PSV
Tsja, op het PN blijkt inderdaad dat de 'oudgedienden' ontzettend veel problemen hebben met een eventuele komst van Kluivert. De jeugd kan het weinig schelen, die denken nog dat Kluivert niet al jaren over zijn top is.
Ik zou het echt doodzonde vinden, een zwarte bladzijde in de geschiedenis van PSV X'C
Veel mensen die ik ken zeggen dan ook meteen hun seizoenskaart op.
Ik ben niet gelovig, maar ik zou bijna dagelijks gaan bidden dat Kluivert niet komt ;)
Al zou het me niet verbazen als de financien een probleem gaan worden, Kluivert zal wel wat eisen hebben. Al mag hij dolblij zijn dat PSV hem wil hebben...
Ik zou het echt doodzonde vinden, een zwarte bladzijde in de geschiedenis van PSV X'C
Ik ben niet gelovig, maar ik zou bijna dagelijks gaan bidden dat Kluivert niet komt ;)
Al zou het me niet verbazen als de financien een probleem gaan worden, Kluivert zal wel wat eisen hebben. Al mag hij dolblij zijn dat PSV hem wil hebben...
Hey Harm, Ajax was toch zo'n loserploeg omdat ze verloren van een Deens campingelftal?
Nu heeft PSV verloren van een team dat heft verloren van een campingteam uit Estland. Wat maakt dat PSV dan? :D :cheer:
Laat me weten hoeveel het ook daadwerkelijk doen. ;)
Nu heeft PSV verloren van een team dat heft verloren van een campingteam uit Estland. Wat maakt dat PSV dan? :D :cheer:
Ligt het aan mij of lijkt Koeman niet zoveel vertrouwen in Aissati te hebben? Dat zou echt dood en dood zonde zijn.Ye' Mighty Oak schreef:Voor het gemak vergeet je ibi en isi zeker eventjes?
Rosenberg scoorde 12 keer. ;)Baseman schreef:Ter info, Kone scoorde vorig seizoen 11 keer in 21 wedstrijden.
Noem eens een linksbuiten met een beter rendement...
Dus omdat je club een bepaalde speler haalt zeg je je seizoenskaart op? Ik zal er wel niets van begrijpen.Baseman schreef:Ik zou het echt doodzonde vinden, een zwarte bladzijde in de geschiedenis van PSV X'C
Laat me weten hoeveel het ook daadwerkelijk doen. ;)
En speelde ongeveer 10 wedstrijden meer :bis: :DThomas schreef:Rosenberg scoorde 12 keer.
Kluivert is veel meer dan een bepaalde speler...maar misschien dat je dat als Ajacied niet ziet. Hij staat symbool voor 'de Ajacied' en iemand die totaal niet overweg kon met de weelde als prof, iemand ook die flinke persoonlijke misstappen heeft begaan en daar ook nog eens nauwelijks spijt voor heeft betuigd. Laat staan dat hij al jaren niet meer heeft gepresteerd.Dus omdat je club een bepaalde speler haalt zeg je je seizoenskaart op? Ik zal er wel niets van begrijpen.
Voornamelijk als persoon maar ook als voetballer moeten veel PSV supporters echt helemaal niets van Kluivert hebben. En er zullen zeker een aardig aantal mensen hun seizoenskaart opzeggen.
Baseman schreef:Veel mensen die ik ken zeggen dan ook meteen hun seizoenskaart op.
Jij ook toch? :aai:
Ik vind het doodzonde dat Kluivert zo is afgezakt. Hij was ooit -in het begin- best een lief jochie. Maar het zijn sterke benen...bla...bla...en die sterke benen had Kluivert niet. :sad:
Jij vindt hem een typische Ajacied. Voor mij zijn spelers als Litmanen, Rijkaard en Pettersson eerder typische Ajacieden. Die waren stukken populairder ook.
Het stinkt aan alle kanten!
Klopt ook wel, maar voor de PSV'ers staat Kluivert er symbool voor. In ieder geval voor de foute Ajacied...
En doodzonde is het zeker !
En had ik een seizoenskaart gehad, dan zou ik die ook doormidden knippen bij een komst van Kluivert.
Ja, ik weet het. Ik ben een nepsupporter :D
Niet voldoende tijd helaas.
En doodzonde is het zeker !
En had ik een seizoenskaart gehad, dan zou ik die ook doormidden knippen bij een komst van Kluivert.
Ja, ik weet het. Ik ben een nepsupporter :D
Niet voldoende tijd helaas.
Wat vinden jullie van de uitspraken van Westerhof? Je zou aan de hand hiervan zeggen dat Kluivert niet kwam, maar waarom zeggen Valckx en Koeman dan dat er belangstelling is?
Ooijer heeft bij z'n debuut voor eigen publiek trouwens een penalty weg gegeven tegen Chelsea (0-2).
Al wat blijder, Harm? ;)
Je zei trouwens dat je weer een date had. Betekent dat dat de vorige zo slecht ging dat ze je niet meer wilde zien en dat je toen maar naar de volgende boerderij bent gestapt? Of ging het juist zo goed dat jullie vanavond als tweede date scharreleieren gaan rapen en koeien gaan melken?
Al wat blijder, Harm? ;)
Je zei trouwens dat je weer een date had. Betekent dat dat de vorige zo slecht ging dat ze je niet meer wilde zien en dat je toen maar naar de volgende boerderij bent gestapt? Of ging het juist zo goed dat jullie vanavond als tweede date scharreleieren gaan rapen en koeien gaan melken?
Arthur schreef:Misschien zijn ze aan het terugkrabbelen na de negatieve reacties van de supporters?
Het AD meldt dit:
Misschien was het dus inderdaad een proefballonnetje.Kluivert is niet de enige kandidaat voor de vacature van centrumspits in het Philips-stadion. Op het lijstje van PSV staat nóg een paar namen, onder wie in elk geval een aanvaller uit Zuid-Amerika. Vandaag wordt in Eindhoven besloten in welke speler PSV energie gaat steken.
- Giacomo Puccini
Sinds wanneer heeft PSV een clubcultuur?
Als íets deel uitmaakt van wat men PSV-cultuur zou kunnen noemen, dan is het wel teren op spelers met een Ajaxverleden :redcard:
Lamey, Culina, Ooijer, Reiziger, Koeman, Vanenburg, etc. etc.
God verhoede dat Kluivert in dat rijtje komt, een Ajaxicoon bij de vijand... ik moet er niet aan denken.
:eusa_pray:
Als íets deel uitmaakt van wat men PSV-cultuur zou kunnen noemen, dan is het wel teren op spelers met een Ajaxverleden :redcard:
Lamey, Culina, Ooijer, Reiziger, Koeman, Vanenburg, etc. etc.
God verhoede dat Kluivert in dat rijtje komt, een Ajaxicoon bij de vijand... ik moet er niet aan denken.
:eusa_pray:
Ajax!
Eindhovens DagbladKluivert wil graag naar PSV
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
EINDHOVEN – Patrick Kluivert staat open voor een transfer naar PSV. Zijn salariseisen zullen daarbij geen struikelblok vormen. Dat stelt mr. Paul Foortse, de zakelijk begeleider van de spits.
Patrick Kluivert
Kluivert is nu in afwachting van een officieel aanbod van PSV. „De afgelopen dagen is er telefonisch contact geweest met trainer Koeman“, zegt mr. Foortse. „Daarin is Patrick gepolst. We wachten nu op een bevestiging van het management.“
Overleg
Manager Stan Valckx zegt dat PSV vandaag overleg heeft om alle consequenties van de transfer op een rijtje te zetten. „Hij is een heel serieuze kandidaat om naar PSV te komen. Als het management heeft vergaderd, hopen we snel zaken te kunnen doen“, aldus Valckx. Kluivert kan gratis worden overgenomen van Valencia. De dertigjarige spits kampte de afgelopen twee seizoenen met privé-problemen en fysieke problemen. De knieblessure waarmee hij kampte is genezen, aldus Henk van Ginkel. Deze spelersmakelaar is de tweede begeleider van Kluivert. „Patrick moet nu de principiële beslissing nemen om terug te keren naar Nederland. Als hij dat wil, is PSV natuurlijk een prima optie“, zegt Van Ginkel.
Belangstelling
Ook vanuit andere landen (Duitsland, Turkije, Griekenland) is belangstelling voor Kluivert, maar Van Ginkel gelooft niet dat de spits daarheen wil. De kans dat hij bij Valencia blijft, is minimaal.
Al die zaken samen geven PSV het geloof dat Kluivert tot het uiterste gebrand is om zijn loopbaan van een nieuwe impuls te voorzien. „Hij is nog zeer ambitieus en wil het ongelijk van veel mensen bewijzen“, aldus Valckx
Voor mij is het heus niet zo dat Kluivert opeens af zou doen omdat hij naar PSV zou gaan. Als Kluivert heeft afgedaan is dat al een tijdje geleden geweest. Er zijn immers Ajacieden die het minder zwaar hadden en meer Ajacied waren naar Feyenoord gegaan. Net alsof iemand zou durven te beweren dat bijvoorbeeld Henk Groot geen echte Ajacied meer is.
PN:
Al zou een aanvaller met de kwaliteiten van Kluivert in zijn goede dagen natuurlijk een topper zijn.
PS: Als Ajax hem niet wil, dan kan ik me best voorstellen dat PSV een aantrekkelijke club is voor Kluivert. Zie de situatie Stam. Maar goed, veel PSV supporters willen Kluivert niet.
Er is weer hoop ! :cheer:27/8/2006 - Westerhof lijkt helemaal niet zo gecharmeerd van Kluivert
(Gepost door RvN)
Tegenover Omroep Brabant (beluister interview) heeft PSV voorzitter Westerhof laten blijken niet al te enthousiast te zijn over Patrick Kluivert. "De Patrick Kluivert van vandaag is niet dezelfde als die van acht jaar geleden", aldus de voorzitter. Volgens Westerhof zoekt Koeman een aanvaller zoals Kluivert acht jaar geleden was.
PSV Netwerk
Westerhof zegt er zeker van te zijn dat PSV voor 31 augustus een nieuwe aanvaller presenteert.
Al zou een aanvaller met de kwaliteiten van Kluivert in zijn goede dagen natuurlijk een topper zijn.
PS: Als Ajax hem niet wil, dan kan ik me best voorstellen dat PSV een aantrekkelijke club is voor Kluivert. Zie de situatie Stam. Maar goed, veel PSV supporters willen Kluivert niet.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
PSV wilde Stam niet? :XBaseman schreef:PS: Als Ajax hem niet wil, dan kan ik me best voorstellen dat PSV een aantrekkelijke club is voor Kluivert. Zie de situatie Stam. Maar goed, veel PSV supporters willen Kluivert niet.
Maar Kluivert gaat heus wel naar PSV. Prestatie contractje erbij en je hebt er weinig risico mee. Ik hoop het in ieder geval. Wil nu de discussie met Sjha wel weer lezen :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Cluijffert
Oeps, zo bedoelde ik het nietRaymon schreef:PSV wilde Stam niet?
Ik bedoelde meer dat als de ene club niet wil (Kluivert en Ajax) of teveel tijd nodig heeft (PSV en Stam) dat de keuze tussen PSV en Ajax sportief gezien weinig verschilt. Beide clubs steken er duidelijk bovenuit in de HCE.
Enkele insiders laten zich weer horen op het PN:
Persoonlijk zie ik liever een andere rechtsback dan Lamey, maar de financiele kant van dit verhaal is erg belangrijk en gelukkig ook erg positief. Westerhof lijkt PSV eindelijk eens financieel gezond te krijgen, een hele knappe prestatie. De begroting is sluitend en de lange termijn ziet er weer goed uit, dat is de laatste jaren wel anders geweest.De begrijpelijke paniek na een nederlaag, de voetbalwereld leeft immers bij de waan van de dag.
Een paar maanden geleden was iedereen al dolblij geweest als we zouden weten dat Alex, Gomes, Farfan en Cocu nog bij PSV zouden spelen. De pessimisten gingen er al vanuit dat ze zouden vertrekken. Westerhof en cs wisten ze te behouden voor PSV
Grootste prioriteit was vervolgens een linksback en PSV haalde Salcido, naar ieders tevredenheid. Vervolgens moet er volgens de supporters nog meer gekocht worden. Kromkamp moet komen en er moet een nieuwe spits komen ipv Vennegoor, want aan de namen hier te zien zou die bij voorbaat al veel beter zijn dan Jan.
Met beide dingen was ik het persoonlijk niet eens. Geef Lamey het vertrouwen en de kans en hij is zeker niet minder dan Kromkamp. En al die namen die hier genoemd werden....ach daar heb ik al meer dan genoeg over gezegd. Jan gaat toch weg en vervolgens ziet PSV zich geconfronteerd dat de vraagprijs van de beoogde opvolger ineens verdubbeld is. Dus op zoek naar een (goedkoper) alternatief in de hoop dat de prijs van de betreffende speler nog zal zakken. De spits komt wel, alleen wij (hier) hebben ons gek laten maken door al die mensen die maar namen riepen, niet PSV.
Dan gaat Ooijer een smerig spelletje spelen (genoeg over gezegd). Had al voorspelt dat hij in een korte verklaring de schuld bij Westerhof zou leggen en dat de supporters dan weer om zouden slaan, dus dat verbaasd me niets. Persoonlijk zal ik van elke wedstrijd van Blackburn zoals die van vandaag genieten. Wat anderen er van vinden....ach so be it.
Vervanger was al binnen, zelfde verhaal als Lamey, geef Da Costa het vertrouwen en de kans en hij zal het niet beschamen.
Samenvattend; met een nieuwe spits erbij (nu Jan toch is vertrokken) en eventueel een rechtsback (voor mij niet noodzakelijk) heeft PSV een selectie waar iedereen 4 maanden geleden direkt voor getekend zou hebben en waarvoor de grootste criticasters Westerhof een enorm compliment zouden geven. Wacht voor de 'finishing touch' nog even af. En dan hebben we weer een sterke groep met minimale investeringen.
Vervolgens zal de volgende stap gemaakt worden richting toekomst, dit zal waarschijnlijk binnen enkele weken (wellicht deze week al) bekend worden. Want ook op de gebied van de financien richting de toekomst zijn er vorderingen.
Spelersfonds, hypotheek en parkeerterrein hangen allemaal samen met elkaar. Er is een overeenkomst over de herfinanciering van het stadion. PSV zal hierdoor een 4 miljoen euro besparen op de hypotheeklasten, terwijl ze ook nog eens een 20 miljoen opnemen aan overwaarde. Dit geld zal PSV's aandeel worden in het op te richten spelersfonds. PSV zal te allen tijde 55% van een eventuele transfersom zelf financieren en daardoor dus ook 55% van de transferrechten behouden, bovendien behouden ze daarmee ook altijd de zeggenschap.
Het geld van de verkoop van het parkeerterrein (eenmalig zo'n 15 miljoen) komt pas op het moment dat de projectontwikkelaar een defintief fiat krijgt van de gemeente voor zijn bouwplannen. Ook dit zal naar verwachting niet al te lang meer opzich laten wachten.
Zo dit was het weer voor vandaag. Ondanks de nederlaag niet te snel in paniek raken. Kijk wat vele 4 maanden geleden dachten en zie wat de situatie (zowel qua selectie finacieel) over enkele weken staat.
Ben ik dan over alles tevreden? Nee...ik had Vennegoor graag willen behouden en had Mendez nooit gehuurd (genoeg goede en talentvolle middenvelders). Voor het overige heel tevreden (geheel conform verwachting; voor degene die hier al een tijdje rondlopen ;-) )
NiNi
Dan een ander, De Kuil:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Milevskyi een haalbare optie was, maar hij blijft het volhouden. En hij heeft op bepaalde gebieden wel gelijk gehad, al wil dat niet alles zeggen natuurlijk.NiNi heeft gewoon gelijk. Over Lamey kun je van mening verschillen, maar verder heeft hij gelijk. Eerst was PSV helemaal rond met Milevskyi, maar toen vertrok VOH opeens niet en speelde Milevskyi CL. Verleden week was men druk bezig met een uitstekende spits, maar ik lees nu ook dat een topclub hem inmiddels wil, dan ben je verder kansloos. Wellicht had Ooijer voor het WK moeten worden vastgelegd, maar er was zoveel werk met Gomes, farfan, Cocu en Alex dat dit niet lukte. Ooijer wilde daarnaast (na het WK) gewoon een 44% salarisverhoging. Vandaag zagen we al dat hij dat niet waard is. Vooralsnog speelt Andre op de 20e plaats en probeer het nu rijke Aston Villa en Portsmouth maar in te halen. Over de topclubs praten we niet, dus Ooijer kan volgend jaar Europees voetbal vergeten.
Westerhof's reddingsplan financieel gezien zit prima inelkaar, maar helaaas kost het meer tijd dan hij gehoopt had. Maar er zal volgend jaar geld zijn (in de winterstop al) en dan komt daar nog de verkoop van Farfan (w.s.) bij. Het vizier voor dan is ook op Nederlandse spelers gericht, maar nu gaat het even puur om een goede spits, waar hij ook vandaan komt.
De cijfers van NiNi kloppen grotendeels; alleen is de opbrengst van het parkeerterrein volgens mij lager.
Kromkamp is een gebed zonder eind, vooral ook vanwege zijn salaris van 2 miljoen. Ik zie hem dus niet komen.
Ik ben een oaar dagen weggeweest en heb mijn bron dus niet gesproken. Hopelijk hoor ik meer morgen.
Dat Celtic VOH zou kopen (in plaats van Bolton) had ik dus correct en de Spaanse belangstelling voor een middenvelder (ik noemde de naam bewust niet)had ik ook al geruime tijd bij het rechte eind of liever gezegd, mijn bron bleek betrouwbaar. Misschien hoor ik morgen nog iets en dan zal ik het zeker posten. Overigens heb ik begrepen dat vayrynen verhuurd wordt en niet verkocht.
Maar laten we ons niet gek laten maken door de waan van de dag. En Cocu: wees niet zo'n droefsnoet, juist nu moet je tonen een positieve, inspirerende leider te zijn.
Ik weiger nu al depressief te worden en wacht verdere ontwikkelingen met spanning af. De CL wordt een loterij, maar zo lang ik een ploeg zie die het gras opvreet (vandaag gebeurde dat niet) ben ik tevreden. Wellicht is dit even niet ons jaar. Als er maar ideeen zijn voor de toekomst. En die zijn er, dat weet ik zeker. En ook het geld om ze te realiseren.
Maar het belangrijkste is dat PSV weer een stabiel fundament heeft.
De begroting is eindelijk eens sluitend, de vaste hypotheeklasten gaan flink gedrukt worden, er komt een flink bedrag vrij door de overwaarde, het spelersfonds komt er aan en (niet geheel onbelangrijk) PSV kan zijn toppers eindelijk eens behouden !
Als dat inhoudt dat er een seizoen wat minder wordt gepresteerd, dan so be it. Ik heb daar geen enkel probleem mee, de lange termijn is namelijk veel belangrijker dan de korte termijn. Alleen schijnen veel supporters op het PN dat niet in te willen zien...maar what's new :D
Ook op het PN lees ik steeds de woorden van 'als Kluivert weer gaat voetballen, dan hebben we een topper in huis'.
als dit, als zus, als zo...Als telt niet in de voetballerij. We hoopten ook dat Fereyrra misschien wel een leuke speler kon worden, of Ball, Sibon en Reiziger. We hebben de laatste tijd genoeg half - half spelers aangetrokken. Laat PSV gaan voor een spits met potentie en waarvoor je nog wat geld vangt.
En van mij mogen ze liever een links- of rechtsbuiten halen gezien het feit dat Koné veel beter op z'n plek is in de spits.
Sportief lijkt het me dus al helemaal niks, en dan heb ik het over de andere aspecten nog niet gehad.
als dit, als zus, als zo...Als telt niet in de voetballerij. We hoopten ook dat Fereyrra misschien wel een leuke speler kon worden, of Ball, Sibon en Reiziger. We hebben de laatste tijd genoeg half - half spelers aangetrokken. Laat PSV gaan voor een spits met potentie en waarvoor je nog wat geld vangt.
En van mij mogen ze liever een links- of rechtsbuiten halen gezien het feit dat Koné veel beter op z'n plek is in de spits.
Sportief lijkt het me dus al helemaal niks, en dan heb ik het over de andere aspecten nog niet gehad.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."