Precies. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil graag dat Ajax beter wordt. Voor mij is het landskampioenschap daar een bevestiging van.Voetske schreef:En dat zegt dan toch meer dan genoeg over de kwaliteit van AJAX, dat je zelfs als je concurent niks bijzonder op het veld laat zien niet in staat bent om mee toe doen.
IK Start - AFC Ajax UEFA cup 1e ronde
Laat ik het anders zeggen:Ik vindt elke prijs een prijs, maar een kampioenschap in deze Mickey mouse competitie zegt, voor mij, op dit moment, van wat ik zie, niks over hoe sterk de club is .. of eigenlijk wel.Bertje schreef:Precies. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik wil graag dat Ajax beter wordt. Voor mij is het landskampioenschap daar een bevestiging van.Voetske schreef:En dat zegt dan toch meer dan genoeg over de kwaliteit van AJAX, dat je zelfs als je concurent niks bijzonder op het veld laat zien niet in staat bent om mee toe doen.
Blij met de punten ...
Jezus, loopt hier iemand het succes van Ajax even te bagetalliseren. :sad:In mijn beleving is het zo dat AJAX in 1994,1995,1996 en 1998 kampioen werd door gebrek aan tegenstand(ers)
Kampioen word je niet zomaar. Kampioen word je door 34 wedstrijden constant te presteren en meer punten te halen dan de rest. Wat kan jij af en toe uit je nek zwetsen Voetske.
Voetbal blijft een sport. Hoe goed Ajax ook is, je wint geen wedstrijden in Nederland met 2 vingers in de neus.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
-
- AT Toto winner 15/16
de stelling klopt, alleen de intentie van het argument is de kampioenschappen te bagataliseren, terwijl het eigenlijk kmapioenschapen waren van grote klasse en er geen maat (en dus tegenstand) op ajax stond.
inderdaadeen "vreemde"uitspraak derhalve.
overigens:
Manchester United, Blackburn, Bolton, West Ham and Leeds are all tracking £3m-rated IK Start midfielder Kristoffer Haestad. (Mirror)
inderdaadeen "vreemde"uitspraak derhalve.
overigens:
Manchester United, Blackburn, Bolton, West Ham and Leeds are all tracking £3m-rated IK Start midfielder Kristoffer Haestad. (Mirror)
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Mwah, Feyenoord deed destijds toch wel iets goed, want ze hadden dat jaar gewoon een prima selectie.Jansma schreef:Daarnaast, veel landstitels zijn meestal synoniem voor goed beleid, waar een Uefacup iedere amateuristische club kan overkomen (zie feyenoord).
Misschien had het enorme verschil in kwaliteit ook te maken met het gebrek aan tegenstand, maar toch zeker ook aan de kracht van Ajax.Kowalczyk schreef:Zó! Dommer heb ik ze écht al een hele tijd niet meer gehoord...In mijn beleving is het zo dat AJAX in 1994,1995,1996 en 1998 kampioen werd door gebrek aan tegenstand(ers)
K.
Voetske presteert het om in discussies die totaal niet over de kracht van Ajax gaan (zoals nu de discussie UEFA Cup of landskampioenschap) toch te zeiken over Ajax. :D
Iemand die vindt dat Ajax in 1995 kampioen is geworden door gebrek aan tegenstand is in essentie geen Ajacied.
Daarmee ontkent hij alles waar Ajax voor staat. Dát jaar was het ultieme Ajax jaar. Met mooi voetbal ongeslagen kampioen worden. Het gros van de wedstrijden domineren en je wil opleggen aan de tegenstander. Je concurrenten in hun eigen stadion (PSV en Feyenoord) compleet weg spelen en voor schut zetten.
In de eerste helft van 95-96 was het nóg beter, maar door blessures en een te smalle selectie begon Ajax in de 2e deel van dat seizoen uit elkaar te vallen.
Daarmee ontkent hij alles waar Ajax voor staat. Dát jaar was het ultieme Ajax jaar. Met mooi voetbal ongeslagen kampioen worden. Het gros van de wedstrijden domineren en je wil opleggen aan de tegenstander. Je concurrenten in hun eigen stadion (PSV en Feyenoord) compleet weg spelen en voor schut zetten.
In de eerste helft van 95-96 was het nóg beter, maar door blessures en een te smalle selectie begon Ajax in de 2e deel van dat seizoen uit elkaar te vallen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Heb ik dat geschreven, dan zijn mijn medicijnen verkeerd gevallen.Wat ik bedoelde is dat AJAX in die tijd zo goed was en eigenlijk voor de Nederlandse competitie ( in die periode ) twee maatjes te groot was.Kowalczyk schreef:Zó! Dommer heb ik ze écht al een hele tijd niet meer gehoord...In mijn beleving is het zo dat AJAX in 1994,1995,1996 en 1998 kampioen werd door gebrek aan tegenstand(ers)
K.
Laatst gewijzigd door 999 op ma aug 28, 2006 7:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
... laat maar.Ik zie dat het in z'n algemeenheid bedoelt is en niet op mij.Nihad schreef:Iemand die vindt dat Ajax in 1995 kampioen is geworden door gebrek aan tegenstand is in essentie geen Ajacied.
Laatst gewijzigd door 999 op ma aug 28, 2006 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Fijn dat je het even toegeeft. :D :worshippy:Voetske schreef:Heb ik dat geschreven, dan zijn mijn medicijnen verkeerd gevallen.Wat ik bedoelde is dat AJAX in die tijd zo goed was en eigenlijk voor de Nederlandse competitie ( in die periode ) twee maatjes te groot was.Kowalczyk schreef:Zó! Dommer heb ik ze écht al een hele tijd niet meer gehoord...In mijn beleving is het zo dat AJAX in 1994,1995,1996 en 1998 kampioen werd door gebrek aan tegenstand(ers)
K.
Ik ook. Maar Voetske heeft al aangegeven dat hij het anders bedoelde. :DJöhnk schreef:Ik ben het met Nihad eens.
Ach, ga hier geen woorden meer aan vuil maken.Je drukt je wat ongelukkig uit en meteen zijn er bepaalde lieden er met de kippen bij.Niet eerst vragen of dat wat je schrijft ook echt dat is wat je bedoeld.Nee K. is er weer met z'n " Zó! Dommer heb ik ze écht al een hele tijd niet meer gehoord... ".En Nihad met z'n " Wat kan jij af en toe uit je nek zwetsen Voetske. ".Wie niet zou ik zeggen.Kan me nog een discussie over consumentenrecht herinneren, onee, dat was allemaal waar wat je vertelde.Thomas schreef:Fijn dat je het even toegeeft. :D :worshippy:Voetske schreef:Heb ik dat geschreven, dan zijn mijn medicijnen verkeerd gevallen.Wat ik bedoelde is dat AJAX in die tijd zo goed was en eigenlijk voor de Nederlandse competitie ( in die periode ) twee maatjes te groot was.Kowalczyk schreef: Zó! Dommer heb ik ze écht al een hele tijd niet meer gehoord...
K.
Ik ook. Maar Voetske heeft al aangegeven dat hij het anders bedoelde. :DJöhnk schreef:Ik ben het met Nihad eens.
De kracht/kwaliteit van AJAX in 1995 ( en later ) was nu juist dat ze wel wedstrijden met 2 vingers in hun neus wonnen.Nihad schreef:Voetbal blijft een sport. Hoe goed Ajax ook is, je wint geen wedstrijden in Nederland met 2 vingers in de neus.
Dat is het verschil met kampioenschappen nu, waar de discussie ( volgens mij ) tussen mij en Bertje ook over ging.
Blij met de punten ...
Kom op, Voetske. Niet zo geprikkeld, man. Vanwege je regelmatige kritiek heb je er zelf ook wel een beetje voor gezorgd dat niemand je in dit geval het voordeel van de twijfel gaf. ;) :DVoetske schreef:Ach, ga hier geen woorden meer aan vuil maken.Je drukt je wat ongelukkig uit en meteen zijn er bepaalde lieden er met de kippen bij.Niet eerst vragen of dat wat je schrijft ook echt dat is wat je bedoeld.Nee K. is er weer met z'n " Zó! Dommer heb ik ze écht al een hele tijd niet meer gehoord... ".En Nihad met z'n " Wat kan jij af en toe uit je nek zwetsen Voetske. ".Wie niet zou ik zeggen.Kan me nog een discussie over consumentenrecht herinneren, onee, dat was allemaal waar wat je vertelde.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Vakken en prijzen
(kortingsprijs tussen haakjes)**
2e ring:
412, 413, 414: € 15,- (€ 13,50)
411, 415: € 21,- (€ 18,90)
409, 410: € 21,- (€ 18,90)*
1e ring:
112, 113, 114, 115, 116: € 16,50 (€ 14,85)
125, 126, 127, 128, 129: € 16,50 (€ 14,85)*
117, 118, 123, 124: € 29,- (€ 26,10)
119, 120, 121, 122: € 36,- (€ 32,40)
0-tribunes (aan het veld):
018, 023: € 29,- (€ 26,10)
019, 020, 021, 022: € 36,- (€ 32,40)
------------------
Pffrt, dat ze voor zo'n kak-tegenstander nog zulke prijzen durven vragen zeg. Ben benieuwd hoeveel man hierop af komt. Denk dat het niet boven de 15.000 uit gaat komen.
(kortingsprijs tussen haakjes)**
2e ring:
412, 413, 414: € 15,- (€ 13,50)
411, 415: € 21,- (€ 18,90)
409, 410: € 21,- (€ 18,90)*
1e ring:
112, 113, 114, 115, 116: € 16,50 (€ 14,85)
125, 126, 127, 128, 129: € 16,50 (€ 14,85)*
117, 118, 123, 124: € 29,- (€ 26,10)
119, 120, 121, 122: € 36,- (€ 32,40)
0-tribunes (aan het veld):
018, 023: € 29,- (€ 26,10)
019, 020, 021, 022: € 36,- (€ 32,40)
------------------
Pffrt, dat ze voor zo'n kak-tegenstander nog zulke prijzen durven vragen zeg. Ben benieuwd hoeveel man hierop af komt. Denk dat het niet boven de 15.000 uit gaat komen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08