Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Ik heb vannacht maar eens de herhaling bekeken om te zien of het bericht waar was. Er werd gemeld dat een verslaggever van dat programma een gesprek van een Ajax-directeur/bestuurslid heeft opgevangen. Daarin zei hij dat MvB al een voorcontract heeft getekend met Ajax.
Ik heb geen idee hoe betrouwbaar het is, maar ik vond Van Geel altijd wel opvallend positief over MvB in verschillende interviews.
Ik heb geen idee hoe betrouwbaar het is, maar ik vond Van Geel altijd wel opvallend positief over MvB in verschillende interviews.
-
Nederland heeft ook goede spelers maar die worden niet opgesteld.joey schreef:Mensen die dachten dat Nederland wel even wereldkampioen zou worden zijn niet goed bij hun hoofd. Andere landen hebben betere spelers. Ik vind dat Van Basten het best aardig doet.
vd Sar
Kromkamp Mathijssen Boula v Bronckhorst
v Bommel Davids Seedorf
V Persie Huntelaar/v Nistelrooy Robben
is een opstelling die qua kwaliteit even goed is als een Frankrijk vind ik.
Van Nistelrooy fit is bijna even goed als henryBertje schreef:Precies. Eeven goed als Frankrijk! :worshippy:
Ondanks dat je geen spelers als Henry, Ribery, Makélélé, Vieira of Thuram hebt.
Van Persie is beter dan Ribery
Davids is beter dan Makelle
Seedorf is beter dan Vieira
Kromkamp is beter dan Thuram
Behalve die laatste kloppen ze allemaal :D
Ja, vast. :aai:Kramer schreef:Van Nistelrooy fit is bijna even goed als henry( die vind ik de laatste tijd matig trouwens)
Van Persie is beter dan Ribery
Davids is beter dan Makelle
Seedorf is beter dan Vieira
Kromkamp is beter dan Thuram
Behalve die laatste kloppen ze allemaal :D
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je kunt geen spelers vergelijken. Frankrijk speelt een heel ander systeem...Laat ook verder maar, want het gaat nergens over. :D
MvB bij Ajax? Ik zou het echt niet weten, hoor. Makkelijk om nu weer op Steef te gaan vitten, maar hij heeft in deze wel gelijk. Ik wil MvB wel eens dagelijks met een groep bezig zien en zich verder mengen in transfers, iets wat hij nu allemaal niet doet. Wereld van verschil dus.
MvB bij Ajax? Ik zou het echt niet weten, hoor. Makkelijk om nu weer op Steef te gaan vitten, maar hij heeft in deze wel gelijk. Ik wil MvB wel eens dagelijks met een groep bezig zien en zich verder mengen in transfers, iets wat hij nu allemaal niet doet. Wereld van verschil dus.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Met Jong Ajax heeft hij in ieder geval laten zien met een groep te kunnen werken maar of dat ook bij het grote Ajax lukt. Geen flauw idee.Peter schreef:Je kunt geen spelers vergelijken. Frankrijk speelt een heel ander systeem...Laat ook verder maar, want het gaat nergens over. :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16