Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
- Jinne
- Site Admin
De toppers van vandaag beide gewonnen door de Londenaren met 1-0. Chelsea had ik wel verwacht, maar van Arsenal vind ik het toch verrassend. Nog niet gewonnen tot nu toe en dan wel winnen van de ploeg die nog niks verloren had.
Voor BZ, Kuyt scheen er niet al te top uit zien tegen Chelsea.
Voor BZ, Kuyt scheen er niet al te top uit zien tegen Chelsea.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Dat zou wat zijn zeg. Hebben ze eindelijk een fatsoenlijke keeper en dan zouden ze hem er uit gooien? Ik kan het me haast niet voorstellen. Als het waar is ben ik erg benieuwd wat hij 'misdaan' heeft. Hij heeft toch onlangs geen boek geschreven?bryan schreef:volgens geruchten is de nieuwste slachtoffer van ferguson edwin van der sar, die zou ontslagen zijn
maar nogmaals, het zijn geruchten.
bryan schreef:volgens geruchten is de nieuwste slachtoffer van ferguson edwin van der sar, die zou ontslagen zijn
maar nogmaals, het zijn geruchten.
www.soccercity.nl'Ferguson ruziet ook met Van der Sar'
Volgens de Engelse pers ligt ook Edwin van der Sar overhoop met manager Alex Ferguson. Nadat eerder sterspelers als Jaap Stam, Ruud van Nistelrooy en David Beckham de club al verlieten door onenigheid met de trainer, lijkt het nu de beurt aan de Oranje-doelman.
Zondag in de topper tegen Arsenal stond de Nederlander niet in de basis van Manchester United. Ondanks dat de officiële melding was dat hij ziek zou zijn, melden Engelse media dat hij door Ferguson uit de selectie was gehouden.
Na de Champions League-wedstrijd tegen Celtic, die met 3-2 werd gewonnen, zou Van der Sar kritiek hebben gegeven op zijn verdediging: "Hun aanvallende speelwijze heeft ons verrast, maar we hebben de goals zelf weggegeven als team. De verdediging was echt ondermaats vandaag. We verdedigden zonder concentratie, wat in de competitie beter zal moeten", zou hij hij hebben gereageerd na afloop van de gewonnen wedstrijd.
Als vervanger van Van der Sar stond Tomasz Kuszczak in het doel. De wedstrijd werd met 0-1 gewonnen door Arsenal.
www.tribalfootball.comVan der Sar axed after Fergie row
tribalfooball.com - September 18, 2006
Manchester United goalkeeper Edwin van der Sar was reportedly DROPPED for yesterday's defeat by Arsenal.
The Sun says United boss Sir Alex Ferguson dropped Dutch goalkeeper Van der Sar after a row. Fergie was upset with Van der Sar's public criticism of United's defence after Wednesday night's 3-2 win over Celtic.
Ferguson handed a debut to Tomasz Kuszczak yesterday, who gave away and then saved an early penalty before being beaten late on by Manu Adebayor.
United insists Van der Sar missed the game with illness.
The Sun dus als bron.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Alaindebanaan
Nederlanders zijn misschien wat mondiger. Maar het zijn wel 5 dragende spelers waar Ferguson mee in conflict is gegaan dan.....brigade zuid schreef:Ik zeg niet dat het zo is maar het valt wel op dat het meestal om een Hollander gaat.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Vanavond dus de documentaire waar Steef het eerder over had. Er wordt vuurwerk verwacht!
Het stinkt aan alle kanten!
Ik ben erg benieuwd.
vi.nlOok Vennegoor uitgemaakt voor 'diver'
18/9/2006 13:18
Jan Vennegoor of Hesselink wist afgelopen weekend voor het eerst niet te scoren voor Celtic. Bovendien kreeg de lange spits het verwijt dat landgenoten als Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben in Groot-Britannië ook al kregen.
Dunfermline Athletic-verdediger Scott Wilson vindt de Nederlander maar een diver. In een onderling duel claimde Vennegoor een strafschop, terwijl Wilson niets verkeerd deed, naar eigen zeggen.
'Hij ging makkelijk neer en ik zou nooit zo'n duik maken', legde Wilson uit na de 1-0 nederlaag van zijn ploeg tegen de Schotse kampioen. 'John Hartson (Vennegoors voorganger, red.) zou zoiets nooit doen.'
Wilson was niet alleen maar negatief over de huidige spits van Celtic. 'In het begin van de wedstrijd liep hij zich een paar keer vrij. Ik dacht bij mezelf: Het lijkt wel of ik tegen Chris Sutton speel. Hij heeft je te pakken als je niet op je voorvoeten staat.'