PSV
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Cocu was blijkbaar erg negatief. Hij vindt dat er snel aankopen moeten komen, omdat de selectie van PSV te smal is. Blijkbaar suggereerde hij zelfs dat hij niet had bijgetekend als hij had geweten dat Ooijer en VoH zouden vertrekken.Ye' Mighty Oak schreef:Nou, ik had wel even willen weten of mijn zorgen voor dit seizoen terecht zijn.
(Schrijft Faaz op PN)
Valckx bevestigt gesprekken met Kluivert
Ronald Koeman bevestigde na de wedstrijd dat Kluivert op het lijstje van PSV staat. Valckx was iets duidelijekr en bevestigde dat PSV er alles aan doet om de spits te strikken. Koeman heeft inmiddels met de spits gesproken. Kluivert zou openstaan voor een transfer naar PSV. Het lijkt alleen nog op de financien stuk te kunnen lopen.
PN
Laatst gewijzigd door joey op zo aug 27, 2006 4:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij was doorgegaan in de hoop dat er met een of twee aankopen weer een elftal zou staan als twee jaar geleden. Nu was het zuur dat er juist twee belangrijke spelers weggingen.
Ik vond hem redelijk openhartig, ook over het gebrek aan kwaliteit op de bank. Het zal je maar gezegd worden door je aanvoerder.
Ik vond hem redelijk openhartig, ook over het gebrek aan kwaliteit op de bank. Het zal je maar gezegd worden door je aanvoerder.
- Giacomo Puccini
De selectie is niet het probleem. Er komt gewoon weer een nieuwe spits bij en dan heeft PSV een kwalitatief goede selectie die tot het laatste moment blijft meedoen om de titel. Väyrynen wordt gewoon ingewisseld voor Mendez en ik krijg de indruk dat Kromkamp wel open staat voor een overgang naar Eindhoven. Daar gaat nog wel iets gebeuren.
Met Koeman heeft PSV een serieuzer probleem... ik vind die man een heel matige trainer.
Met Koeman heeft PSV een serieuzer probleem... ik vind die man een heel matige trainer.
Ajax!
Het verlies van een leidinggevende speler (in dit geval Ooijer) kan een team uit het lood slaan. Ajax bijvoorbeeld stortte in elkaar nadat Chivu vertrok. Ooijer is geen wereldverdediger, maar wel een belangrijke man geweest binnen de hiërarchie van PSV.
PSV heeft minder kwaliteit dan vorig seizoen. En vorig seizoen minder kwaliteit dan het seizoen daarvoor. Het wordt langzaam minder.
En Koné, de man van negen miljoen, is een MISKOOP. :yes:
PSV heeft minder kwaliteit dan vorig seizoen. En vorig seizoen minder kwaliteit dan het seizoen daarvoor. Het wordt langzaam minder.
En Koné, de man van negen miljoen, is een MISKOOP. :yes:
- Cluijffert
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2736-62.php
Kluivert gaat een warm welkom in Eindhoven krijgen, zoveel is duidelijk :D
Kluivert gaat een warm welkom in Eindhoven krijgen, zoveel is duidelijk :D
:headbang:
Kuijlen schreef:
Wat een walgelijke hypocrieten lopen hier toch rond
Het is weer bewezen dat een deel van de 'fans' alleen interesse hebben in het snelle succes. De club zelf en waar PSV voor staat, interesseert ze namelijk geen klote. Zoals schulden al geen bezwaar bleken, het in zee gaan met een dubieuze voetbalpooier geen enkel bezwaar was, moeten we nu dan maar met die walgelijke Kluivert de hort op gaan.
Let wel, dat ie een jeaud is, interesseert me niet veel.
Het succes in 1988 was nl. behoorlijk te danken aan een groot aantal ajaxieden.
Maar Kluivert staat nu net voor alles wat wij in Eindhoven walgelijk aan die club uit Duivendrecht vinden. En dan moeten we hem nu maar binnenhalen????????
Ga jullie mond spoelen!
Koenie:
Je bent inderdaad psv,er in hart en nieren,in goede en kwade tijden.
Ik ben al 39 jaar een trouwe supporter die goede en slechte tijden met de club heeft meegemaakt.
Toen ik op de lagere en middelbare school zat,was iedereen van die suc6 mennekes voor jiddax.en ik stond altijd alleen in mijn support voor psv.
Jaren later toen ook wij aan de suc6sen mochten ruiken kwamen de fans plots van alle kanten.
Ik ben altijd trots op mijn club geweest en heb zelfs met trots plakplaatjes op mijn lijf met .
Maar als dit waar gaat worden en die vetpeuk komt voetballen in ons trots PSV shirt,dan zet ik er nooit geen stap meer binnen zolang die killer daar speelt.
Deze keus is gewoon een emmer stront over je eigen trouwe fans heengooien Valcx en co.
Als dit de tendens is van het komend jaar dan wens ik psv veel suc6,want het zal een zwaar jaar gaan worden dan voor sommigen.
Misschien nu ff snel de hekken terug gaan zetten,als de spiraal na deze aankoop drastisch omlaag gaat kelederen en dan wil ik het nog wel eens ziens op en rond het veldje.
Mensen die zo,n speler aantrekken hebben geen PSV hart maar helpen de club naar de kloten.
En wij pikken dit omdat we anders ( denken de snuggere onder ons )geen kampioen worden,en na deze nederlaag snel kluivert komen dan komen we er wel.
Tijd zal het leren
Jammer dat het dan allang te laat is.
Thoresen KONING:
Deze reacties vertellen het hele verhaal. Dat sommige mensen onze clubcultuur niet (her)kennen is duidelijk. PSV is ietsje meer dan een groepje willekeurige voetballers. Bijna alle oudere supporters gruwen van de gedachte dat Kluivert het PSV shirt mag dragen. Dat Koeman zijn komst serieus overweegt is een gebrek aan respect voor die supporters. Er zijn genoeg spitsen die de afgelopen vijf jaar wél iets gepresteerd hebben. Koeman snapt blijkbaar onze clubcultuur niet, of heeft lak aan de gevoelens van meer dan 50% van de supporters. Ik mag aannemen dat Valckx weet wie onze supporters zijn, maar die heeft blijkbaar niks te vertellen of hij heeft geen principes.
Rio:
Het enige wat ik wil toevoegen is dat onze liefde voor de club zo groot is, dat we zelfs in staat zijn om onze SCC in te leveren omdat zo'n Judas in ons shirt zal rondlopen (niet dat ik een SCC heb hier in Shanghai). Mensen die dit niet snappen, sorry, maar dan ben je in mijn ogen geen PSV'er maar puur iemand die voor het succes wilt gaan. Een speler als Kluivert (en dan heb ik het niet eens over zijn daden in het verleden) hoort gewoon niet bij PSV. Die mag alleen spelen bij Ajax of Telstar Stormvogels.
Pintomolly:
Als Kluivert komt dan heeft Koeman bij mij gelijk afgedaan. Weg met zijn verleden in ons succesteam.
Oprotten liever gisteren dan vandaag.
Kluivert mijn ergste nachtmerrie...
Prof Luca:
Vanmiddag samen met 17 andere PSV fans uit Zuid-Limburg samengekomen, afspraak was bedoeld om bezoekschema voor deze jaargang te bepalen voor uit- en thuiswedstrijden.
Al ruim 15 jaar bezoeken wij tezamen gemiddeld 10 thuiswedstrijden en 10 uitwedstrijden per jaar.
Vanmiddag hebben wij besloten dit jaar GEEN wedstrijden te bezoeken als wij dan verplicht worden om Kluivert aan te moedigen.
Als wij een wedstrijd bezoeken, geven wij 110% support aan PSV, echter het overgrote deel van onze groep kan het niet accepteren dat iemand als Kluivert, die wij allen vervloeken om zijn persoonlijkheid en zijn (voetbal)verleden, ons prachtige shirt zal dragen.
Wij hebben deze mededeling ook schriftelijk richting PSV kenbaar gemaakt.
Iedereen moet zijn eigen keuze maken, hebben wij ook gedaan...
100% voor , 100% ANTI-kluivert
Ohh wat ben IK blij dat Koeman geen trainer bij AJAX meer is :eusa_pray:joey schreef:interview met Koeman en Cocu.
"Ze speelden alleen maar de lange bal......", zou hij daar heel misschien zelf iets aan hebben kunnen doen ??
En Cocu: die baalde echt verschrikkelijk, zijn maatjes kwijt en geen kwaliteit terug.
Dat zal wel, maar negen miljoen betalen voor een voetballer met de traptechniek van een ... nou ja, laat maar. :Xwimpey schreef:Dat mag je niet zeggen, want dan wordt je met een vastgelopen plaat vergeleken! :Djoey schreef: En Koné, de man van negen miljoen, is een MISKOOP. :yes:
Vooral de oudgedienden zijn tegen de komst van Kluivert, valt mij op als ik lees op PN. De mensen met een supportersverleden voelen zich bij de gedachte aan de komst van Kluivert alleen op hun ziel getrapt. Maar wat wil je, Westerhof met name maar ook Koeman begrijpen weinig van de traditie van PSV. Ik vind het overigens jammer voor Baseman en Harm met name, dat ze zo'n teleurstelling moeten slikken. Lijkt me namelijk niet leuk als Ajax een speler haalde aan wie ik diep en diep de pest had. :sad:
Maar verder is het wel komisch natuurlijk.