Feyenoord
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Derksen zit er gewoon weer eens naast. Derksen: 'als Feyenoord slim was geweest, dan had men Rosenberg gepresenteerd, maar die mocht niet weg van Ajax'. WvH zat er hoofdschuddend naast en mompelde 'die was ook in de markt'.
Die 2 miljoen netto kon hij ook niet onderbouwen, behalve dat hij wist dat hij dat bij Ajax verdiende. Charisteas wou niet inleveren, dus verdient hij dat nu ook. Waar hij die 2 miljoen vandaan haalt is me een raadsel. Derksen zit er sowieso de laatste tijd mijlenver naast.
Die 2 miljoen netto kon hij ook niet onderbouwen, behalve dat hij wist dat hij dat bij Ajax verdiende. Charisteas wou niet inleveren, dus verdient hij dat nu ook. Waar hij die 2 miljoen vandaan haalt is me een raadsel. Derksen zit er sowieso de laatste tijd mijlenver naast.
Hij was bepaald niet geniaal bezig! :DKowalczyk schreef:Nou, sorry hoor, maar ik zou niet weten wat-ie verkeerd deed.wimpey schreef:En iemand met een beetje kijk op voetbal (die niet vooringenomen is) kon ook zien dat onze trainer er thuis tegen Kopenhagen een potje van maakte.
Wedstrijdtopic Ajax - FCK, Ko. Wisselen à la Bassie en Dickie en niet reageren op een tactische omzetting van de trainer van de tegenstander. Zwak gecoacht.
Ye' Mighty Oak schreef:Feyenoord wordt volgend seizoen kampioen joey, dus hij investeert nu gewoon een jaartje in zichzelf :hypocrite:joey schreef:Wie weet. Hij moet toch één reden hebben om naar Feyenoord te gaan. ;)
Dat zal het zijn. :D
Feyenoord heeft gewonnen vandaag, dus ze gedogen hem weer een weekje.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16