ik ook. Vergeet niet dat er de nodige voetbal kwaliteit om kluivert heen loopt. Techniek en een "neusje"had ie altijd al.Jöhnk schreef:Daar ben ik inderdaad bang voor.Voetske schreef:Volgens mij druipt het er van af dat sommige ( Ajacieden ) bang zijn dat Kluivert zodadelijk Psv naar de zoveelste landstitel gaat schieten ... :X
PSV
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Weer op zoek naar een Interim coach..
Je gaat hier toch de fout in Jansma. Voor de zoveelste keer; psv is een bedrijfsvereniging. Dat is iets totaal anders dan een voetbalclub. Bovendien kan het woord grotendeels wel geschrapt worden. Ze hebben namelijk geen van allen trots en principes.Jansma schreef: Het zal mij echt aan mijn reet roesten verder. Kluivert bewijst nadat ie Ajax al zo snel mogelijk verliet opnieuw dat ie geen Ajacied is en omdat ie een ontzettende eikel is, mag het van mij ook flink fout gaan. Maar that's it. Geen trillende mondhoek als ik hem in het Philips shirt zie. Psv is gewoon een erg onsympathieke en karakterloze club met grotendeels gloryhuntende supporters zonder enige principes en trots, dat blijkt wel weer. Een match made in heaven dus, de transfer van kluivert. :xyxthumbs:
Daarentegen hoeven de beeldbuisbengels van psv hier op AT ook geen principes te hebben, ze gaan namelijk al nooit naar het stadion. :D
Ten eerste is van Bommel een speler die zijn roots bij Fortuna Sittard heeft liggen en nu bij zijn droomclub Bayern Munchen speelt. Hij zegt precies die dingen over zijn werkgever die de supporters van die club willen horen.Lucas schreef:Ajaxfans zijn niet zo heel veel anders hoor. van Bommel had best ons middenveld mogen komen versterken
Ten tweede is psv niet onze aartsvijand. Dat is die club uit rotterdam-zuid. Voor de psv fans daarentegen werkt AJAX als de spreekwoordelijke rode lap. Bij een lullig bekerwedstrijd psv - Volendam zingt men zelfs 90 minuten lang anti-AJAX en anti-Amsterdam liedjes. Zij zien Kluivert als de verpersoonlijking van AJAX, maar gaan komend seizoen toch gewoon alle thuiswedstrijden bezoeken. Zegt genoeg over de laffe mentaliteit die er daar heerst.
Gadverdamme, wat een klotebericht. Hier word ik weer ongelooflijk chagerijnig van. Wat is die Ronald Koeman toch een mega-eikel: eerst allemaal kutspelers naar Ajax halen (remember Victor Sikora) en nu flikt hij dit!!! Hopelijk is Kluivert het hele seizoen geblesseerd, ik word echt gek als dit nu de eerst keer wordt dat Koeman een geslaagde transfer heeft doorgezet. Kluivert in het PSV-shirt: vreselijk!!!!!
En ik begrijp ook helemaal niets van die lauwe reacties van mensen die het helemaal niets doet. Ik had Kluivert nog liever naar Feyenoord zien gaan. PSV is onze grote concurrent hoor jongens, die ons al tien in eigen huis vernedert!! Ik snap niets van die onverschilligheid tegenover PSV. Ik heb echt een diepzittende afkeer tegen die club. Feyenoord is maar een meelijwekkend middenmotertje.
En ik begrijp ook helemaal niets van die lauwe reacties van mensen die het helemaal niets doet. Ik had Kluivert nog liever naar Feyenoord zien gaan. PSV is onze grote concurrent hoor jongens, die ons al tien in eigen huis vernedert!! Ik snap niets van die onverschilligheid tegenover PSV. Ik heb echt een diepzittende afkeer tegen die club. Feyenoord is maar een meelijwekkend middenmotertje.
joey schreef:Transfers van Kluivert en Kromkamp zijn rond (radio 1)
Er zou toch een presentatie komen. PSV wil dat per se.
:cheer: Mooi toch dat PK naar PSV gaat! :cheer:
Ik gun PSV (en m.n. de supporters) best een voormalig wereldspits die al vele jaren op retour is.
Kromkamp vind ik wel een goede aankoop. Beetje een doetje, maar wel iemand die prima z'n mannetje staat in de HCE.
Die Tardelli zegt me niets.
Ze hebben geen vervanger voor Ooijer gehaald en dat vind ik toch wel vreemd. PAddo of Da Costa i.p.v. Ooijer lijkt me een flinke aderlating.
PK i.p.v. VOH ook.
Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt...
Dat komt doordat jij een succes-supporter bent en het verschil tussen concurrent en rivaal niet lijkt in te kunnen zien :X .rocky schreef:Gadverdamme, wat een klotebericht. Hier word ik weer ongelooflijk chagerijnig van. Wat is die Ronald Koeman toch een mega-eikel: eerst allemaal kutspelers naar Ajax halen (remember Victor Sikora) en nu flikt hij dit!!! Hopelijk is Kluivert het hele seizoen geblesseerd, ik word echt gek als dit nu de eerst keer wordt dat Koeman een geslaagde transfer heeft doorgezet. Kluivert in het PSV-shirt: vreselijk!!!!!
Toch begrijp ik dat niet. In de jaren 60 en begin 70 was Feyenoord onze concurrent, maar sinds eind jaren 70 tot aan nu is dat PSV. PSV wint vaker van ons dan andersom.joey schreef:Precies. Feyenoord is onze aartsrivaal. PSV alleen een concurrent.
Ik heb niet eens echt een hekel aan PSV. Feyenoord daarentegen gun ik allerlei verschrikkelijks.(Nou ja, ook weer niet letterlijk, er hoeft niemand dood van mij.)
Natuurlijk vat ik wel de historische rivaliteit die de one and only klassieker zo speciaal maakt, maar de toppers tegen PSV zijn elk jaar toch weer veel grotere wedstrijden. PSV is per saldo over de afgelopen 30 jaar beter dan Ajax en dan geen -op zijn minst- revanche gevoelens??? Bovendien is PSV een erg lelijke club qua uitstraling enzo. Ik zeg: weg met PSV!!
Nee, ik heb ook niets met Brabant, maar we spelen wel in dezelfde competitie en het lijkt mij dat je als Ajax-adept wil dat Ajax iedereen op de broek geeft die ooit van jou heeft gewonnen.joey schreef:Ach, PSV zal best iets hebben, maar het is een Brabantse club en ik heb niets met Brabant. Dat Calimero-gedoe vind ik zelfs genant. :aai:
Ik had altijd de indruk dat PSV de zaken stukken beter voor elkaar had dan Ajax, maar de laatste tijd ga ik daar aan twijfelen.
Ik heb mij er vaker over verbaasd en ik zal het nooit vatten, die lauwe houding tegen over wat mij betreft de aartsvijand!
Je vergist je Joey, Psv is een Eindhovense Club, niks meer niks minder.joey schreef:Ach, PSV zal best iets hebben, maar het is een Brabantse club en ik heb niets met Brabant. Dat Calimero-gedoe vind ik zelfs genant. :aai:
Ik had altijd de indruk dat PSV de zaken stukken beter voor elkaar had dan Ajax, maar de laatste tijd ga ik daar aan twijfelen.
Blij met de punten ...
Van de laatste 10 jaar. Gelijk opgaand rond de 20 jaar (waarbij ik wel de voorkeur geef aan de prijzenkast van AJAX). AJAX de succesvolste van de laatste 30 jaar.rocky schreef:PSV is per saldo over de afgelopen 30 jaar beter dan Ajax en dan geen -op zijn minst- revanche gevoelens??? Bovendien is PSV een erg lelijke club qua uitstraling enzo. Ik zeg: weg met PSV!!
En ja; Psv is de aartsvijand. :yes:
Resumerend; Psv heeft met Kluivert en Kromkamp dus twee spelers gehaald die bij hun laatste twee clubs niet aan spelen toekwamen. Plus nog een dolle Braziliaan waar Steef nog geen brood van lust. En ze zijn gehaald door een coach met een bepaalde reputatie op het gebied van aankoopbeleid. We zullen het met bijzondere aandacht blijven volgen...