PSV
Sinds je in Amsterdam woont heb je wel meer moeite gekregen met Ajax, hè? :aai: ;)Ye' Mighty Oak schreef:Mijn week is in ieder geval toch weer een beetje goed...Baseman schreef:Ja, maar dat kun je Harm niet verwijten. Daar kan die jongen ook niets aan doen ;)
Stomme klootzak! :D Zo, dat lucht op.
Haha, alsjeblieft zeg. No offense, maar ik vind het echt wat voor de gemiddelde PSV'er om nu te gaan doen alsof Bordeaux van het niveau is van Lyon.generaal schreef:Bordeaux heeft met Micoud toch een uitstekende spelmaker in huis gehaald. Daarnaast goede spelers als Faubert (levensgevaarlijke aanvaller), Mavuba en Chamakh. Daar omheen hebben ze een team gebouwd, dat maar weinig onder doet voor Olympique Lyon.
Wat mij betreft is dit een open poule.
(Net zoals ik het iets vind voor de gemiddelde Ajacied om te zeggen 'eitje' bij het loten van Olympiakos of CSKA Moscow en te beweren dat Ajax die teams wel eventjes oprolt, trouwens)
Verder is het logisch dat de PSV'ers nu allemaal een grote mond hebben. Aan de andere kant acht ik de kans groot dat PSV dit seizoen voor de 11de keer in 13 seizoenen uit de eerste ronde van de CL vliegt.
Ik zal niet gaan beweren dat Bordeaux van hetzelfde niveau is als Lyon, maar het is wel een feit dat PSV het in de CL niet goed doet tegen Franse tegenstanders. Ik zat dan ook absoluut niet te juichen toen Bordeaux als tegenstander getrokken werd.
Vanaf 2001 heeft PSV in de CL 12 wedstrijden tegen Franse clubs gespeeld, daarvan werden er 3 gewonnen, werd er 5 keer gelijk gespeeld en gingen er 4 wedstrijden verloren.
Harm, hoe vond (of vind, ik weet niet of je er nog komt) jij het gedrag van de Ajaxsupporters op het PN als PSV weer eens een nederlaag had geleden of als ze weer eens in de eerste ronde werden uitgeschakeld? ;)
Vanaf 2001 heeft PSV in de CL 12 wedstrijden tegen Franse clubs gespeeld, daarvan werden er 3 gewonnen, werd er 5 keer gelijk gespeeld en gingen er 4 wedstrijden verloren.
Harm, hoe vond (of vind, ik weet niet of je er nog komt) jij het gedrag van de Ajaxsupporters op het PN als PSV weer eens een nederlaag had geleden of als ze weer eens in de eerste ronde werden uitgeschakeld? ;)
Ik weet het antwoord op de vraag niet, maar volgens mij lopen daar geen AT'ers rond tussen de irritante Ajacieden. Die vergelijking gaat dus niet op. ;)Frank schreef:Harm, hoe vond (of vind, ik weet niet of je er nog komt) jij het gedrag van de Ajaxsupporters op het PN als PSV weer eens een nederlaag had geleden of als ze weer eens in de eerste ronde werden uitgeschakeld? ;)
Wie zegt dat ik het over AT-ers heb Thomas? Bij mijn weten zijn er veel meer Ajax supporters dan dat er hier komen.
Ik had het over die irritante pubers die van AN naar PN kwamen op het moment dat het niet goed ging met PSV en dan ook van het soort irriterende berichtjes neer gingen zetten (vlak na de wedstrijd) dat ik Harm af en toe hier zie doen. Een hele hoop PSV supporters hadden daar (logischerwijs) veel problemen mee, hetzelfde als joey woensdag.
Ik vroeg me dus gewoon af of het gedrag dat Harm hier af en toe vertoont niet hetzelfde is als toen met die AN pubertjes. Die AN pubertjes kregen (of krijgen) daar gewoon een ban.... ;)
Ik had het over die irritante pubers die van AN naar PN kwamen op het moment dat het niet goed ging met PSV en dan ook van het soort irriterende berichtjes neer gingen zetten (vlak na de wedstrijd) dat ik Harm af en toe hier zie doen. Een hele hoop PSV supporters hadden daar (logischerwijs) veel problemen mee, hetzelfde als joey woensdag.
Ik vroeg me dus gewoon af of het gedrag dat Harm hier af en toe vertoont niet hetzelfde is als toen met die AN pubertjes. Die AN pubertjes kregen (of krijgen) daar gewoon een ban.... ;)
Net alsof er hier geen suporters zijn die het leuk vonden als PSV weer eens uijtgeschakeld was of wanneer er een leegloop was. Een beetje gezonde rivaliteit is leuk (vind ik).
En ik ben hier niet meteen na de wedstrijd gaan zieken zoals generaal. Pas om 11 uur donderdagochtend heb ik hier mijn sig aangepast. En hij was niet eens tegen de AT-ers gericht maar tegen Japie 'ik heb de juiste keuze gemaakt' Stam.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er legio bezoekers zijn die nu wachten op het moment dat ze "ons" kunnen gaan zieken als PSV uijtgeschakeld wordt. En dat ligt echt niet aan mijn opmerkingen.
Normaliter had het me denk ik ook helemaal niet zoveel gedaan als Ajax uijtgeschakeld was, maar met alle perikelen rondom Ooijer had ik gewoon even wat afleiding nodig. Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik ben ook maar een mens.
En ik ben hier niet meteen na de wedstrijd gaan zieken zoals generaal. Pas om 11 uur donderdagochtend heb ik hier mijn sig aangepast. En hij was niet eens tegen de AT-ers gericht maar tegen Japie 'ik heb de juiste keuze gemaakt' Stam.
En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er legio bezoekers zijn die nu wachten op het moment dat ze "ons" kunnen gaan zieken als PSV uijtgeschakeld wordt. En dat ligt echt niet aan mijn opmerkingen.
Normaliter had het me denk ik ook helemaal niet zoveel gedaan als Ajax uijtgeschakeld was, maar met alle perikelen rondom Ooijer had ik gewoon even wat afleiding nodig. Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik ben ook maar een mens.
Nou, het heeft ons wel wat valser gemaakt. ;)Ye' Mighty Oak schreef:En ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er legio bezoekers zijn die nu wachten op het moment dat ze "ons" kunnen gaan zieken als PSV uijtgeschakeld wordt. En dat ligt echt niet aan mijn opmerkingen.
Oh ja, Ooijer is weer terug naar de status van kut Amsterdammer. :hypocrite:Ye' Mighty Oak schreef:Normaliter had het me denk ik ook helemaal niet zoveel gedaan als Ajax uijtgeschakeld was, maar met alle perikelen rondom Ooijer had ik gewoon even wat afleiding nodig. Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik ben ook maar een mens.
Ik vind gezonde rivaliteit ook wel leuk, maar je moet je momenten kiezen. En je moet zowel kunnen incasseren als uitdelen. Een kunst die niet iedereen beheerst.
Haal je de koekoek. Dit is een Ajax-forum! Dat ze zich op PN rot lachen begrijp ik wel. Maar je bent hier niet op PN.Ye' Mighty Oak schreef:Net alsof er hier geen suporters zijn die het leuk vonden als PSV weer eens uijtgeschakeld was of wanneer er een leegloop was.
Een boksbal kopen? :aai: :DNormaliter had het me denk ik ook helemaal niet zoveel gedaan als Ajax uijtgeschakeld was, maar met alle perikelen rondom Ooijer had ik gewoon even wat afleiding nodig. Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik ben ook maar een mens.
Maar over PSV: een geweldige loting. Als jullie club niet naar de volgende ronde gaat, dan weet ik het niet meer. Natuurlijk zijn Franse clubs sterk, maar ook Liverpool moet PSV kunnen hebben. Dat team is toch een klasse minder dan de top in Engeland.
Het stinkt aan alle kanten!
Zoek jij het ff lekker zelf uit.joey schreef:Haal je de koekoek. Dit is een Ajax-forum! Dat ze zich op PN rot lachen begrijp ik wel. Maar je bent hier niet op PN.Ye' Mighty Oak schreef:Net alsof er hier geen suporters zijn die het leuk vonden als PSV weer eens uijtgeschakeld was of wanneer er een leegloop was.
Een boksbal kopen? :aai: :DNormaliter had het me denk ik ook helemaal niet zoveel gedaan als Ajax uijtgeschakeld was, maar met alle perikelen rondom Ooijer had ik gewoon even wat afleiding nodig. Ik weet dat het kinderachtig is, maar ik ben ook maar een mens.
Maar over PSV: een geweldige loting. Als jullie club niet naar de volgende ronde gaat, dan weet ik het niet meer. Natuurlijk zijn Franse clubs sterk, maar ook Liverpool moet PSV kunnen hebben. Dat team is toch een klasse minder dan de top in Engeland.
Het is niet mijn schuld dat Ajax uijtgeschakeld is door een derde divisieclub uit Denemarken.
Mwah, ik zal niet zo snel echt boos worden om niets. En nou niet over Henk beginnen, he. Denk erom! :D Zeker niet als het over voetbal gaat.Ye' Mighty Oak schreef:En jij wel wil je zeggen?
:Djoey schreef:Ye' Mighty Oak schreef:Het is niet mijn schuld dat Ajax uijtgeschakeld is door een derde divisieclub uit Denemarken.
Net zo min als het mijn schuld is dat Ooijer afgeknapt is op PSV.
-
- AT Toto winner 15/16
Je kan het overdrijven Joey. :D Ik zie toch wel een paar andere poules die net ff wat makkelijker zijn.joey schreef: Maar over PSV: een geweldige loting. Als jullie club niet naar de volgende ronde gaat, dan weet ik het niet meer. Natuurlijk zijn Franse clubs sterk, maar ook Liverpool moet PSV kunnen hebben. Dat team is toch een klasse minder dan de top in Engeland.
-
- AT Toto winner 15/16
psv wordt helaas kansloos laatste. maar speelt wel een prachtige 1e ronde CL
droomploeg liverpool had ik als ajaxfan zelf graag gezien.
Wie liverpool als zwak vergelijkt is niet goed bij zijn hoofd
2 jaar geleden cl winnaar
enorme reputatie
speelt al jaren in de top van engeland.
Galatasseray is thuis erg sterk, en heeft gewoon een goede ploeg. leuk tintje is dat Eric Gerets de coach daar is :headbang:
met tsjechische spits heinz en ouwe rot hakan sukur en verdediging met kamaroenees song is deze ploeg gewoon sterk.
bordeaux is heel lastig,
micoud is er inderdaad bijgekomen, maar ook gewoon 2e in frankrijk geworden vorig seizoen. om de nummer 2 in frankrijk af te doen als makkelijk is ook weer zoiets vreemd.
Girondins Bordeaux, een van PSV's tegenstanders in de Champions League, heeft zich versterkt met een middenvelder. De Braziliaan Wendel komt over van Santos en tekent een vierjarig contract.( steef ~?)
Al met al denk ik dat psv in 1 van de zwaarste poules is terecht gekomen.
op die van chelsea en barcelona na dan :D
droomploeg liverpool had ik als ajaxfan zelf graag gezien.
Wie liverpool als zwak vergelijkt is niet goed bij zijn hoofd
2 jaar geleden cl winnaar
enorme reputatie
speelt al jaren in de top van engeland.
Galatasseray is thuis erg sterk, en heeft gewoon een goede ploeg. leuk tintje is dat Eric Gerets de coach daar is :headbang:
met tsjechische spits heinz en ouwe rot hakan sukur en verdediging met kamaroenees song is deze ploeg gewoon sterk.
bordeaux is heel lastig,
micoud is er inderdaad bijgekomen, maar ook gewoon 2e in frankrijk geworden vorig seizoen. om de nummer 2 in frankrijk af te doen als makkelijk is ook weer zoiets vreemd.
Girondins Bordeaux, een van PSV's tegenstanders in de Champions League, heeft zich versterkt met een middenvelder. De Braziliaan Wendel komt over van Santos en tekent een vierjarig contract.( steef ~?)
Al met al denk ik dat psv in 1 van de zwaarste poules is terecht gekomen.
op die van chelsea en barcelona na dan :D
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Tsja Joey, Kopenhagen zit ook in pot 4 ;)
En uit spelen bij een Turkse club is meestal niet makkelijk.
Bordeaux is geen Lyon inderdaad, maar zoals Frank al aangeeft heeft PSV vaak moeite met Franse tegenstander. Het is in ieder geval geen makkie.
En Liverpool vind ik zelf juist een erg sterke ploeg !
Ik begrijp dan ook niet waarom jij zo negatief bent, Benitez heeft er een uitgebalanceerd team van gemaakt en dankzij enkele gerichte aankopen schat ik ze dit seizoen erg hoog in. Ze spelen uitstekend en hebben een aantrekkelijke speelstijl. Nederlandse ploegen doen het vaak goed tegen Engelse clubs, maar Liverpool hanteert geen Engelse speelstijl.
Dat je geirriteerd bent na de onnodige uitschakeling kan ik begrijpen, maar een beetje leedvermaak van onze kant is ook logisch. Wij PSV'ers zijn ook maar mensen :D
Als je wilt uitdelen moet je ook wat kunnen incasseren, mits het niet te ver gata natuurlijk.
En uit spelen bij een Turkse club is meestal niet makkelijk.
Bordeaux is geen Lyon inderdaad, maar zoals Frank al aangeeft heeft PSV vaak moeite met Franse tegenstander. Het is in ieder geval geen makkie.
En Liverpool vind ik zelf juist een erg sterke ploeg !
Ik begrijp dan ook niet waarom jij zo negatief bent, Benitez heeft er een uitgebalanceerd team van gemaakt en dankzij enkele gerichte aankopen schat ik ze dit seizoen erg hoog in. Ze spelen uitstekend en hebben een aantrekkelijke speelstijl. Nederlandse ploegen doen het vaak goed tegen Engelse clubs, maar Liverpool hanteert geen Engelse speelstijl.
Maar daar werd jij niet persoonlijk op aangevallen.joey schreef:Net zo min als het mijn schuld is dat Ooijer afgeknapt is op PSV.
Dat je geirriteerd bent na de onnodige uitschakeling kan ik begrijpen, maar een beetje leedvermaak van onze kant is ook logisch. Wij PSV'ers zijn ook maar mensen :D
Als je wilt uitdelen moet je ook wat kunnen incasseren, mits het niet te ver gata natuurlijk.