Ajax - Vitesse
Ach laat die Steef toch lullen.Zo slecht is het niet.Vitesse op de schop toer en AJAX combineert bij vlagen best aardig.Jammer dat Sneijder en Babel teveel voor eigen succes gaan en Rosales bijna z'n man niet voorbij komt.Mr. Ajax schreef:Was het een afstandschot van Roger? En spelen ze zoals Steef zegt gewoon slecht of zie jij het anders??
We creeeren iets te weinig echte kansen, dat wel.
Blij met de punten ...
Staat dat er GOED gevoetbald wordt , nee, maar we weten het nu onderhand wel, dan kijk je toch niet Steef ...Steef schreef:Nou, als je dit goed voetbal vindt...Ik kan er echt niet meer naar kijken naar dat gepruts in Nederland hoor. Als je ziet hoe ongelooflijk ver Stam boven de rest uitstijgt op z'n 34e.
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Is Ajax nou zo goed of Vitesse zo slecht? Ik zie in ieder geval een jagend Ajax waarbij Vitesse dus amper poot aan de grond krijgt. Dat is dan jammer voor de wedstrijd maar wel de verdienste van Ajax. Bal gaat goed rond, zit af en toe zelfs tempo in en vooral, er zit lijn in.
Minpunten: toch weer een aantal kansen voor Vitesse wat absoluut niet nodig is. En je moet veel meer Babel in de diepte zoeken want die loopt z'n tegenstander er 3 keer uit.
Minpunten: toch weer een aantal kansen voor Vitesse wat absoluut niet nodig is. En je moet veel meer Babel in de diepte zoeken want die loopt z'n tegenstander er 3 keer uit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Stam , de beste man gewisseld, wellicht geblesseerd bij die val die hij maakte.
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo sep 10, 2006 2:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Hedwiges loopt warm, dus misschien gaan ze 4-4-2 spelen? opzich geen slechte keuze met babel en Huntelaar vooraan, en sneijder, roger, en gabri er vlak achter.
Rood ruud knol, schandalige trap op de kuit van Huntelaar. en ze worden al zo weg gespeeld... ik ga niet meer kijken, dit is net of je naar Barca tegen RBC zit te kijken.
Rood ruud knol, schandalige trap op de kuit van Huntelaar. en ze worden al zo weg gespeeld... ik ga niet meer kijken, dit is net of je naar Barca tegen RBC zit te kijken.
Laatst gewijzigd door RosenbergSpits op zo sep 10, 2006 2:47 pm, 3 keer totaal gewijzigd.