Feyenoord
Als ie straks een paar goals scoort staan ze echt wel weer te juichen hoor. Een andere tijd, ik weet het, maar Wim Jansen bij Ajax was ook redelijk snel geaccepteerd. Net als Cruyff bij Feyenoordwizard_w schreef:Waarom? Moet ik nou aan jouw gaan uitleggen waarom harry dom is en totaal geen benul heeft wat hem te wachten staan?
Staan nu al feyenoorders bij dekuip........zegt dat genoeg?
I think I lost my fucking headache
Dan nog, Kuyt heeft in zijn hele carriere een schamel KNVB-cupje gewonnen. Charisteas is Europees kampioen.generaal schreef: Je moet alles relatief bekijken he :).
Dus als het de bedoeling was van de maker om (het aantrekken van) Chari met dat plaatje belachelijk te maken, komt dat nogal potsierlijk over.
Op de Feijenoord forums heeft niemand het over die Europese titel...Jöhnk schreef:Dan nog, Kuyt heeft in zijn hele carriere een schamel KNVB-cupje gewonnen. Charisteas is Europees kampioen.generaal schreef: Je moet alles relatief bekijken he :).
Dus als het de bedoeling was van de maker om (het aantrekken van) Chari met dat plaatje belachelijk te maken, komt dat nogal potsierlijk over.
Wat heeft Feyenoord dan met Kuyt bereikt dat het zonder Kuyt niet had kunnen bereiken? De voorronde van de Uefa-cup soms? :XMr. Ajax schreef:Scorebordjournalistiek. Kuyt heeft veel meer betekend voor feyenoord dan Charisteas voor welke andere club/ploeg dan ook.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do aug 31, 2006 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
Ik dacht dat nog uitzonderingen voor bestonden, in de vorm van de zgn. 'jokers'. (2 spelers die je kan halen, mocht je kampen met blessures volgensmij. (Castelen zou dus het excuus kunnen zijn?))Dubbel schreef:Ik dacht dat dat op last van de UEFA is veranderd. Alleen spelers zonder contract kun je na vandaag nog halen.
Kan zijn, maar als ik UEFA heette dan zou ik in het geval Feijenoord zeggen dat meneer Castelen ruim voor 31 Augustus geblesseerd is geraakt en dat men dus het reguliere window maar had moeten benutten.Rembrandt III schreef:Ik dacht dat nog uitzonderingen voor bestonden, in de vorm van de zgn. 'jokers'. (2 spelers die je kan halen, mocht je kampen met blessures volgensmij. (Castelen zou dus het excuus kunnen zijn?))Dubbel schreef:Ik dacht dat dat op last van de UEFA is veranderd. Alleen spelers zonder contract kun je na vandaag nog halen.
FEYENOORD (1908-2006)
Rust zacht, mooie club.
De GKL (Gore KankerLijer, hoewel sommigen nog steeds denken dat het voor Grote Kale Leider staat) van Feyenoord, Jorien van den Herik heeft 1 jaar voor het 100-jarig bestaan Feyenoord definitief de status van Club Van Het Volk ontnomen. Deze eigentijdse Jozef Stalin was al jaren bezig de clubcultuur (Niet ouwehoere! Voetballuh!) de das om te doen. Zojuist is officieel bekendgemaakt dat Feyenoord Angelos Charisteas van Ajax heeft overgenomen. Deze Griek kan er ook niets aan doen, maar hier in Rotterdam zijn er mensen die met brandende fakkels op weg zijn naar het Maasgebouw (bestuursgebouw naast De Kuip) om het hoofd van GKL te eisen. EN DAT DIE MAAR PONTIFICAAL OP DE EUROMAST MAG WORDEN GESPIEST!! VLAK BOVEN HET ABN/AMRO-LOGO!! Ik hoop dat Van den Herik uit z'n boot pleurt en verzuipt. Binnen het jaar graag.
Wat een blamage. Eerst laten we Dirk Kuyt vertrekken naar Liverpool, vervolgens halen we een jood bij Utrecht (Tiendally) vandaan, al erg genoeg maar daar viel nog mee te leven nu hij beweerd heeft dat zijn droom om bij Feyenoord te spelen is uitgekomen. Dan laten we Pascal Bosschaart vertrekken naar ADO Den Haag, waarmee we de laatste der Mohikanen uit de Kuip gejaagd hebben. Okee, hij was geen wereldspelert, hij was wél een Rotterdammer met de juiste Feyenoordinstelling: mouwen opstropen en ervoor gáán! En nu Charisteas…
Dat het Maasgebouw mooi moge branden vannacht! Fuck Jorien van den Herik (ik geef echt gas als je voor mijn bumper zit! je bent gewaarschuwd!), fuck de Raad van Commissarissen van Feyenoord, fuck Wim Jansen (Judas!) en fuck Feyenoord BV! Jullie hebben mijn club GESTOLEN en HOOGVERRAAD gepleegd.
http://cargawar.com/blog/archives/1250