hand in hand....Steef schreef:Ah, dat wist ik weer niet.
Is die Tessa trouwens ook van die andere homoerotische fotosessie? Bogarde in z'n gouden slip, etc?
Ik blijf erbij dat Ajacieden (de fans) iets van homo-erotiek hebben. Dat laat de support voor middelmatige spelers als De Ridder, Dani en Rosenberg ook zien.
Spuijt ElfAjaciedjuh schreef:Nee, daar moet je voor in Rotterdam zijn. Daar lopen ze hand in hand....Steef schreef:Ah, dat wist ik weer niet.
Is die Tessa trouwens ook van die andere homoerotische fotosessie? Bogarde in z'n gouden slip, etc?
Ik blijf erbij dat Ajacieden (de fans) iets van homo-erotiek hebben. Dat laat de support voor middelmatige spelers als De Ridder, Dani en Rosenberg ook zien.
Hand en hand met Kiprich! :scared:Ajaciedjuh schreef:Nee, daar moet je voor in Rotterdam zijn. Daar lopen ze hand in hand....Steef schreef:Ah, dat wist ik weer niet.
19/9/2006 - Rosenberg ontvangt Ajax Netwerk Man of the Season-prijs
(Gepost door P.)
BRON: Markus Rosenberg met prijs
Markus Rosenberg heeft vandaag na de ochtendtraining zijn prijs voor het winnen van de Ajax Netwerk Man of the Season-cometitie in ontvangst genomen. Zoals bekend won Rosenberg die titel voor het seizoen 2005/2006. De prijs bestaat uit een fotocollage met twee actiefoto's. De Zweedse spits was erg blij met zijn prijs. De grijns op zijn gezicht toen hij zag dat Zlatan Ibrahimovic de prijs al twee keer eerder had gewonnen en hij dus zijn teamgenoot van het Zweedse nationale elftal ook daarin volgt sprak boekdelen.