Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
MVH

Bericht door MVH » do aug 31, 2006 9:25 pm

banjavi schreef:Peter bosz zegt dat Chari geen Ajacied is maar bij Ajax heeft gespeeld. Verder heeft hij verder niets met ajax te maken, zegttie
Inderdaad Bosz :eusa_liar:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 31, 2006 9:31 pm

wizard_w schreef:oh oh oh oh.....wat een heerlijk avondje dit.....Die harry heeft echt geen flauw benul wat hem te w8ten staat....
haha.. dat denk ik ook idd, het is toch wel een beetje een simpele ziel wat dat betreft.. jezus wat moet die gast straks wel niet denken, bij de eerste training staan er gelijk een paar honderd van die bloedmongolen.

wizard_w

Bericht door wizard_w » do aug 31, 2006 9:33 pm

Zal harry ook met de heli komen?

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 9:33 pm

Sympathieke gast. Ik hoop voor hem dat ie slaagt daar en dat ie snel wordt geaccepteerd
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 31, 2006 9:34 pm

wizard_w schreef:Zal harry ook met de heli komen?
Ja, met de traumahelicopter.

Naar het ziekenhuis na z'n eerste training.

wizard_w

Bericht door wizard_w » do aug 31, 2006 9:35 pm

Lucas schreef:Sympathieke gast. Ik hoop voor hem dat ie slaagt daar en dat ie snel wordt geaccepteerd

Sypathiek? OER EN OER DOM :pukey:

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 9:35 pm

Ach, het is geen Nederlander en het is geen Ajacied. Waarom zou hij Feyenoord geen mooie club vinden?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 31, 2006 9:38 pm

Er schijunen supporters naar de kuip te zijn gegaan...

vraag ik me af... wat moeten ze daar?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

generaal

Bericht door generaal » do aug 31, 2006 9:38 pm

wizard_w schreef:Zal harry ook met de heli komen?
Ik denk dat hij na de eerste training met een traumaheli wordt opgehaald.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do aug 31, 2006 9:39 pm

Column: Legioen wordt besodemieterd
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 31 augustus om 22:02

Al jarenlang worden er vraagtekens bij het transferbeleid van Feyenoord gezet. Dat er onder leiding van Peter Bosz en clubicoon Wim Jansen nog niets veranderd is, blijkt de afgelopen dagen wel weer. Iedere voetbalvolger wist dat het vertrek van Dirk Kuyt slechts een kwestie van tijd zou zijn, maar Feyenoord heeft weer eens verzuimd adequaat te handelen en een waardige opvolger te contracteren. Iets wat de fans wel verdienen als de twee beste spelers in één zomer worden weggekocht.

Het hondstrouwe Legioen ziet de afstand met de concurrentie alleen maar groter worden en weet na twee gespeelde competitierondes dat een eventueel landskampioenschap op de buik geschreven kan worden. Sterker nog, Feyenoord zal alle zeilen moet bijzetten en de strijd met de subtoppers aan moeten gaan om een plaats in de play-offs veilig te stellen.

Met slappe excuses en het noemen van grote namen werd nog wel geprobeerd om de fans rustig te houden. Maar een club als Feyenoord moet toch ook wel weten dat spelers als John Carew (Olympique Lyon), Mateja Kezman (Atletico Madrid), Ivan Klasnic (Werder Bremen), Julio Ricardo Cruz (Internazionale) en Nikola Zigic (Rode Ster Belgrado) niet naar hen komen. Op de boomlange Serviër na, hebben zij een jaarsalaris wat de miljoenengrens overschrijdt. Bij mij is het rekensommetje dan snel gemaakt: spelen bij een topclub in een sterke voetbalcompetitie en elke maand een zeer riant salaris. Of een transfer naar Feyenoord, waar zelden een prijs wordt gewonnen en je ook nog eens een derde van je huidige salaris over zal houden. Die afweging lijkt mij niet echt moeilijk.

Dat er al meerdere jaren getwijfeld wordt over het aan- en verkoopbeleid van de Rotterdammers is meer dan gegrond. Onder de oud-technisch directeuren Rob Baan en Mark Wotte werden tientallen modale voetballers gecontracteerd en bleken slechts een handjevol een versterking voor het eerste elftal. En mocht een speler uiteindelijk een meerwaarde blijken te zijn, konden zij voor een habbekrats vertrekken uit Rotterdam Zuid.

De ruim veertigduizend supporters die tweehonderd euro hebben betaald voor een seizoenskaart en om de week afreizen naar De Kuip, zullen zich helemaal besodemieterd voelen door hun eigen club. Dit seizoen krijgen zij een elftal voorgeschoteld waar slechts vijf á zes spelers over de kwaliteit beschikken om voor een Nederlandse topclub te spelen. De rest van de posities moet door Erwin Koeman worden opgevuld met spelers die blij moeten zijn dat zij met hun beperkte kwaliteiten het rood-witte shirt überhaupt aan mogen trekken.

Dat het vertrouwen van de fans in hun club deze zomer weer een enorme deuk heeft opgelopen, is volkomen begrijpelijk. Ook bij mij kruipt steeds vaker het vervelende gevoel naar boven dat Feyenoord zich alleen nog maar een topclub mag noemen vanwege haar sfeervolle stadion en fantastisch aanhang. Juist ja, dat zijn die mensen die al seizoenenlang hun team hartstochtelijk toejuichen, maar nu het gevoel hebben dat zij door hun eigen club in de kou zijn gezet.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do aug 31, 2006 9:40 pm

banjavi schreef:Er schijunen supporters naar de kuip te zijn gegaan...

Ramptoeristen.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 31, 2006 9:40 pm

31/8/2006 - Bosz: Charisteas geen Ajacied
(Gepost door K)

Tegenover Langs de Lijn liet Peter Bosz weten dat Charisteas gezien de mogelijkheden de beste optie was voor Feyenoord. "Een heleboel mensen waren niet haalbaar. Ze wilden zelf niet komen, anderen waren te duur of vonden de Nederlandse competitie niet interessant genoeg. Charisteas heeft natuurlijk een aantal voor- en nadelen. Hij kent de Nederlandse competitie en de Nederlandse taal. Daarbij kan hij beter voetballen dan mensen denken. We denken dat deze jongen prima bij Feyenoord past."
Feyenoord Netwerk
Volgens Bosz was Feyenoord al langer met hem in gesprek. "Tegelijkertijd spraken we ook met andere spelers. Uiteindelijk kies je wat voor Feyenoord het beste is. Charisteas had zelf ook meerdere opties. Voor ons is heel positief dat hij heel graag naar Feyenoord wilde. Hij vindt Feyenoord een hele mooie club. Daarbij wil hij zich ook heel graag tegenover Ajax bewijzen. Dat is een extra drijfveer."
Feyenoord Netwerk
"We gingen er uiteraard niet zomaar aan voorbij dat hij bij Ajax heeft gespeeld. Maar hij heeft daar maar even gespeeld. Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken. Uiteindelijk kijk je wat voor Feyenoord het beste is." [reageer]

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 31, 2006 9:41 pm

De eerste 2 wedstrijden zullen cruciaal zijn, als ie er uit bij Sparta 1'tje inlegt houden ze hun bek wel dicht maar als ie de eerste paar wedstrijden droog blijft staan is ie de lul, dan heeft ie geen leven meer daar. :yes:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 31, 2006 9:42 pm

31/8/2006 - Grote groep verontwaardigde fans bij De Kuip
(Gepost door K)

BRON: Feyenoordnet.nl

Inmiddels heeft zich een grote groep verontwaardigde fans verzameld bij De Kuip. De fans kwamen samen om hun onvrede te uiten. Er is ook politie aanwezig. Uit de hand loopt het echter niet. Bij De Kuip reageerde Van Dop, voorzitter van de Supportersvereniging op de komst van De Kuip. "We zijn bijzonder verontwaardigd. Er was dinsdag nog gezegd dat er een topspits zou komen. Of er zou een topspits gekocht worden of geen enkele spits. En dan komt deze Griek, die nog van een hele vreemde vereniging komt, de nr 4 spits van onze concurrent. Dat is niet in goede aarde gevallen, kan ik wel zeggen."
Feyenoord Netwerk
De fans hopen dat Feyenoord Charisteas niet als een paniek aankoop heeft gedaan. "Als er afgelopen dinsdag bij het Supporters Platform gevraagd zou zijn aan de supporters hoe zij dit zouden vinden, als hij zou worden aangetrokken, hadden zij waarschijnlijk een negatief advies uitgebracht. Feyenoord leeft op het moment al op gespannen voet met zijn supporters en door deze aankoop zal de spanning zeker niet verminderen." [reageer]
http://feyenoord.netwerk.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do aug 31, 2006 9:43 pm

Hij is een Griek en heeft verder eigenlijk niets met Ajax te maken
Ajax, Griekse God, naja, half-God, maar toch.. :hypocrite:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 31, 2006 9:43 pm

banjavi schreef:Er schijunen supporters naar de kuip te zijn gegaan...

Inderdaad, veel plezier in het donker! :D
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 31, 2006 9:48 pm

MIsschien wordt er wel gescoord vandaag daar??

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do aug 31, 2006 9:49 pm

Zou dit het einde zijn van Wim Jansen bij Feijenoord? Wim is een eigenzinnig mens en als hij maar genoeg beledigingen over zich heen krijgt dan zou het mij niet verbazen als hij de handdoek gooit. Leuk, want dan kunnen ze weer op het nulpunt beginnen. :yes:

Feest

Bericht door Feest » do aug 31, 2006 9:51 pm

Ja, want Wim heeft het geweldig gedaan.

Wat heeft-ie eigenlijk gedaan?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 31, 2006 9:52 pm

Gesaneerd. :hypocrite:

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 9:52 pm

Charisteas is een goede spits

wizard_w

Bericht door wizard_w » do aug 31, 2006 9:55 pm

een erg domme spits

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 9:56 pm

Dat blijf je zeggen. Waarom dan?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do aug 31, 2006 10:00 pm

Steef schreef:Ja, want Wim heeft het geweldig gedaan.

Wat heeft-ie eigenlijk gedaan?
Jij sprak vorig seizoen van Ajax dat met Blind een te onervaren trainer aan had gesteld. Heeft Feijenoord met Bosz dezelfde fout gemaakt door een te verse TD te halen? Of dacht men soms dat het met Wim Jansen erbij kwa ervaring wel goed zat?

wizard_w

Bericht door wizard_w » do aug 31, 2006 10:01 pm

Waarom? Moet ik nou aan jouw gaan uitleggen waarom harry dom is en totaal geen benul heeft wat hem te wachten staan?

Staan nu al feyenoorders bij dekuip........zegt dat genoeg?

Gesloten