PSV
Ik had begrepen dat Vayrynen een seizoen verhuurd zou worden, hem verkopen vind ik echter ook niet zo logisch. Ik heb hem altijd een goede voetballer gevonden...
Aan de andere kant komt nu wel extra geld vrij, hopelijk voor een goede spits of linksbuiten !
En Afellay mag nu wel eens fit blijven :eusa_pray:
Aan de andere kant komt nu wel extra geld vrij, hopelijk voor een goede spits of linksbuiten !
En Afellay mag nu wel eens fit blijven :eusa_pray:
Het zegt al genoeg dat je het over Europeanen hebt, niet eens over Nederlanders... :sad:Ye' Mighty Oak schreef:Van PSV.
Waarom blijven ze er maar tropische verrassingen inpompen? Is het zoveel gevraagd om 1 of 2 Europeanen in de basis te hebben staan?
Op PN circuleren berichten over een transfersom van 2 miljoen euro.
www.voetbalprimeur.nlVennegoor hoopt op terugkeer bij PSV
26 augustus 2006, 16:22
Door: Philip Folkvord
Jan Vennegoor of Hesselink heeft de intentie uitgesproken om ooit een keer terug te keren bij PSV. Lange Jan verkaste deze week na Celtic en maakte hiermee een einde aan zijn dienstverband bij de Brabantse club. Vennegoor speelde vijf seizoenen voo
"PSV is altijd een club geweest waar je je 'hobby' goed kon uitvoeren. Het is een grote familie hier in Eindhoven", vertelde de spits op zijn voorlopig laatste bezoek aan de Herdgang (trainingscomplex PSV, red.).
De pinchhitter van het Nederlands elftal sprak de supporters van PSV tevens toe. "Mensen van PSV, ik kom nog een keertje terug om officieel afscheid te nemen en ik heb ook nog wat dingen te zeggen. Ik heb hier een fantastische tijd gehad, genoten van jullie en ik hoop jullie ook een beetje van mij. Ik verlaat iets heel moois en ik hoop dat ik iets heel moois terug krijg. En ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle mooie jaren die ik hier heb gehad."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
De PSV-bron zat er laatst dus iets naast. Het ging niet om verhuur maar om verkoop.Frank schreef:En weer een speler weg:
www.nieuws.nlMika Väyrynen keert PSV de rug toe
(Novum) - Mika Väyrynen vertrekt bij PSV. De 24-jarige middenvelder zet zijn loopbaan voort bij Celta de Vigo in de Primera División. De Fin verblijft momenteel in Spanje om te onderhandelen met de club waarvoor oud-Ajacied Daniël de Ridder actief is. "Het is beter voor mij om weer wekelijks te gaan spelen", licht de 21-voudig international zijn vertrek toe in De Telegraaf van zondag.
PSV stemt in met het vertrek van Väyrynen. De Eindhovense club trok onlangs de Ecuadoraanse middenvelder Edison Méndez aan en heeft een overschot aan middenvelders.
Väyrynen speelde één seizoen in Eindhoven, waarin hij in elf competitieduels in actie kwam. Eerder stond hij vier seizoenen onder contract bij sc Heerenveen.
De Copa Americe is gewoon in de zomer. :xyxthumbs:Neefkens schreef:Is de investering om Alex en Farfan in E'hoven te houden en de 2 aankopen (Salcido en Costa) zo hoog geweest, dat ze nu móeten lozen ?
Wat als er straks een Zuid-Amerikaans landentoernooi is ? Dan mist PSV Gomez, Alex, Salcido, Farfan....
Hmm, net even de definitieve opstellingen van vanmiddag doorgelopen.
Ik had niet in de gaten dat het zo erg was (zeker nu Ooijer en Vennegoor weg zijn)....
Ajax:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh;
Gabri, Roger, Sneijder;
Rosales, Huntelaar, Babel
Nederlanders: 7
Rest Europa: 3
Overig: 1
---------------------------------------------
Feyenoord:
Timmer,
Tiendalli, Greene, Bahia, Drenthe;
Lucius, Hofs, De Guzman;
Vincken, van Hooijdonk, Kolkka
Nederlanders: 8
Rest Europa: 1
Overig: 2
PSV:
Gomes,
Lamey, Alex, Addo, Salcido;
Afellay, Simons, Cocu;
Culina, Farfan, Kone
Nederlanders: 3
Overig: 7
[edit] aangepast: Lindenbergh i.p.v. Emanuelson en Kolkka i.p.v. Huysegems. [/edit]
Ik had niet in de gaten dat het zo erg was (zeker nu Ooijer en Vennegoor weg zijn)....
Ajax:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Heitinga, Lindenbergh;
Gabri, Roger, Sneijder;
Feyenoord:
Timmer,
Lucius, Hofs, De Guzman;
Vincken, van Hooijdonk, Kolkka
Nederlanders: 8
Overig: 2
PSV:
Gomes,
Lamey, Alex, Addo, Salcido;
Afellay, Simons, Cocu;
Culina, Farfan, Kone
Nederlanders: 3
Overig: 7
[edit] aangepast: Lindenbergh i.p.v. Emanuelson en Kolkka i.p.v. Huysegems. [/edit]
Laatst gewijzigd door Frank op zo aug 27, 2006 1:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor het gemak vergeet je ibi en isi zeker eventjes?Frank schreef:Hmm, net even de waarschijnlijke opstellingen van vanmiddag doorgelopen.
Ik had niet in de gaten dat het zo erg was (zeker nu Ooijer en Vennegoor weg zijn)....![]()
Ajax:
Stekelenburg
Ogararu, Stam, Heitinga, Emanuelson;
Gabri, Roger, Sneijder;
Feyenoord:
Timmer,