Nederland - Wit-Rusland
Moderator: mods
Had alleen nooit gescoord mogen worden, Kuijt maakte zelf de overtreding. Vrije trap had dus de andere kant op moeten zijn....Jinne schreef:Die bal zat er lekker in. :bis:
Het is gewoon te triest voor woorden, maar net met 0 - 1 winnen van Luxemburg en voorlopig een onterecht doelpunt tegen Wit-Rusland... :sad:
-
maar meevoetballend deed hij het een stuk beter dan van nistelrooij!Frank schreef:Is het al nog te vroeg om een vergelijking tussen Huntelaar en Van Nistelrooij te maken (liever gezegd: om de conclusie te trekken dat Huntelaar hetzelfde probleem heeft als Van Nistelrooij, namelijk de gebrekkige aanvoer)... ;)
-
-
Een prima pot ?
Je zou zo bij SBS kunnen gaan werken :D
De commentator was waardeloos, hij had het op een gegeven moment zelfs over 'we' :nooo:
Ik vond het weer weinig aan, Van Persie, Sneijder en Vd Sar waren de pluspunten. Samen met invaller Schaars, de rest was weer eens bedroevend...
Daarbij had Oranje alle mazzel dat de overtreding van Kuyt voorafgaand aan de 1-0 niet werd gezien en dat in het begin van de 2e helft een speler van Wit-Rusland onterecht buitenspel gegeven werd, die gast had een vrije doortocht naar Vd Sar.
Oranje heeft wel verdiend gewonnen, maar deze selectie geef ik weinig kans tegen een goede tegenstander. Een middenveld met De Jong en Landzaat is kansloos, ook omdat Sneijder daardoor niet kan vertrouwen op fysiek vermogen langs hem. Huntelaar liet zien dat ook hij machteloos is bij het spel van Oranje, maar hij zal wel mogen blijven staan. Stel je voor dat Van Basten inziet dat het niet aan Van Nistelrooij ligt :X
En waarom zijn in hemelsnaam Van Bommel en Davids niet goed genoeg ?
Je zou zo bij SBS kunnen gaan werken :D
De commentator was waardeloos, hij had het op een gegeven moment zelfs over 'we' :nooo:
Ik vond het weer weinig aan, Van Persie, Sneijder en Vd Sar waren de pluspunten. Samen met invaller Schaars, de rest was weer eens bedroevend...
Daarbij had Oranje alle mazzel dat de overtreding van Kuyt voorafgaand aan de 1-0 niet werd gezien en dat in het begin van de 2e helft een speler van Wit-Rusland onterecht buitenspel gegeven werd, die gast had een vrije doortocht naar Vd Sar.
Oranje heeft wel verdiend gewonnen, maar deze selectie geef ik weinig kans tegen een goede tegenstander. Een middenveld met De Jong en Landzaat is kansloos, ook omdat Sneijder daardoor niet kan vertrouwen op fysiek vermogen langs hem. Huntelaar liet zien dat ook hij machteloos is bij het spel van Oranje, maar hij zal wel mogen blijven staan. Stel je voor dat Van Basten inziet dat het niet aan Van Nistelrooij ligt :X
En waarom zijn in hemelsnaam Van Bommel en Davids niet goed genoeg ?
En die uitspraak van die gek...hij kan geen ij zeggen, hebben jullie dat ook gemerkt? Sjnaider, Haitinga... ze moesten hem een prop in de bek stoppen. :XSteef schreef:Ik zit een andere wedstrijd te kijken dan die SBS-knul.
De eerste helft was nog aardig, maar niet meer dan aardig. Sneijder doet alleen nog wat hij leuk vindt en voelt zich daar wel bij.
Het stinkt aan alle kanten!