Lul niet zo slap, alsof jij na zoiets de volgende dag met een bosje bloemen bij ze op de stoep had gestaan. Ik ben geen fan van de persoon Kluivert, maar zo'n stap wordt naarmate de tijd vordert alleen maar groter.generaal schreef:Voor alle Kluif-adepten:
http://molovich.web-log.nl/molovich/200 ... ering.html
Walgelijk onmens :yes:
PSV
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
- Giacomo Puccini
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Kloppen ook een aantal dingen niet in dat stukje. Volgens mij heeft Patrick nooit met teveel drank op achter het stuur gezeten. Een groepsverkrachting is nooit bewezen (en is zelfs allang weerlegt) hoewel het natuurlijk niet netjes is om vreemd te gaan, maar goed, daar hebben volgens mij meer voetballers last van. En een moordenaar is hij ook niet. Oftewel... :pukey:
Maar hoe dan ook staat ie zondag bij jullie in de spits! :drecul2:
Maar hoe dan ook staat ie zondag bij jullie in de spits! :drecul2:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Heerlijk, dat relativeren van de wandaden van een voetballer omdat ie bij jullie de CL heeft gewonnen. Als 't om een willekeurige kantoorklerk of timmerman zou gaan, weet ik vrijwel zeker dat je dat relativeren achterwege zou laten, maar Kluivert is een echte Amsterdammer en kon nou eenmaal goed voetballen en dus valt het allemaal wel mee met hem :eusa_liar:Spijker schreef:Lul niet zo slap, alsof jij na zoiets de volgende dag met een bosje bloemen bij ze op de stoep had gestaan. Ik ben geen fan van de persoon Kluivert, maar zo'n stap wordt naarmate de tijd vordert alleen maar groter.generaal schreef:Voor alle Kluif-adepten:
http://molovich.web-log.nl/molovich/200 ... ering.html
Walgelijk onmens :yes:
Heerlijk, die haat tegen een voetballer omdat ie bij een grotere club dan die van jou heeft gespeeldgeneraal schreef:Heerlijk, dat relativeren van de wandaden van een voetballer omdat ie bij jullie de CL heeft gewonnen. Als 't om een willekeurige kantoorklerk of timmerman zou gaan, weet ik vrijwel zeker dat je dat relativeren achterwege zou laten, maar Kluivert is een echte Amsterdammer en kon nou eenmaal goed voetballen en dus valt het allemaal wel mee met hem :eusa_liar:
I think I lost my fucking headache
Heerlijk, die kortzichtigheid van een user die niet niet begrijpend kan lezen.Lucas schreef:Heerlijk, die haat tegen een voetballer omdat ie bij een grotere club dan die van jou heeft gespeeldgeneraal schreef:Heerlijk, dat relativeren van de wandaden van een voetballer omdat ie bij jullie de CL heeft gewonnen. Als 't om een willekeurige kantoorklerk of timmerman zou gaan, weet ik vrijwel zeker dat je dat relativeren achterwege zou laten, maar Kluivert is een echte Amsterdammer en kon nou eenmaal goed voetballen en dus valt het allemaal wel mee met hem :eusa_liar:
Heerlijk Helder Heineken. :xyxthumbs:generaal schreef:Heerlijk, die kortzichtigheid van een user die niet niet begrijpend kan lezen.Lucas schreef:Heerlijk, die haat tegen een voetballer omdat ie bij een grotere club dan die van jou heeft gespeeldgeneraal schreef:Heerlijk, dat relativeren van de wandaden van een voetballer omdat ie bij jullie de CL heeft gewonnen. Als 't om een willekeurige kantoorklerk of timmerman zou gaan, weet ik vrijwel zeker dat je dat relativeren achterwege zou laten, maar Kluivert is een echte Amsterdammer en kon nou eenmaal goed voetballen en dus valt het allemaal wel mee met hem :eusa_liar:
Ik heb niks tegen de voetballer Kluivert. Tegen de mens Kluivert des te meer. Het is simpelweg immoreel om zijn daden buiten het veld te relativeren omdat hij kan voetballen. Laat Patje K. zich maar fijn bezighouden met z'n wannabe Pacha nachtclub op Ibiza, zo lang hij maar ver weg blijft van de Nederlandse voetbalvelden. Het is wachten op de eerste "Putman tuning" stickers op z'n bolide wanneer hij in Nederland komt voetballen.Raymon schreef:vanwege mensen als Generaal hoop ik dat Patrick heel succesvol wordt bij PSV en dat hij ze persoonlijk naar de CL titel zal schieten. Eens kijken hoeveel mensen er dan juichen..
Nee, je begrijpt me niet. Ik keur zijn daden buiten het veld af en heb geen averstie tegen hem omdat hij een succesvolle Ajacied is geweest. Moet ik je het nog eens in drievoud uitleggen, of begin je het te begrijpen?Lucas schreef:Ik begrijp je heel goed hoor.generaal schreef:Heerlijk, die kortzichtigheid van een user die niet niet begrijpend kan lezen.
OT:Je bent toch niet die generaal uit de kostelijke strip?
Leg het me nog eens uit.
Hypocriet gedoe. Of was Lucius ook uit de gratie bij je toen ie zijn vuurwerk stunt uithaalde? Waarom denken mannetjes altijd uit 6 interviews en 4 persberichten de persoonlijkheid en karakter van iemand te kunnen beoordelen?
Overigens is de omschrijving moordenaar voor Kluivert geen objectieve weergave van feiten, maar een door haat ingegeven leugen
Hypocriet gedoe. Of was Lucius ook uit de gratie bij je toen ie zijn vuurwerk stunt uithaalde? Waarom denken mannetjes altijd uit 6 interviews en 4 persberichten de persoonlijkheid en karakter van iemand te kunnen beoordelen?
Overigens is de omschrijving moordenaar voor Kluivert geen objectieve weergave van feiten, maar een door haat ingegeven leugen
I think I lost my fucking headache
Lucius heeft wat vuurwerk verkocht, Kluivert heeft iemand dood gereden: Precies dezelfde casus joh, je moet jurist worden :eusa_pray:Lucas schreef:Leg het me nog eens uit?
Die 2e zin is helemaal lachwekkend, daar de feiten voor zich spreken en Kluivert met z'n arrogante rotkop alleen maar olie op het vuur gooit door zich als een leugenachtige zak op te stellen (hij is tenminste eerlijk) in het programma van Wilfried de Jong.
Mwah, hier zeg je toch iets andersgeneraal schreef:Ik heb niks tegen de voetballer Kluivert. Tegen de mens Kluivert des te meer. Het is simpelweg immoreel om zijn daden buiten het veld te relativeren omdat hij kan voetballen. Laat Patje K. zich maar fijn bezighouden met z'n wannabe Pacha nachtclub op Ibiza, zo lang hij maar ver weg blijft van de Nederlandse voetbalvelden. Het is wachten op de eerste "Putman tuning" stickers op z'n bolide wanneer hij in Nederland komt voetballen.
Generaal schreef:Heerlijk, dat relativeren van de wandaden van een voetballer omdat omdat ie bij jullie de CL heeft gewonnen. ..........
Laatst gewijzigd door 999 op di aug 29, 2006 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Als je de relevantie van die toevoeging in de 2e quote niet begrijpt, kun je beter meteen stoppen met ademhalen. De daden van de mens Kluivert worden door velen gerelativeerd omdat hij een succesvolle voetballer is (geweest).Voetske schreef:Mwah, hier zeg je toch iets andersgeneraal schreef:Ik heb niks tegen de voetballer Kluivert. Tegen de mens Kluivert des te meer. Het is simpelweg immoreel om zijn daden buiten het veld te relativeren omdat hij kan voetballen. Laat Patje K. zich maar fijn bezighouden met z'n wannabe Pacha nachtclub op Ibiza, zo lang hij maar ver weg blijft van de Nederlandse voetbalvelden. Het is wachten op de eerste "Putman tuning" stickers op z'n bolide wanneer hij in Nederland komt voetballen.
Generaal schreef:Heerlijk, dat relativeren van de wandaden van een voetballer omdat omdat ie bij jullie de CL heeft gewonnen. ..........
We hebben het over jou uitspraken ..... en daar druipt de haat vanaf, de haat tegen de mens Kluivert, maar ook tegen de voetballer Kluivert.generaal schreef:Als je de relevantie van die toevoeging in de 2e quote niet begrijpt, kun je beter meteen stoppen met ademhalen. De daden van de mens Kluivert worden door velen gerelativeerd omdat hij een succesvolle voetballer is (geweest).Voetske schreef:Mwah, hier zeg je toch iets andersgeneraal schreef:Ik heb niks tegen de voetballer Kluivert. Tegen de mens Kluivert des te meer. Het is simpelweg immoreel om zijn daden buiten het veld te relativeren omdat hij kan voetballen. Laat Patje K. zich maar fijn bezighouden met z'n wannabe Pacha nachtclub op Ibiza, zo lang hij maar ver weg blijft van de Nederlandse voetbalvelden. Het is wachten op de eerste "Putman tuning" stickers op z'n bolide wanneer hij in Nederland komt voetballen.
Laatst gewijzigd door 999 op di aug 29, 2006 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- raymon
- Contacteer:
wat vuurwerk verkocht?? Mist diegene nu niet een oog of zoiets? Over relativering gesproken :redcard:generaal schreef: Lucius heeft wat vuurwerk verkocht, Kluivert heeft iemand dood gereden: Precies dezelfde casus joh, je moet jurist worden :eusa_pray:
Die 2e zin is helemaal lachwekkend, daar de feiten voor zich spreken en Kluivert met z'n arrogante rotkop alleen maar olie op het vuur gooit door zich als een leugenachtige zak op te stellen (hij is tenminste eerlijk) in het programma van Wilfried de Jong.
- raymon
- Contacteer:
WikipediaIn 1995 raakte Kluivert betrokken bij een aanrijding, waarbij een dode viel. Als verzachtende omstandigheden werden de onoverzichtelijkheid van het punt waarop het ongeluk gebeurde en het feit dat het uiteindelijke slachtoffer op dat punt aan het keren was, aangevoerd en geaccepteerd. Aangezien de dood van het slachtoffer wel te wijten was aan het feit dat Kluivert een te hoge snelheid aanhield, werd hij veroordeeld tot een taakstraf van 240 uur.
Vlak daarna is Kluivert door een vrouw beschuldigd van verkrachting, maar na onderzoek heeft de rechter de zaak gesloten, aangezien er concrete aanwijzingen waren dat Marielle B. het verhaal verzonnen had
Illegaal vuurwerk gebruiken is je eigen verantwoordelijkheid. Heeft meneer Putman Kluivert gevraagd om op hem in te rijden?Raymon schreef:wat vuurwerk verkocht?? Mist diegene nu niet een oog of zoiets? Over relativering gesproken :redcard:generaal schreef: Lucius heeft wat vuurwerk verkocht, Kluivert heeft iemand dood gereden: Precies dezelfde casus joh, je moet jurist worden :eusa_pray:
Ach als ie komt en er voor zorgt dat Psv gaat draaien, wat ik betwijfel, moet jij eens opletten hoe hard de Generaal mee staat te zingen, ole ole Kliuvert is oke kluivert is oke ... want hij heeft niks tegen de voetballer Kluivert :hypocrite:Lucas schreef:Maar das geen walgelijke Ajacied die staat voor alles wat PSV'ers verafschuwen. Begrijp dat dan! :nooo:
Laatst gewijzigd door 999 op di aug 29, 2006 3:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...