Wat is er geworden van....
Moderator: mods
-
Tweede periode niet dan?Steef schreef:Litmanen had een grootse voetbalintelligentie in zijn eerste Ajax-periode.
RKC - Ajax, en het bleef verschrikkelijk lang 0-0. Jari was 80% fit en Koeman liet hem invallen. Een van z'n eerste acties was een lobje waarbij hij een andere Ajacied vrij voor het doel zette en scoorde. Overwinning was veilig en Jari werd volgens mij voor het laatste fluitsignaal weer gewisseld.
Fysiek was het altijd kwakkelen, maar wat was ie goed zeg... Ook tegen AS Roma trouwens.
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Zlatan en twee andere 'stappers' eruit
4/9/2006 22:50
Afgelopen weekend is blijkbaar een goed weekend geweest om er even extra tussenuit te knijpen. Na spelers die de regels overtraden bij Wit-Rusland en Kroatië, heeft ook Zweden drie spelers uit de selectie gegooid.
Zlatan Ibrahimovic, Olof Mellberg en Christian Wilhelmsson keerden zondag-avond te laat terug bij de nationale ploeg. Waar bondscoach Lars Lagerbäck de deadline had gesteld op 23.00 uur, meldden de drie zich om 01.15 uur.
'De meest tragische beslissing uit zijn carrière', noemde Lagerbäck zijn maatregel. Zweden speelt woensdag thuis tegen Liechtenstein. De eerste EK-kwalificatie wedstrijd wonnen de Scandinaviërs met 1-0 uit tegen Letland.
vi.nl'Ibrahimovic vindt verbanning overdreven'
5/9/2006 16:40
Zlatan Ibrahimovic is teruggekeerd in Italië nadat bondscoach Lars Lagerbäck hem uit de selectie zette voor het EK-kwalificatieduel met Liechtenstein. De Zweedse spits van Internazionale meldde zich samen met Olof Mellberg en Christian Wilhslmsson twee uur en een kwartier te laat zondagavond.
'Het spijt me zeer dat er zoveel ophef is ontstaan in de aanloop naar de belangrijke wedstrijd tegen Liechtenstein', verontschuldigde Ibrahimovic zich. 'De reactie van de bondscoach lijkt mij een beetje overdreven, maar ik accepteer zijn beslissing. Bovendien bied ik mijn excuses aan mijn medespelers en de bond aan.'
Ajax Netwerk5/9/2006 - Aborah op stage bij Arminia Bielefeld
(Gepost door RvN)
Der Kicker meldt dat Stanly Aborah op stage is bij het Duitse Arminia Bielefeld. Voor zover bekend had de middenvelder een nog een jaar doorlopend contract bij Ajax. Zijn huurcontract verlengen bij FC Den Bosch wilde hij zelf niet omdat hij een stapje hogerop wilde. Volgens Der Kicker is hij transfervrij. Indien dat klopt, moet zijn contract in de zomer in overleg zijn ontbonden. Alleen in dat geval kan hij nog voor de winterstop aan de slag bij een nieuwe club. Loopt zijn contract nog door, dan zal hij tot de nieuwe transferperiode moeten wachten, alvorens elders aan de slag te mogen.
- Alaindebanaan
Het filmpje van Litmanen dat eigelijk hierheen moest. Vind hem wel mooi, alleen op het laatst steeds dezelfde beelden die ook al eerder in het filmpje waren gebruikt, daar houd ik niet zo van....
gertjuh410 schreef:Ik weet niet oftie al ergens staat maar zag dat jullie het over Jari hadden.. vriend van me heeft wel mooi filmpje over hem gemaakt:-) Dis de link.. http://media.putfile.com/Jari-Litmanen-Ajax-in-Person .. staat ook op ajaxshowtime.nl!! Sorry, geen transfernieuws, kweet het ma heb weinig tijd!! Veel plezier ermee:-)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- gertjuh410
Ja sorry:$ Had gister ff geen tijd om te zoeken waar het filmpje moest.. Lees normaal gesproken alleen die topic dus vandaar!! Staan overigens nog veel meer mooie filmpjes op die site.. moest trouwens www.ajaxlive.nl zijn en niet die ander:$ Onder andere deze.. http://media.putfile.com/TheStartOfTheN ... Ajaxlivenl is er op te vinden.. Doelpunten van t begin van t seizoen onder lekker muziekie:-)
Veel plezier ermee!!
Veel plezier ermee!!
- Alaindebanaan