zo 10-09-2006 14.30 uur Ajax-Vitesse Competitie
Ajax - Vitesse
Ajax - Vitesse
Ik keek even op www.vitesse.org tegen welk onbeduidend clubje Vitesse de volgende wedstrijd moet spelen en daar stond:
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vitesse hield anders goed stand tegen AZ, maar miste net dat beetje kwaliteit. Ik vond ze 1 helft tegen Sparta erg aardig spelen, waar men dus gewoon ook de 3 punten ophaalde.
Ajax zal dit potje heus wel winnen, maar ik vind Vitesse een prima indruk maken. Vooral voor Rosales liggen er kansen, want die jeugdige back (Blondelle?) vind ik wat roekeloos. Ik vraag me dan ook af wanneer Jansen weer tot voetballen in staat is.
Ajax zal dit potje heus wel winnen, maar ik vind Vitesse een prima indruk maken. Vooral voor Rosales liggen er kansen, want die jeugdige back (Blondelle?) vind ik wat roekeloos. Ik vraag me dan ook af wanneer Jansen weer tot voetballen in staat is.
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
UEFA
Route de Genève 46
Case postale
CH-1260 Nyon 2
Switzerland
Tel: +41 (0) 848 00 2727
Fax: +41 (0) 848 01 2727
Web: www.uefa.com
Email: [email protected]
Media Desk
Tel: +41 (0) 848 04 2727
:xyxthumbs:
Route de Genève 46
Case postale
CH-1260 Nyon 2
Switzerland
Tel: +41 (0) 848 00 2727
Fax: +41 (0) 848 01 2727
Web: www.uefa.com
Email: [email protected]
Media Desk
Tel: +41 (0) 848 04 2727
:xyxthumbs:
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Kan me ook niks herrinneren van een Ajax - Vitesse... of van een Vitesse - Ajax. Zegt denk ik genoeg hoe 'bang' ik voor Vitesse ben. (of heb ik het geblokt uit mijn geheugen lol)
Oh wacht, er staat me iets bij van een vrije trap van Chivu die hij er na 10 meter smokkelen van nog steeds een zeer grote afstand in zeilde.
Ik denk dat Ajax de lijn door gaat zetten die ze zijn ingeslagen. Alleen spreek ik de hoop uit dat ze iets meer van de kansen ook daadwerkelijk gaan verzilveren. Anders kunnen ze het nog lastig gaan krijgen.
Oh wacht, er staat me iets bij van een vrije trap van Chivu die hij er na 10 meter smokkelen van nog steeds een zeer grote afstand in zeilde.
Ik denk dat Ajax de lijn door gaat zetten die ze zijn ingeslagen. Alleen spreek ik de hoop uit dat ze iets meer van de kansen ook daadwerkelijk gaan verzilveren. Anders kunnen ze het nog lastig gaan krijgen.
Op naar de vierde ster!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- SylvievdVaart
Is dat echt de bijnaam van Rosales?
Vorig jaar oktober ben ik met mijn klas naar Artis geweest. Bij de pinguins zagen we Rosales, gelijk al die kids een handtekening vragen. Dus sindsdien noem ik hem pinguin. :D
Vorig jaar oktober ben ik met mijn klas naar Artis geweest. Bij de pinguins zagen we Rosales, gelijk al die kids een handtekening vragen. Dus sindsdien noem ik hem pinguin. :D
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Alaindebanaan
Johan Derksen heeft dat weleens geroepen.....SylvievdVaart schreef:Is dat echt de bijnaam van Rosales?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Ik zal als topic-opener ook maar eens mijn mening geven.
Ik denk dat wij wel een kans maken, maar ik houd mijn hart vast met Blondelle als linksachter. Echt de zwakste schakel achterin.
Sansoni zal Huntelaar bespelen. Het zal me benieuwen; Sansoni is verdedigend sterk maar opbouwend zwak (traag).
Lazovic kan in de counter voor Ajax een gevaar zijn.
Ik denk dat wij wel een kans maken, maar ik houd mijn hart vast met Blondelle als linksachter. Echt de zwakste schakel achterin.
Sansoni zal Huntelaar bespelen. Het zal me benieuwen; Sansoni is verdedigend sterk maar opbouwend zwak (traag).
Lazovic kan in de counter voor Ajax een gevaar zijn.