AFC Ajax een veeg uit de pan.
Letterlijk: " Ajax heeft mij geen eerlijke kans gegeven "
Overtuig jezelf d.m.v de scans.

Moderator: mods
Ik weet dat je afkeer tegen Blind gigantisch is, maar er staat letterlijk dat hij het toen (=februari) niet hard kon maken. "Achteraf kan ik ook niet hard maken dat het pleit toen al was beslecht. .. Pas toen ik wat meer concrete informatie had, heb ik stappen ondernomen en de clubleiding gevraagd wat de bedoeling was." Hij is dus pas naar het bestuur is gestapt toen hij het wel hard kon maken. Dat zal dus maart/april geweest zijn.joey schreef:Blind verwijt Ajax dat hij is beschadigd, maar hoe zit het andersom? Eerst moord en brand schreeuwen omdat Ajax met andere trainers bezig zou zijn, en dan doodleuk zeggen dat je het niet hard kan maken.
TelegraafBlind zegt 'nee' tegen Abramovich
AMSTERDAM - Danny Blind gaat niet onder de hoede van Guus Hiddink aan de slag als bondscoach van Jong Rusland. De ex-trainer van Ajax is diverse malen benaderd voor de functie door Roman Abramovich. De baas van Chelsea is tevens de grote man achter de Russische voetbalbond. Bij Blind kreeg de geldschieter evenwel nul op rekest. "Hij heeft me diverse malen gebeld, maar het lijkt me niet het juiste moment om daarin te stappen."
Het contact tussen Blind en Abramovich is trouwens niet verbroken. Beiden spraken tevens over een rol voor de Zeeuw in de jeugdopleiding van Chelsea. Dit zou dan op termijn (volgend seizoen) moeten zijn omdat Blind nog steeds aast op een baan als hoofdtrainer in een van de grote Europese voetballanden.
Hij zegt dat hem het eind februari ´ging dagen´. Dat is wat anders dan dat het zeker was.Lucas schreef:Het was maart zeker en sterke aanwijzingen dat het eerder was. Maar goed, dat is idd een enorm verschil. Verder vind ik het gezegend
Grote woorden, maar weinig van ophitserig gedrag bij Blind gedrag gezien ..joey schreef:Nou, nou....
Daarin verschillen wij van mening, Luuk. Ik vind Blind helemaal niet zo integer. Hij heeft de supporters tegen de leiding van Ajax opgehitst.
En ik zeg helemaal niet dat Van Geel heilig is. Ik zeg alleen dat het zo gaat in de top van het bedrijfsleven. En dat weet Blind heel goed. Sowieso weet hij precies hoe de cultuur bij Ajax is, en hij voelt zich er wel bij.