NAC-AJAX
-
- AT Toto winner 15/16
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ajax vooral balbezit, NAC kan helemaal niets. En dan toch nog 2 gele kaarten krijgen :nooo: Stam was heel dom (bal vasthouden) en Oguraru een beetje overdreven. Ajax speelt 3 tempos te langzaam. Roger speelt behoorlijk. Is veel aanspeelbaar en heeft een mooie pass. De buitenspelers komen er niet aan te pas. Huntelaar is sterk. Weet Penders en Zwaanswijk goed van zich af te houden en dat is knap (lichamelijk gezien). Ajax heeft een doelpunt nodig om er daarna met gemak overheen te lopen. Maar dan moet dat doelpunt wel vallen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Ajaciedjuh
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nou, verademing... het gaat nog veel te langzaam. Meer tempo erin en je speelt NAC helemaal zoek want die kunnen echt helemaal niets. Maar dan heb je ook buitenspelers nodig die hun man voorbij komen en dat lukt dus absoluut niet. Het moet nog veel en veel beter.Arthur schreef:Ajax heeft veel balbezit en houdt NAC op de eigen helft, het enige wat ontbreekt zijn grote kansen.
Het voetbal is in ieder geval een verademing vergeleken bij de afgelopen seizoenen, nu de resultaten nog :eusa_pray:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 10/11
Zijn we dan écht allemaal weer vergeten dat Ajax vorig seizoen onder Blind de eerste paar wedstrijden best wel leuk voetbal liet zien, maar alleen steeds vergat te scoren?
Ik geloof dat 666 daar vorig jaar nog een heel mooi topic over heeft gemaakt. Jammer dat ik hem niet meer kan vinden. Kwam naar voren dat we de afgelopen jaren aan het begin van het seizoen telkens 'beter' veldspel zagen, maar dit nooit langere tijd werd volgehouden.
Ik geloof dat 666 daar vorig jaar nog een heel mooi topic over heeft gemaakt. Jammer dat ik hem niet meer kan vinden. Kwam naar voren dat we de afgelopen jaren aan het begin van het seizoen telkens 'beter' veldspel zagen, maar dit nooit langere tijd werd volgehouden.
-
- AT Toto winner 15/16
- Dr. Living Stoned
- Founding Father