PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Feest

Bericht door Feest » wo aug 30, 2006 8:25 pm

PSV huurt Diego Tardelli tot het eind van het seizoen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 30, 2006 8:26 pm

Wie is dat?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 8:26 pm

De ontdekking van Piet de Visser?
Het stinkt aan alle kanten!

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 30, 2006 8:28 pm

Is dat wél een uitstekende aanvaller? :neutral:

In plaats van Kluivert of komt die nog steeds?
Ajax!

Feest

Bericht door Feest » wo aug 30, 2006 8:30 pm

Jöhnk schreef:Wie is dat?
Spits van Brazilie onder-20 op het WK vorig jaar. Daarna nog een onsuccesvolle huurperiode bij Betis gehad. Zat nu weer zonder succes op huurbasis bij Sao Caetano.

Soort Sonck.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo aug 30, 2006 8:31 pm

Nahja superspits, het is maar net wat voor benaming je eraan geeft. Hij heeft de winnende gemaakt in de CL-finale, Oranje naar het EK'96 geschoten, gescoord in een halve finale op het WK. Voor mij ben je dan gewoon een superspits. (geweest)

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 8:44 pm

Maar was dat de speler van wie jij zei dat hij was aangeboden, Steef?

Ik herinner me die speler nog. De Visser vond hem goed maar ik was niet onder de indruk.
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 30, 2006 8:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Feest

Bericht door Feest » wo aug 30, 2006 8:51 pm

Nee.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 30, 2006 8:56 pm

Amr Zaki zal niet naar Eindhoven komen denk ik: Hij is in onderhandeling met Fulham, PSV en Manchester City. Het zal Fulham wel worden met die Arabische pipo aan het bewind daar.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 8:56 pm

Was het dan die jongen uit Uruguay?

Ik zie dat de stemming op PN al begint om te slaan, haha. Straks is alleen Baseman nog tegen de komst van Kluivert. :aai: ;)

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 30, 2006 9:26 pm

Tardelli maakte op de jeugd WK een redelijke indruk, maar hij zegt mij verder niet zoveel. Vind jij hem een goede Steef ?

Apart trouwens dat PSV bezig blijft met Kromkamp, dat had anders toch al lang rond kunnen zijn ?
joey schreef:Ik zie dat de stemming op PN al begint om te slaan, haha. Straks is alleen Baseman nog tegen de komst van Kluivert.
:D Maar niet erg verrassend, zo gaat het bijna altijd...
Ik blijf echter sterk :bis: ;)

Ik blijf hopen dat de deal nog afketst, maar dat zal wel niet.
Dat Kluivert durft te eisen dat Valencia zijn mindere salaris bij PSV aan moet vullen zegt mij voldoende, bedroevend :nooo:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 9:33 pm

Baseman schreef: :D Maar niet erg verrassend, zo gaat het bijna altijd...
Ik blijf echter sterk :bis: ;)
Ajax is ook een mooie club hoor. :D :aai: :hypocrite:
Ik blijf hopen dat de deal nog afketst, maar dat zal wel niet.
Dat Kluivert durft te eisen dat Valencia zijn mindere salaris bij PSV aan moet vullen zegt mij voldoende, bedroevend :nooo:
Triest inderdaad. Kluivert blijkt een kat in de zak voor Valencia en nu heeft hij nog babbels ook. Het zal wel bijhoren, maar in zijn positie zou ik me doodschamen. :nooo:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 30, 2006 9:44 pm

Net in het sportjournaal werd er een kort overzicht gegeven van zijn carriere, en daar word je dan niet vrolijk van. Het hoogtepunt zou het doelpunt in Wenen geweest zijn. Dat is natuurlijk een beetje kort door de bocht, maar het zegt wel iets. X'C
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 30, 2006 9:48 pm

Volgens PN is discipline niet de sterkste kant van Tardelli. Gelukkig maar voor Psv dat Koeman zo goed met moeilijke jongens kan omgaan :D

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 30, 2006 9:49 pm

Duke schreef:Net in het sportjournaal werd er een kort overzicht gegeven van zijn carriere, en daar word je dan niet vrolijk van. Het hoogtepunt zou het doelpunt in Wenen geweest zijn. Dat is natuurlijk een beetje kort door de bocht, maar het zegt wel iets. X'C
Het is de hoogste prijs uit zijn carriere, dus zo gek is het niet.

Het was waarschijnlijk het hoogtepunt van iedereen uit die selectie, op Rijkaard en Seedorf na, hoe jong of oud ze toen ook waren.

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 30, 2006 9:50 pm

Hier een doelpunt van Tardelli tegen een Nederlands clubje:

http://youtube.com/watch?v=zitb_PDIjtE

Als hij dat straks weer doet :D

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo aug 30, 2006 9:59 pm

Steef schreef:PSV huurt Diego Tardelli tot het eind van het seizoen.
Wat vindt jij van hem Steef? Je klinkt niet echt enthousiast.

Ik heb hem toen ook gezien op dat jeugdtoernooi in Nederland, maar vond hem niet echt indruk maken. Leek me eerder een arrogante balletjesafwachter...

Zal dit het alternatief voor Kluivert zijn, of zullen ze die ook nog halen?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 9:59 pm

Robert deed het toen ook niet onaardig, Baseman. :aai:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 30, 2006 10:01 pm

Robert is toch ook nog van PSV? :hypocrite:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Rob

Bericht door Rob » wo aug 30, 2006 10:22 pm

Arthur schreef:Volgens PN is discipline niet de sterkste kant van Tardelli. Gelukkig maar voor Psv dat Koeman zo goed met moeilijke jongens kan omgaan :D
Mooi stapmaatje voor Kluivert :headbang:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 10:25 pm

generaal schreef:Amr Zaki zal niet naar Eindhoven komen denk ik: Hij is in onderhandeling met Fulham, PSV en Manchester City. Het zal Fulham wel worden met die Arabische pipo aan het bewind daar.
Die jongen weet niet wat hij meemaakt. Hij is mislukt in Rusland en zou in eigen land voor Zamalek gaan spelen..... ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 11:07 pm

Kluivert én Kromkamp?

EINDHOVEN - PSV hoopt donderdag, vlak voor het verstrijken van de transferperiode, zowel Patrick Kluivert als verdediger Jan Kromkamp vast te leggen. De Eindhovense club wil de aanvaller transfervrij overnemen van FC Valencia en de verdediger huren van zijn huidige werkgever FC Liverpool.

Het was de clubleiding gisteravond echter nog niet bekend of de Engelsen Kromkamp willen verhuren. Dat verzoek werd de afgelopen weken steeds afgewezen, maar Liverpool heeft zich inmiddels verder versterkt in de achterhoede.

PSV heeft geen geld om de ex-AZ’er te kopen. Om dezelfde financiële reden kwam trainer Ronald Koeman bij Kluivert uit. Deze kan een prestatiecontract tekenen, waarin de oud-international beter wordt beloond naarmate hij meer wedstrijden voor PSV speelt.

Zaakwaarnemer Paul Foortse heeft deze week meerdere malen gezegd dat hij op het financiële vlak geen problemen verwacht tussen PSV en Kluivert. De spits, die ook werd gepolst door andere Europese clubs, wil graag terug naar Nederland.

Voorwaarde is wel dat Kluivert vanochtend de medische test in Geldrop doorstaat. De ex-Ajacied wordt onderworpen aan extra inspanningsoefeningen. Over de fysieke gesteldheid van de aanvaller bestaan nog de nodige twijfels binnen PSV.

Mede door blessures kwam hij de afgelopen jaren nauwelijks in actie voor Newcastle United en Valencia. ,,Als Patrick die testen doorstaat, hebben we nog een aantal uren om alle financiën te regelen,’’ aldus PSV-voorzitter Rob Westerhof. ,,Hij moet zichzelf helemaal vrijmaken bij Valencia en daarna kunnen wij de zaken snel afhandelen.’’

De Egyptische aanvaller Amr Zaki staat echter in Rusland stand-by om snel naar Nederland te vliegen, mocht de transfer van Kluivert naar Eindhoven afketsen. Het is in dat geval de bedoeling dat hij aan de selectie van Koeman wordt toegevoegd.

De 23-jarige Amr Zaki speelt in de aanval bij Lokomotiv Moskou.

Hij is geen centrumspits, maar een veelvuldig naar binnen trekkende buitenspeler. Hij krijgt dan een kans op de vleugel, de bedoeling is dat Jefferson Farfán en Arouna Koné worden ingezet in het centrum van de voorhoede..

Jan Kromkamp was gisteravond nog niet in Nederland. Als duidelijk is of Liverpool hem op huurbasis in Eindhoven wil stallen, zal hij razendsnel invliegen om de medische keuring te ondergaan. Dat doet denken aan vorig jaar, toen de Engelsman Michael Ball pas op 31 augustus werd benaderd. Hij was op weg naar de medische keuring bij Birmingham City, maakte rechtsomkeer, nam het vliegtuig naar Amsterdam en was vlak voor het verstrijken van de deadline ineens PSV’er.

Dit seizoen wilde PSV dat noodscenario voorkomen. Maar het late vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink en André Ooijer heeft er toe geleid dat men in Eindhoven toch weer tot de laatste uren in spanning leeft.

Mocht de stunt van PSV slagen om zowel Kluivert als Kromkamp vandaag vast te leggen, dan is de selectie van trainer Ronald Koeman weer redelijk versterkt.
AD

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 30, 2006 11:16 pm

Niets over een Braziliaan Steef..
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 11:17 pm

Steef schreef:
Jöhnk schreef:Wie is dat?
Spits van Brazilie onder-20 op het WK vorig jaar. Daarna nog een onsuccesvolle huurperiode bij Betis gehad. Zat nu weer zonder succes op huurbasis bij Sao Caetano.

Soort Sonck.
Wat ik van Tardelli heb gezien heeft weinig indruk op me gemaakt. Op het WK onder-20 kwam hij erg lui over. Een pure goalgetter, die overigens over veel irritante maniertjes beschikt.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 11:18 pm

Wat mij verbaast: dat PSV niet eens geld heeft om Kromkamp te kopen. WAt kan die nou helemaal kosten? Kluivert komt gratis, Tardelli wordt gehuurd, ze zitten wel erg krap in Eindhoven. Geen wonder dat ze de achterban Kluivert door de strot duwen.

Gesloten