PSV
-
- AT Toto winner 15/16
Nou, Da Costa heb ik te weinig gezien, maar bij Addo heb ik toch zo mijn twijfels.Soms van die onbegrijpelijke obertredingen en wil nog wel eens bij grote druk bezwijken.Baseman schreef:Ja, waarom niet ?Voetske schreef:En heb jij vertouwen in die spelers ?.
Addo is geen topper en Da Costa nog een jong talent, maar geef ze de kans maar. Het hoeven niet altijd dure aankopen te zijn.
En gezien de financiele positie van PSV en de toekomstige ontwikkelingen heb ik geen enkel probleem met een sportief wat minder jaar. Je kunt nu eenmaal niet ieder jaar kampioen worden. Volgend seizoen plukt men de vruchten van het huiidige beleid.
Wat nu effe af Baseman, minder sportief jaar ?, de competietie is net 2 wedstrijdjes bezig.Ook dit jaar, net als de vorige jaren kan het zomaar gebeuren dat in inene alles in elkaar past.
Wat Kluivert betreft, tja ook weer zo iets, in het verleden zijn er bakken met AJAX spelers en ex-Ajax spelers richting Psv vertrokken ( laats nog Culina ) , daar was van ( AJAX ) Psv -supporters kant toendertijd ook altijd een hoop misbaar over, tot het moment dat bleek dat het plaatje perfect paste .. toen werd het stil.
Al vraag ik me wel af in hoe het echt met de gezondheid van Kluivert gesteld is ..
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
We doen allemaal wel iets fout in ons leven en hij is daar volgens het normale Nederlandse recht voor gestraft. Einde verhaal dus. En iemand iets gunnen heeft niets te maken of het een voorbeeld voor je kind is.Steef schreef:Als je die lapzwans iets gunt, snap je het echt niet.
Lekker voorbeeld voor je kind ook.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Giacomo Puccini
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Psies...dom gezwets!Raymon schreef:We doen allemaal wel iets fout in ons leven en hij is daar volgens het normale Nederlandse recht voor gestraft. Einde verhaal dus. En iemand iets gunnen heeft niets te maken of het een voorbeeld voor je kind is.Steef schreef:Als je die lapzwans iets gunt, snap je het echt niet.
Lekker voorbeeld voor je kind ook.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Kluivert mocht vertrekken bij Barcelona, waarna hij verkaste naar Newcastle. Hier kreeg hij een éénjarig contract (veelzeggend), waarna hij na een jaar ook weer gratis mocht vertrekken. Hij vervolgde zijn carriere bij Valencia (na veel moeilijkheden bij de keuring), waar ze hem nu naar één jaar ook niet meer nodig hebben en ook weer gratis laten gaan. Dit zegt toch wel wat, hoor. Ik zou dit risico als club nooit durven nemen, zeker niet als de desbetreffende speler ook nog eens niet goed ligt bij de achterban.
- Giacomo Puccini
Daar kun je over discussieren.. ik denk niet dat Kluivert moeilijk is, blessuregevoelig natuurlijk wel. Kluivert is ook een levensgenieter, iemand die van stappen houdt. Tja dat zal ik hem niet verwijten, ik hou zelf ook van stappen. Zo lang zijn prestaties in het veld er maar niet onder gaan leiden en een seizoen of 5 bij Barcelona en het Nederlands elftal waren zijn prestaties onomstreden dus hij kan het wel degelijk. Ten Cate lijkt me trouwens bij uitstek een trainer die het uiterste uit Kluivert weet te halen, hij kan goed met donkere jongens opschieten en is een vakman op het gebied van mental coaching. Natuurlijk hoeft niemand Kluivert nog te leren voetballen, maar mentaal moet hij fris zijn, hij moet lekker in zijn vel zitten en een trainer hebben die het in hem ziet zitten. Ik acht de kans dat dat gaat gebeuren, eerlijkgezegd groter in Amsterdam dan in Eindhoven.Peter schreef:Ben je helemaal gek geworden, Giacomo!
Kluivert is een risico, zoals Westerhof al zegt. Hij vergeet er alleen bij te zeggen dat het risico zich niet beperkt tot de blessures. Kluivert is een moeilijke jongen, die qua levensopvatting ook een verhoogd risico is.
Nee, om de zogenaamde moeilijke persoonlijkheid van Kluivert hoeven we het niet te laten hem aan te trekken. Veel belangrijker is dat we al een topspits hebben lopen en dat hij grootverdiener zou worden, categorie Jaap Stam. Voor iemand die geen vaste waarde is moet je niet zo veel willen betalen, al is hij aan de andere kant weer wel transfervrij en zou hij zich met extra merchandise en doelpunten misschien wel terugverdienen. En Kluivert is pas 30, als Huntelaar een keer vertrekt is Kluivert nog jaren een nuttige spits.
Ajax!
Bij Barcelona lukte het hem niet, dus waarom nu wel?Giacomo Puccini schreef:Ten Cate lijkt me trouwens bij uitstek een trainer die het uiterste uit Kluivert weet te halen, hij kan goed met donkere jongens opschieten en is een vakman op het gebied van mental coaching.
Iets anders, in Spanje wordt Alex nadrukkelijk in verband gebracht met Real Madrid.Weet iemand hoe waterdicht het contract van Alex met PSV is?
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik mag hopen dat het waterdicht is voor ze, want zonder Alex kun je de boel wel gaan opdoeken.
Kluivert was een grote voetballer, maar de afgelopen 3 jaar is een duidelijk signaal geweest. Newcastle en Valencia zijn er in getrapt, waardoor de spoeling voor Kluivert nu wel erg dun wordt. Ik verwijt Kluivert overigens zelfs niets, want hij wil zich bewijzen. Veel mogelijkheden zijn er niet voor hem, want dit is echt zijn allerlaatste kans.
Kluivert was een grote voetballer, maar de afgelopen 3 jaar is een duidelijk signaal geweest. Newcastle en Valencia zijn er in getrapt, waardoor de spoeling voor Kluivert nu wel erg dun wordt. Ik verwijt Kluivert overigens zelfs niets, want hij wil zich bewijzen. Veel mogelijkheden zijn er niet voor hem, want dit is echt zijn allerlaatste kans.
Real lijkt inderdaad interesse te hebben in Alex en ook Chivu.
Maar bij mijn weten is Alex 'gewoon' nog een jaar verhuurd aan PSV en kan hij dus niet door Chelsea verkocht worden. Maar zekerheid daarover heb ik niet.
Hij was wel een toptalent, maar mede door een slepende knieblessure is het er nooit echt uitgekomen. Tot nu toe maakt hij dit seizoen geen denderende indruk, al kan hij zeker beter. Maar van mij mag Da Costa een kans krijgen, ik hoor veel positieve verhalen en zou hem graag een paar wedstrijden aan de slag zien gaan.
Vorig seizoen begon PSV met een 1-1 tegen Heracles. Maar de selectie is nu eenmaal niet erg breed, het vertrek van Ooijer is een groot verlies en er is nog steeds geen nieuwe spits. Niet dat PSV geen kampioen kan worden, maar ik neem dit seizoen in ieder geval genoegen met een grotere kans op het mislopen van het kampioenschap zogezegd.
Volgend seizoen raakt PSV sowieso Alex en Cocu kwijt en Farfan zal verkocht worden, Gomes maakt verder ook een grote kans op een mooie transfer. Die gaten zullen opgevuld moeten worden en daarvoor reserveert PSV de door de nieuwe hypotheek straks vrijkomende miljoenen. Een goede zet in mijn ogen, de lange termijn is belangrijker dan alleen dit seizoen.
En ook ik vraag me af hoe fit Kluivert eigenlijk is, bij Valencia was een extra medische test nodig. En de arts die hem goedkeurde schijnt nu bij Valencia op een zijspoor te zijn gezet...beetje vaag.
Maar bij mijn weten is Alex 'gewoon' nog een jaar verhuurd aan PSV en kan hij dus niet door Chelsea verkocht worden. Maar zekerheid daarover heb ik niet.
Klopt, maar daarom noem ik Addo ook geen topper.Voetske schreef:Nou, Da Costa heb ik te weinig gezien, maar bij Addo heb ik toch zo mijn twijfels.Soms van die onbegrijpelijke obertredingen en wil nog wel eens bij grote druk bezwijken.
Hij was wel een toptalent, maar mede door een slepende knieblessure is het er nooit echt uitgekomen. Tot nu toe maakt hij dit seizoen geen denderende indruk, al kan hij zeker beter. Maar van mij mag Da Costa een kans krijgen, ik hoor veel positieve verhalen en zou hem graag een paar wedstrijden aan de slag zien gaan.
Klopt ook :xyxthumbs:Wat nu effe af Baseman, minder sportief jaar ?, de competietie is net 2 wedstrijdjes bezig.Ook dit jaar, net als de vorige jaren kan het zomaar gebeuren dat in inene alles in elkaar past.
Vorig seizoen begon PSV met een 1-1 tegen Heracles. Maar de selectie is nu eenmaal niet erg breed, het vertrek van Ooijer is een groot verlies en er is nog steeds geen nieuwe spits. Niet dat PSV geen kampioen kan worden, maar ik neem dit seizoen in ieder geval genoegen met een grotere kans op het mislopen van het kampioenschap zogezegd.
Volgend seizoen raakt PSV sowieso Alex en Cocu kwijt en Farfan zal verkocht worden, Gomes maakt verder ook een grote kans op een mooie transfer. Die gaten zullen opgevuld moeten worden en daarvoor reserveert PSV de door de nieuwe hypotheek straks vrijkomende miljoenen. Een goede zet in mijn ogen, de lange termijn is belangrijker dan alleen dit seizoen.
Zo gaat het inderdaad bijna altijd, al is de eventuele komst van Kluivert wel erg omstreden. Hij is niet zomaar een ex-Ajacied.daar was van ( AJAX ) Psv -supporters kant toendertijd ook altijd een hoop misbaar over, tot het moment dat bleek dat het plaatje perfect paste .. toen werd het stil.
En ook ik vraag me af hoe fit Kluivert eigenlijk is, bij Valencia was een extra medische test nodig. En de arts die hem goedkeurde schijnt nu bij Valencia op een zijspoor te zijn gezet...beetje vaag.
PNOB: Kluivert denkt na over aanbiedng PSV
Patrick Kluivert heeft een aanbieding van PSV in beraad genomen. De 30-jarige spits kan transfervrij weg bij zijn huidige club Valencia, waar hij nog een contract voor twee jaar heeft. Bij PSV zal hij echter een aanzienlijk lager salaris krijgen. Kluivert en zijn zaakwaarnemer zijn nu met Valencia in gesprek om dat verschil gedeeltelijk gecompenseerd te krijgen. PSV krijgt vermoedelijk woensdag te horen of Kluivert naar Eindhoven komt.
Bedenktijd tot donderdagavond 24.00 zeker, haha. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dit spreekt al niet voor hem 'als nieuwe start zijnde'. Als hij echt een nieuwe start had gewild dan had hij ieder aanbod op z'n knieen aangenomen en laten zien wat hij nog kan om er vervolgens nog een paar jaar vol van te genieten, financieel gezien dan. Nu draait het blijkbaar toch weer alleen om geld. Hij blijft zeker liever op de tribune zitten in Valencia voor een paar euro's meer dan dat hij zich bewijst in Eindhoven.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
www.psv.nlWesterhof vertrekt dit najaar als voorzitter
29 augustus 2006 14:30
Rob Westerhof heeft intern aangekondigd dat hij op 1 oktober aanstaande na twee jaar de voorzittershamer van PSV zal neerleggen. Westerhof heeft al tijdens de zomer de Raad van Commissarissen van de club geïnformeerd over de zware tijdsbelasting van de functie in combinatie met zijn overige verantwoordelijkheden. Naar de sponsors, pers en betrokkenen is intussen een communiqué uitgestuurd.
Rob Westerhof. Opvolging
De RvC heeft ingestemd met zijn eigen verzoek om van de functie van voorzitter Directie PSV ontheven te worden. Na 1 oktober zal Frits Schuitema, thans lid van de Raad van Commissarissen en voorzitter van de Eindhovense Voetbal Vereniging PSV op ad-interim basis de functie van voorzitter gaan vervullen. Rob Westerhof blijft de lopende zaken tot dit najaar afhandelen en blijft beschikbaar voor zaken die om continuïteit vragen. De RvC zal te zijner tijd mededelingen doen over de opvolging. PSV bestudeert daarnaast de organisatiestructuur en overweegt om een algemeen directeur voor de dagelijkse leiding van PSV NV aan te stellen.
Hoogtepunten
Twee jaar geleden werd Rob Westerhof gevraagd als directievoorzitter van PSV, na zijn pensionering als CEO bij Philips North America. De afgelopen twee voetbalseizoenen werd PSV twee keer landskampioen, drong de club tweemaal door tot de knockout-fase van de UEFA Champions League en werd ook de nationale beker gewonnen. Een hoogtepunt was het bereiken van de halve finales van de UEFA Champions League, waarin PSV nipt de eindstrijd misliep. Commercie en financiën vormden de laatste twee jaar een hoge prioriteit in het beleid van de PSV NV.
Veel dank
PSV en haar Raad van Commissarissen zijn Westerhof veel dank verschuldigd voor zijn inzet, enthousiasme en resultaten van de afgelopen twee jaar.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
vi.nlKluivert: 'Meer clubs uit de CL willen me'
29/8/2006 14:41
PSV is niet de enige club die Patrick Kluivert wil hebben. Volgens de spits van Valencia dingen er meer naar zijn hand, en niet de eerste de beste.
'Het zijn er aardig wat', antwoordde Kluivert aan MARCA op de vraag of er nog belangstelling voor hem is. 'Een paar daarvan spelen dit seizoen in de Champions League', voegde de dertigjarige aanvaller nog toe.
Kluivert zit bij Valencia op een dood spoor ondanks een nog twee jaar doorlopend contract. Coach Quique Sánchez Flores ziet het niet in hem zitten en is niet van plan om te gebruiken in welke competitie dan ook.
De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal kende een slecht seizoen bij Valencia. Hij kampte met tal van blessures en slaagde er niet in zich te bewijzen. Dit seizoen mag hij niet meetrainen met de selectie, waardoor hij individueel op de velden van Valencia aan zijn conditie werkt.
PSV-trainer Ronald Koeman denkt wel dat Kluivert nog van waarde kan zijn. In Eindhoven zou hij Jan Vennegoor of Hesselink kunnen vervangen, die naar Celtic is vertrokken. Koeman prees Kluivert onlangs nog als een veel completere aanvaller dan Vennegoor.
Voor alle Kluif-adepten:
http://molovich.web-log.nl/molovich/200 ... ering.html
Walgelijk onmens :yes:
http://molovich.web-log.nl/molovich/200 ... ering.html
Walgelijk onmens :yes:
Inderdaad. Maar misschien zijn ze er gewoon al uit en geeft PSV Kluivert de tijd om een poging te wagen om wat extra centen bij Valencia los te peuteren. Nooit geschoten is altijd mis.Raymon schreef:Dit spreekt al niet voor hem 'als nieuwe start zijnde'. Als hij echt een nieuwe start had gewild dan had hij ieder aanbod op z'n knieen aangenomen en laten zien wat hij nog kan om er vervolgens nog een paar jaar vol van te genieten, financieel gezien dan. Nu draait het blijkbaar toch weer alleen om geld. Hij blijft zeker liever op de tribune zitten in Valencia voor een paar euro's meer dan dat hij zich bewijst in Eindhoven.