PSV
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nou, gezien de onoverzichtelijkheid en het feit dat hij aan het keren was, was er zeker sprake van een verzachtende omstandigheid. Dus die meneer die z'n oog kwijt raakte vroeg er net zoveel om als de heer Putman. Allebei met een vreselijk resultaat.generaal schreef:Illegaal vuurwerk gebruiken is je eigen verantwoordelijkheid. Heeft meneer Putman Kluivert gevraagd om op hem in te rijden?Raymon schreef:wat vuurwerk verkocht?? Mist diegene nu niet een oog of zoiets? Over relativering gesproken :redcard:generaal schreef: Lucius heeft wat vuurwerk verkocht, Kluivert heeft iemand dood gereden: Precies dezelfde casus joh, je moet jurist worden :eusa_pray:
Die 2e zin is helemaal lachwekkend, daar de feiten voor zich spreken en Kluivert met z'n arrogante rotkop alleen maar olie op het vuur gooit door zich als een leugenachtige zak op te stellen (hij is tenminste eerlijk) in het programma van Wilfried de Jong.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
En als de beschuldigde geen Kluivert, maar timmerman Henk zou zijn, was de straf op zeker (veel) zwaarder geweest.Raymon schreef:WikipediaIn 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij een dode viel. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot een taakstraf van 240 uur.
Vlak daarna is Kluivert door een vrouw beschuldigd van verkrachting, maar na onderzoek heeft de rechter de zaak gesloten, aangezien er concrete aanwijzingen waren dat Marielle B. het verhaal verzonnen had
Bekijk eens een gemiddeld interview met bad boy Kluivert en kijk dan eens naar z'n gezicht wanneer een journalist ook maar één kritische vraag stelt. Een walgelijk mispunt is het en niets anders.
Nee, is dat bij andere dodelijke ongelukken dan wel het geval?Heeft meneer Putman Kluivert gevraagd om op hem in te rijden?
Het is onzinnig, wanstaltig? om terug te grijpen op een voorval waarvoor hij heeft geboet en ik vraag me af of er één psv-supporter is die erover begint als hij weer de beslissende treffer in de CL maakt (wat ik trouwens niet verwacht), in de voetbal regeert de hypocrisie.
De voetballer Kluivert mag voor mij naar psv, voor €8 miljoen, die 1-0 blijft immers staan :D en wij hebben Huntelaar.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- raymon
- Contacteer:
Nee hoor, deze straf is gewoon conform de wet. Net zoals de 80 uur die Lucius gekregen heeft.generaal schreef:En als de beschuldigde geen Kluivert, maar timmerman Henk zou zijn, was de straf op zeker (veel) zwaarder geweest.
Bekijk eens een gemiddeld interview met bad boy Kluivert en kijk dan eens naar z'n gezicht wanneer een journalist ook maar één kritische vraag stelt. Een walgelijk mispunt is het en niets anders.
Expres is in deze niet relevant: Hij is verantwoordelijk. Des te erger is het dat hij jarenlang is weg gelopen voor zijn verantwoordelijkheden.Beloki schreef:Op hem in te rijden, ach gut.
Denk je nu werkelijk dat Kluivert expres op de beste man inreed, met de intentie hem lekker het graf in te jagen?
Hoe dan?generaal schreef:Expres is in deze niet relevant: Hij is verantwoordelijk. Des te erger is het dat hij jarenlang is weg gelopen voor zijn verantwoordelijkheden.Beloki schreef:Op hem in te rijden, ach gut.
Denk je nu werkelijk dat Kluivert expres op de beste man inreed, met de intentie hem lekker het graf in te jagen?
Ik rijd inderdaad zelden te hard. Een enkele keer 90 waar je 80 mag, maar nooit 100 in de bebouwde kom of in een parkeergarage. Dat soort mensen is walgelijk en heeft m.i. geen recht op een rijbewijs. Het ergst aan Kluivert vind ik nog het gebrek aan berouw dat hij toont. Hij ziet zichzelf nog het meest als slachtoffer. Daarom vind ik hem een verwerpelijk iemand.Lucas schreef:Iedereen rijdt wel eens te hard. Zelfs bijna iedereen rijdt wel eens door rood. WIl jij beweren dat je dat nog nooit hebt gedaan Generaal?
Precies dezelfde casus joh, je moet jurist worden... :kloguck:generaal schreef:Zelfs "BN'er" Marco Bakker kwam er minder genadig mee weg. Als je de topspits van Ajax (of Feyenoord/PSV) bent en in Oranje speelt, heb je nou eenmaal veel krediet. Dat kun je niet ontkennen.Lucas schreef:Wat is je bron voor de zwaardere straf voor onbekende mensen?
- raymon
- Contacteer:
BN'er Marco Bakker had er ook een aardig alcohol promilage inzitten plus dat er bij Kluivert verzachtende omstandigheden waren qua onoverzichtelijkheid.generaal schreef:Zelfs "BN'er" Marco Bakker kwam er minder genadig mee weg. Als je de topspits van Ajax (of Feyenoord/PSV) bent en in Oranje speelt, heb je nou eenmaal veel krediet. Dat kun je niet ontkennen.Lucas schreef:Wat is je bron voor de zwaardere straf voor onbekende mensen?
Dan is het te hopen dat je daar nooit iemand doodrijdt die achter een boom vandaan komt, want dan ben je een moordenaargeneraal schreef:Ik rijd inderdaad zelden te hard. Een enkele keer 90 waar je 80 mag
Ben ik met je eens. Kluivert reed dan ook ongeveer 70, op een weg waar vrijwel iedereen 60 a 70 rijdtmaar nooit 100 in de bebouwde kom of in een parkeergarage. Dat soort mensen is walgelijk en heeft m.i. geen recht op een rijbewijs.
Dat is de buitenkant. Hoevaak heb je Kluivert hierover gezien en gehoord? Misschien slaapt hij er echt slecht van. Zou zo maar kunnen.Het ergst aan Kluivert vind ik nog het gebrek aan berouw dat hij toont. Hij ziet zichzelf nog het meest als slachtoffer. Daarom vind ik hem een verwerpelijk iemand.
I think I lost my fucking headache
Bakker had inderdaad gezopen, maar voerde aan dat z'n cruisecontrol naar de klote was gegaan. Dat werd uiteraard afgeserveerd met hoongelach (terecht). Waarom is het een verzachtende omstandigheid dat het slachtoffer aan het keren was en dat de plek waar het ongeluk plaats vond onoverzichtelijk was voor de veroorzaker van het ongeluk, wanneer je rekening houdt met het feit dat De Kluif veeeel te hard heeft gereden? Je reinste absurditeit en niets anders natuurlijk.Raymon schreef:BN'er Marco Bakker had er ook een aardig alcohol promilage inzitten plus dat er bij Kluivert verzachtende omstandigheden waren qua onoverzichtelijkheid.generaal schreef:Zelfs "BN'er" Marco Bakker kwam er minder genadig mee weg. Als je de topspits van Ajax (of Feyenoord/PSV) bent en in Oranje speelt, heb je nou eenmaal veel krediet. Dat kun je niet ontkennen.Lucas schreef:Wat is je bron voor de zwaardere straf voor onbekende mensen?
Kluivert maakte een 'gewone' verkeersongeluk met helaas dodelijk afloop. Dat is triest voor de nabestaande, maar kan gebeuren. Dit soort ongelukken komt wel vaker voor in Nederland. Maar als je de spits van Ajax bent moet je natuurlijk op de publieke schandpaal, want een spits van Ajax mag geen autoongeluk begaan.
Het is een ongeluk van een Patrick Kluivert die 19 was. Een jochie. Laat dat ongeluk toch rusten. Wat gebeurd is is gebeurd, en hoe hij er mee omgaat is een zaak voor hem zelf en de nabestaanden. Misschien vreet de ongeluk hem wel van binnen al 10 jaar op. Dat weet niemand.
Het is een ongeluk van een Patrick Kluivert die 19 was. Een jochie. Laat dat ongeluk toch rusten. Wat gebeurd is is gebeurd, en hoe hij er mee omgaat is een zaak voor hem zelf en de nabestaanden. Misschien vreet de ongeluk hem wel van binnen al 10 jaar op. Dat weet niemand.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”