Feyenoord
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16
Dat is wat anders dan belachelijk en kapot maken. Dat heeft namelijk impact naar buiten en is uitermate slecht voor zijn waarde. Snap jij het nou echt niet Steef?Steef schreef:'Hij past niet in het systeem.' 'Hij is vijfde spits achter Poepon.'
Snap jij het nou echt niet, Lucas? Ajax wilde van hem af. Nou, dan maak je zo'n speler het leven zuur.
Het leven zuur maken? Hem is gewoon eerlijk verteld dat ie nr 5 was en dat ie weg mocht. Lijkt me redelijk netjes
I think I lost my fucking headache
Bekend fenomeen, spelers die ' mogen' vertrekken krijgen een zetje in de rug. Dat gebeurt overal. Maar Martin van Geel hangt geen zak stront op, hij neemt een zakelijke beslissing in het belang van Ajax.
Charisteas heeft pech gehad dat de trainer die hem wilde meteen vertrok. En nu heeft hij pech dat de broer van de trainer die hem wilde hem naar de verkeerde club heeft gehaald. Eigenlijk een pechvogel, die Chari. :aai: :D
Charisteas heeft pech gehad dat de trainer die hem wilde meteen vertrok. En nu heeft hij pech dat de broer van de trainer die hem wilde hem naar de verkeerde club heeft gehaald. Eigenlijk een pechvogel, die Chari. :aai: :D
Het stinkt aan alle kanten!
BIJNA net zo triest als de reacties uit het psv kamp na de komst van Kluivert.Baseman schreef:De reacties van het Feyenoord kamp had ik me kunnen voorstellen bij een komst van Kluivert, maar bij die van Charisteas ? Dat gaat echt nergens over, vooral de termen die gebruikt worden :nooo:
PS: Die termen gaan overigens sowieso nergens over, te triest gewoon.
Zijn waarde was dat de beleidsbepalers van Ajax deze zomer van hem af wilden.
Ze hebben hun lesje geleerd met Grygera.
2008 contract en geen intentie tot verlengen is 2006 de duer uit. En als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.
Ajax pakt een transfersom en bespaart zich 2 seizoenen salaris + premies. Dat is de waarde van Charisteas in de ogen van Ajax.
Ze hebben hun lesje geleerd met Grygera.
2008 contract en geen intentie tot verlengen is 2006 de duer uit. En als het niet goedschiks kan, dan maar kwaadschiks.
Ajax pakt een transfersom en bespaart zich 2 seizoenen salaris + premies. Dat is de waarde van Charisteas in de ogen van Ajax.
Maar wij weten allemaal dat het natuurlijk onzin is dat Charisteas de 5e spits zou zijn bij Ajax.Lucas schreef:Hem is gewoon eerlijk verteld dat ie nr 5 was en dat ie weg mocht. Lijkt me redelijk netjes
Zakelijk begrijp ik het wel, maar sportief gezien vind ik het niet slim.
Charisteas was de enige goede backup voor Huntelaar.
Het ligt dicht tegen elkaar aan, ja. De wereld is hard. Maar ga dan niet zeggen dat die reacties van die Feyenoord-supporters vreemd zijn: Die kennen Charisteas alleen als 'miskoop' en '5e spits'. Zo zijn ze nu eenmaal gevoed door de media.Maartoe schreef:Dus dat door jou zo geroemde proffesionalisme is nu opeens hetzelfde als belachelijk en kapot maken?
Doe daar een 15e plek bij, financiele wanorde, vertrek van Kuyt en geld dat naar Amsterdam gaat en je hebt een gezellig schouwspel.
-
- AT Toto winner 15/16