Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)
-
- AT Toto winner 15/16
Ook in dit opzicht verschilt Ten Cate helemaal niets van het merendeel van de andere coaches. Ook van hem hoor je nog geen enkele zelfkritiek.Ye' Mighty Oak schreef:Hij zegt in ieder geval waar het op staat en zoekt geen uijtvluchten. Dat zouden meer trainers moeten doen.
Hij roept dan wel dat "we met zijn allen verliezen". Maar ondertussen wijst hij wel naar "een aantal spelers die nog niet met de druk kunnen omgaan".
En na de wedstrijd wees hij direct Emanuelson als schuldige aan voor de beide tegengoals. Wellicht allemaal terecht, maar klets dan vervolgens niet schijnheilig van "met zijn allen verliezen". Want dat is dan niet werkelijk gemeend.
Ten Cate acteert nu de topcoach die te allen tijde de rust bewaart.
Maar in werkelijkheid is hij een kruitvat van emoties, een wandelende tijdbom. Waarbij het wachten is op de explosie als de druk bij volgende tegenslagen gaat toenemen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind hem juist erg rustig. En de constatering dat bepaalde spelers gekke dingen gingen doen, is wel de juiste. (Kun je daar als trainer iets aan doen? Niet bijzonder veel.)brigade zuid schreef:God verhoede dat dat gebeuren idd. :sad:Jim schreef: Maar in werkelijkheid is hij een kruitvat van emoties, een wandelende tijdbom. Waarbij het wachten is op de explosie als de druk bij volgende tegenslagen gaat toenemen.
Het stinkt aan alle kanten!
Het begin is erg sterk en ook het einde biedt perspectieven voor de toekomst :D
http://tinyurl.com/fncdc
http://tinyurl.com/fncdc
Inderdaad, doe dan ( HtC ) niet zo verontwaardig, hij zou toch onderhand moeten weten hoe het gaat in het wereldje.Ye' Mighty Oak schreef:Het is toch logisch dat de pers wil weten hoe het verlies verwerkt is en hoe hij denkt dat hij de ploeg weer op de rails kan krijgen?
Hoge bomen vangen veel wind.
Als ie nog effe doorlult zou je denken dat AJAX een wereld partij heeft gespeeld ...
Eigenlijk zou ik m'n Dvd-tjes uit de doos moeten halen en HtC ( en de aanloop naar het nieuwe seizoen enz. enz. ) eens moeten gaan vergelijken met de trainers Blind en Koeman, maar is nogal veel werk zeker nu weer een of ander klote virus heeft toegeslagen, maar ik zou er echt niet van op kijken als het allemaal het zelfde zou zijn .. zelfde geneuzel als het goed gaat, zelfde verontwaardiging als het fout gaat.En het ligt nooit aan de trainer.
Ik blijf het schandalig vinden dat AJAX niet in staat is geweest om over twee wedstrijden Fc Kopenhagen alle hoeken van het veld te laten zien ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16