Roda JC - Ajax (17-9-'06)
Roda JC - Ajax (17-9-'06)
Belgische topscheidsrechter fluit Roda JC - Ajax
Ook dit jaar kennen de Nederlandse en de Belgische voetbalbond weer een beperkte uitwisselingn van scheidsrechters in de hoogste competitie. In dat kader fluit zondag de Belgische topscheidsrechter Frank De Bleeckere de wedstrijd Roda JC – Ajax. Michael Gerard en Peter Hermans zijn zijn assistenten.
Bron: AN
Ook dit jaar kennen de Nederlandse en de Belgische voetbalbond weer een beperkte uitwisselingn van scheidsrechters in de hoogste competitie. In dat kader fluit zondag de Belgische topscheidsrechter Frank De Bleeckere de wedstrijd Roda JC – Ajax. Michael Gerard en Peter Hermans zijn zijn assistenten.
Daar gaan we weer :D
Wie van de AT-ers gaan onze jongens steunen in Limburg?
Ik in ieder geval wel. dus wie mij wil bewonderen tot zondag :D .
Ik ga ervoor dat wij met 1-3 winnen.
0-1 Babel
0-2 Huntelaar
1-2 ?
1-3 Rosenberg :D
Wie van de AT-ers gaan onze jongens steunen in Limburg?
Ik ga ervoor dat wij met 1-3 winnen.
0-1 Babel
0-2 Huntelaar
1-2 ?
1-3 Rosenberg :D
Laatst gewijzigd door Andy22 op vr sep 15, 2006 2:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ga ook, dus zie je dan Andy. ;)Andy22 schreef:Wie va nde AT-ers gaan onze jongens steunen in Limburg?
Wordt een leuk dagje uit, op de terugweg nog even bij m'n ouders eten in Noord-Limburg. De wedstrijd zal een stuk lastiger worden dan gisteravond, Roda heeft niet voor niets 7 punten uit 3 wedstrijden.
Zal een 0-1 of 1-2 worden verwacht ik. Huntelaar ééntje en Gabri.
- Alaindebanaan
Spuug em nog maar een keer ja, Os...... :aai:Ossegal schreef:Dat zullen er niet veel zijn, Andy22. Allemaal nepperts hier!Andy22 schreef: Wie va nde AT-ers gaan onze jongens steunen in Limburg?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
AT5:
- Maduro mogelijk in plaats van Roger
Hedwiges Maduro keert zondag mogelijk terug in de basis van Ajax voor het duel met Roda JC. Dat zou ten koste gaan van de Spaanse middenvelder Roger die donderdag tegen IK Start slecht speelde.
Coach Henk ten Cate wilde Maduro al in het UEFA Cup-duel in het veld brengen voor Roger. Ten Cate kon dat echter niet doen omdat hij al zijn wissels al had gebruikt. Roger herstelde zich in het restant van de wedstrijd tegen IK Start overigens wel. De Spanjaard maakte in het met 2-5 gewonnen duel het vierde doelpunt van Ajax.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
Re: Roda JC - Ajax (17-9-'06)
Remember Utreg - Ajax van vorig seizoen? :pukey:JC schreef:Belgische topscheidsrechter fluit Roda JC - Ajax
Graadmeter voor Ajax. Wedstrijd tegen een goed georganiseerde ploeg met een trainer met een goed doortimmerd tactisch plan.
-
- AT Toto winner 15/16
De Bleeckere is een topscheids hoor.wimpey schreef:Remember Utreg - Ajax van vorig seizoen? :pukey:JC schreef:Belgische topscheidsrechter fluit Roda JC - Ajax
Belachelijk als Roger gelijk weer geslachtofferd wordt terwijl bepaalde andere spelers wel altijd mogen blijven aankloten. :pukey:
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Roger speelt, althans volgens Teletekst.brigade zuid schreef:De Bleeckere is een topscheids hoor.wimpey schreef:Remember Utreg - Ajax van vorig seizoen? :pukey:JC schreef:Belgische topscheidsrechter fluit Roda JC - Ajax
Belachelijk als Roger gelijk weer geslachtofferd wordt terwijl bepaalde andere spelers wel altijd mogen blijven aankloten. :pukey:
- RosenbergSpits