Afrekenen met de angst
Moderator: mods
Beetje gelijk heb je wel, Stekenleburg heeft me inderdaad nog steeds niet overtuigd, goede lijnkeeper maar in veel situaties houd je je hart vast, bij wie niet trouwens.Ye' Mighty Oak schreef:Een goede keeper :yes:
Ik weet het niet hoor, maar ik neem mijn petje voor HtC af als hij van deze selectie een geoliede voetbal ploeg weet te maken ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 27, 2006 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
:shock: Wat houd je dan van jezelf hard vast?Neefkens schreef:Ik hou me dan ook altijd hard vast :yes:
Het is allemaal nog jeugd, mensen. Wat een gezeur. Heitinga, Babel, Stekelenburg, Huntelaar, Emanuelson, Vermaelen, Sneijder, Maduro.....allemaal zo jong nog.
Lees het jaargang 1984 nog maar eens door. Als een geroutineerde AJAX-volger maak ik mij niet meer druk.
Sommigen worden beter, sommigen vallen af. De ene bloeit op op zijn 24-ste, de ander op zijn 19-de....Geen touw aan vast te knopen soms.
De enige speler waar ik echt van schrok was Maduro. Wat was die enorm slecht, zeg. En hij heeft al de nodige mankementen. Die mag heel blij zijn dat hij bij AJAX mag blijven (leren).
Ja, dat was een mooie tijd midden jaren 80...343 schreef::shock: Wat houd je dan van jezelf hard vast?Neefkens schreef:Ik hou me dan ook altijd hard vast :yes:
Het is allemaal nog jeugd, mensen. Wat een gezeur. Heitinga, Babel, Stekelenburg, Huntelaar, Emanuelson, Vermaelen, Sneijder, Maduro.....allemaal zo jong nog.
Lees het jaargang 1984 nog maar eens door. Als een geroutineerde AJAX-volger maak ik mij niet meer druk.
Sommigen worden beter, sommigen vallen af. De ene bloeit op op zijn 24-ste, de ander op zijn 19-de....Geen touw aan vast te knopen soms.
De enige speler waar ik echt van schrok was Maduro. Wat was die enorm slecht, zeg. En hij heeft al de nodige mankementen. Die mag heel blij zijn dat hij bij AJAX mag blijven (leren).
Van mijn part was het altijd midden jaren 80 :yes: :cheer:
@ J en L; :drecul2:
1985; kampioen.
1986; KNVB-beker. Prachtig voetbal
1987; KNVB-beker, Europacup voor Bekerwinnaars. Prachtig voetbal
Allemaal Nederlanders...Menzo, Blind, Rijkaard, Koeman, Rijkaard, Silooy, Spelbos, Winter, Vanenburg, Muhren, Van 't Schip, Van Basten, Witschge, Scholten, Verlaat, Boeve, Bergkamp,
Daarna werd het minder. :D
Ja, van mij ook.Ye' Mighty Oak schreef:Ja, dat was een mooie tijd midden jaren 80...
Van mijn part was het altijd midden jaren 80 :yes: :cheer:
1985; kampioen.
1986; KNVB-beker. Prachtig voetbal
1987; KNVB-beker, Europacup voor Bekerwinnaars. Prachtig voetbal
Allemaal Nederlanders...Menzo, Blind, Rijkaard, Koeman, Rijkaard, Silooy, Spelbos, Winter, Vanenburg, Muhren, Van 't Schip, Van Basten, Witschge, Scholten, Verlaat, Boeve, Bergkamp,
Daarna werd het minder. :D
Laatst gewijzigd door 343 op zo aug 27, 2006 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hier is het bewijs :hypocrite: ;)Voetske schreef:Beetje gelijk heb je wel, Stekenleburg heeft me inderdaad nog steeds niet overtuigd, goede lijnkeeper maar in veel situaties houd je je hard vast, bij wie niet trouwens.Ye' Mighty Oak schreef:Een goede keeper :yes:
Ik weet het niet hoor, maar ik neem mijn petje voor HtC af als hij van deze selectie een geoliede voetbal ploeg weet te maken ..
Ach, verkeken. Wat is verkeken. Emanuelson is 19 jaar, talentvol, maar natuurlijk maakt hij nog fouten. Moet je hem daarom niet meer opstellen? Je kan moeilijk met alleen maar 30-ers spelen. Alsof die geen fouten maken.Voetske schreef:
Kan aan mij liggen maar toch heb ik het idee dat ook HtC zich verkeken heeft op sommige spelers, tenminste dat proefde ik uit zijn reactie naderhand t.o.v. Emanuelson, beetje in de trant van " nog steeds dezelfde fouten " ( ze zijn nog jong ) ...
Bij de 1e goal vergat hij mee te lopen. Fout, maar standaarsituaties zijn nou eenmaal lastig te verdedigen. Misschien had Ajax minder vrije trappen en hoekschoppen moeten weggeven, dan kom je automatisch niet in dit soort situaties.
Over de 2e goal toen Emanuelson balverlies leed zei Ten Cate: het is goed dat Urby die actie maakt voorin, maar zorg dan wel dat er iemand in je rug zit. Dat was niet het geval. Het hele team stond verkeerd op dat moment. Vind dus niet dat je die goal alleen Urby aan kunt rekenen.
Hij is soms nog te druistig, te enthousiast. Maar op zich staat het centrum Vermaelen-Stam als een huis. Denk dat we weinig veldgoals tegen zullen krijgen met dit centrum. Alleen de standaardsituaties moeten beter.Bertje schreef:De slechtste speler bij Ajax vond ik Vermaelen. Die maakte om de haverklap overtredingen. Ook in situaties waar hij de speler nog beter rustig de bal had kunnen laten aannemen, omdat die dan altijd nog langs hem en Stam had gemoeten.
Ik vond Maduro een nog veel groter gevaar voor z'n eigen ploeg.Bertje schreef:De slechtste speler bij Ajax vond ik Vermaelen. Die maakte om de haverklap overtredingen. Ook in situaties waar hij de speler nog beter rustig de bal had kunnen laten aannemen, omdat die dan altijd nog langs hem en Stam had gemoeten.