IK Start - AFC Ajax UEFA cup 1e ronde

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
999

Bericht door 999 » vr sep 15, 2006 11:04 am

Bertje schreef:Ik hoef me niet te verantwoorden tegenover jou, Voetske. Ik weet wat jij schrijft, jij weet wat jij schrijft en de rest weet wat jij schrijft. Lijkt me voldoende.
Dit is natuurlijk BULSHITT van de bovenste plank, Bertje, je beschuldigd mij van Babel gebrabbel waar je het van in je broek doet van het lachen, maar met voorbeelden en tegen argumenten kom je niet.

Kijk dat sommige alleen wat zij opschrijven als de enige waarheid beschouwen moeten zij weten ...
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 15, 2006 11:07 am

Voetske schreef:Babel viel redelijk in, maar eigenlijk is wat ie liet zien tegen deze tegenstander ook maar heel gewoontjes.
Ik heb geen zin om oude topics te gaan doorspitten om jou weer eens te laten zien wat je toch al weet.

999

Bericht door 999 » vr sep 15, 2006 11:07 am

Bertje schreef:
Voetske schreef:Babel viel redelijk in, maar eigenlijk is wat ie liet zien tegen deze tegenstander ook maar heel gewoontjes.
Ik heb geen zin om oude topics te gaan doorspitten om jou weer eens te laten zien wat je toch al weet.
:sad:
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » vr sep 15, 2006 11:10 am

Misschien kun je de stukken van Voetske dan oveslaan ipv op hem in te hakken?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 15, 2006 11:28 am

Bertje schreef:Ik heb geen zin om oude topics te gaan doorspitten om jou weer eens te laten zien wat je toch al weet.
Als je per se iemand moet beschuldigen van iets, doe dan tenminste de moeite om het te onderbouwen. Dus kom maar op met het bewijs.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 15, 2006 12:33 pm

Ik dacht dat ik niet de enige was die het was opgevallen.
Voetske schreef:
Thomas schreef:
Voetske schreef:Dat is dus alleen maar trainbaar als je de aanleg hebt voor een goede voorzet, heb je dat niet kun je trainen totdat je een ons weegt, maar zul je per wedstrijd zien dat goed aangekomen voorzetten zeldzaam zijn ........ zoals nu nog steeds het geval is ....

Oja, degene die die aanleg hebben en goed ontwikkelen zullen, na bv een tijdje door omstandigheid geen voorzet hebben te kunnen geven, deze goede voorzet binnen no-time weer te pakken hebben, de rest kan dan weer van voren af aan op de training beginnen ...
Maar Babel gaf voorheen nooit voorzetten. Nu lijkt het erop dat hij op dat gebied (en meerdere gebieden) progressie boekt.
Niet, Babel gaf regelmatig voorzetten, nu zien ze er wat beter uit omdat Huntelar in de spits staat.
Ik zag alleen in de samenvatting al twee voorzetten precies op het hoofd van Babel.

En nu kan ik wel door gaan zoeken naar posts uit het vorige seizoen, maar die wedstrijden kan ik me (gelukkig) niet meer allemaal herinneren.

Kijk, ik vind Voetske een prima poster, blij dat hij er is, maar het klinkt mij op zijn minst vreemd in de oren als hij anderen ervan gaan beschuldigen dat ze alleen de fouten van sommige spelers zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 15, 2006 12:46 pm

Ach, we hebben allemaal onze voorkeuren... ;)

Babel liet gisteravond opnieuw zien dat hij snel progressie boekt. Dat vind ik pure winst. :headbang:

LucaS

Bericht door LucaS » vr sep 15, 2006 12:47 pm

Babel zal nooit van zijn leven meer in een serieuze wedstrijd zoveel ruimte krijgen

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr sep 15, 2006 12:48 pm

Jewel. :yes:

In de thuiswedstrijd.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 15, 2006 12:50 pm

Lucas schreef:Babel zal nooit van zijn leven meer in een serieuze wedstrijd zoveel ruimte krijgen
Dat gold voor alle spelers maar Rosenberg bijvoorbeeld hebben we behalve bij zijn doelpunt niet gezien.
Babel geeft tegenwoordig ook assists. Vorig jaar voetbalde hij voor eigen glorie.

LucaS

Bericht door LucaS » vr sep 15, 2006 12:52 pm

Wat toevallig dat je Rosenberg noemt en niet Huntelaar. Rosenberg kreeg ook geen bal

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 15, 2006 1:04 pm

Lucas schreef:Wat toevallig dat je Rosenberg noemt en niet Huntelaar.
Ja, toevallig hè? :D

Ik zou hem de bal ook niet geven. ;)

LucaS

Bericht door LucaS » vr sep 15, 2006 1:06 pm

Ach met de paar ballen die hij kreeg heeft ie een doelpunt gemaakt en Gabri een niet te missen kans geschonken

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 15, 2006 1:09 pm

Hij speelt -niet toevallig- geen rol in het positiespel.

Goed voor zijn marktwaarde dat hij gescoord heeft. :yes:

Lionel

Bericht door Lionel » vr sep 15, 2006 1:44 pm

Alsof een doelpunt in de 1e ronde van de Uefa Cup iets zegt
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » vr sep 15, 2006 1:44 pm

Hij scoort gelukkig vaker

Lionel

Bericht door Lionel » vr sep 15, 2006 2:00 pm

Ik reageerde op Joey
IK GELOOF!!!!!!

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr sep 15, 2006 2:17 pm

Dat maakt de post van Lucas nog steeds niet overbodig, Rishi.

999

Bericht door 999 » vr sep 15, 2006 3:32 pm

Bertje schreef:Ik dacht dat ik niet de enige was die het was opgevallen.
Voetske schreef:
Thomas schreef: Maar Babel gaf voorheen nooit voorzetten. Nu lijkt het erop dat hij op dat gebied (en meerdere gebieden) progressie boekt.
Niet, Babel gaf regelmatig voorzetten, nu zien ze er wat beter uit omdat Huntelar in de spits staat.
Ik zag alleen in de samenvatting al twee voorzetten precies op het hoofd van Babel.

En nu kan ik wel door gaan zoeken naar posts uit het vorige seizoen, maar die wedstrijden kan ik me (gelukkig) niet meer allemaal herinneren.

Kijk, ik vind Voetske een prima poster, blij dat hij er is, maar het klinkt mij op zijn minst vreemd in de oren als hij anderen ervan gaan beschuldigen dat ze alleen de fouten van sommige spelers zien.
O, de voorzetten van Babel.Vooruit dan, hoeveel voorzetten heeft Badel tegen Start gegeven, en dan heb ik het over de achterlijn halen , bal voorzetten -> Huntelaar.Ongerveer zoeen 25% van het Schip voorzet als je begrijpt wat ik bedoel.En dus niet de steekballetjes of op goed geluk ..

Omdat je een beetje kort van herrinnering bent zal ik je helpen ..

3 ?, 5 ?, of 6.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 15, 2006 3:49 pm

Babel is geen buitenspeler. Sowieso vind ik het nogal raar dat hij niet bijzonder gespeeld kan hebben als hij niet vanaf de achterlijn een perfecte bal voor het doel heeft gegeven.

Wel vergeet je voor de gein even te vermelden dat hij drie keer iemand vrij speelde en drie keer was het een doelpunt. Ook vergeet je te vermelden dat geen enkele speler van Ajax zo balvast was als Babel.

Maar de andere posters op AT hebben allemaal zo'n selectief geheugen, joh!

999

Bericht door 999 » vr sep 15, 2006 4:01 pm

Bertje schreef:Babel is geen buitenspeler. Sowieso vind ik het nogal raar dat hij niet bijzonder gespeeld kan hebben als hij niet vanaf de achterlijn een perfecte bal voor het doel heeft gegeven.

Wel vergeet je voor de gein even te vermelden dat hij drie keer iemand vrij speelde en drie keer was het een doelpunt. Ook vergeet je te vermelden dat geen enkele speler van Ajax zo balvast was als Babel.

Maar de andere posters op AT hebben allemaal zo'n selectief geheugen, joh!
Geef toch eens gewoon antwoord jongen.En ga er niet jou uitleg aan geven van wat ik bedoel.

De ene assist op Huntelaar, waar Ik Start vergeet om rugdekking te geven, was leuk, die andere twee kan mijn zuster ook geven ..

Balvast, man, ik tel zowieso +- 6 keer balverlies en een keer of 3 buitenspel op +- 14 balhandelingen.

En wat hebben andere posters er mee te maken ?.
Blij met de punten ...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr sep 15, 2006 4:22 pm

Precies. Start-Ajax ging het over. Jullie vete zal ik even naar het rommelhok verplaatsen.

999

Bericht door 999 » vr sep 15, 2006 6:12 pm

Peter schreef:Precies. Start-Ajax ging het over. Jullie vete zal ik even naar het rommelhok verplaatsen.
Peter je haalt iets teveel weg, jongen

Puur theoretisch gezien zou Babel aan de rechterkant veel meer rendement voor het elftal moeten opleveren.De aktie binnendoor waarvan nu steeds aan de linkerkant sprake is, en die in 98% van de gevallen 0% rendement opleverd en ook nog eens ervoor zorgt dat het strafschop gebied nog voller wordt dan het al is, zou dan omgezet worden in de aktie buitenom, en mits goed uitgevoerd de achterlijn halend.Alleen is hij bij een voorzet wel makkelijker op z'n rechter(voorzet)been te blokken.En een voorzet van achter de tegenstander om, wat je tegenwoordig bij buitenspelers ziet, zie ik bij Babel niet.

Nee trainers gokken erop dat Babel, vanaf links naar binnen snijdend zijn schotkracht kan benutten.Dat is een enkele keer goed gegaan, maar kwa rendement voor Babel zeer miniem, en laten we over het rendement voor Huntelaar maar niet hebben.

Maar goed, tis puur een theoretisch duimzuigertje ...
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr sep 15, 2006 6:24 pm

Tja, want drie assists is natuurlijk niet best. Je kunt er nu wel een heel verhaal omheen breien, maar erg zinnig wordt het niet. Feit blijft dat Babel de laatste wedstrijden het goed doet op links.

Als Huntelaar die voorzetten tegen Vitesse in het doel had gekregen (iets dat m'n zus bij wijze van spreken nog zou kunnen ;) ) had Babel nu op vijf assists in twee wedstrijden gestaan.

999

Bericht door 999 » vr sep 15, 2006 6:39 pm

Bertje schreef:Tja, want drie assists is natuurlijk niet best. Je kunt er nu wel een heel verhaal omheen breien, maar erg zinnig wordt het niet. Feit blijft dat Babel de laatste wedstrijden het goed doet op links.

Als Huntelaar die voorzetten tegen Vitesse in het doel had gekregen (iets dat m'n zus bij wijze van spreken nog zou kunnen ;) ) had Babel nu op vijf assists in twee wedstrijden gestaan.
Assist pffffffffffffft, ook dat zal wel.Tis jou mening, respect, maar ik deel die niet.En dat jij durft te schrijven "er omheen breien " :nooo:

Het zal, ik vindt het wel genoeg zo.
Blij met de punten ...

Plaats reactie