En dat is toch zeer verontrustend? Het middenveld is weer onze grootste probleemlinie. Wat is het alternatief voor Maduro? En wat als Gabri blessures gaat krijgen? Daar moet ik al helemaal niet aan denken.joey schreef:Maar serieus, kans is inderdaad groot dat Gabri zichzelf opblaast. Ik heb zelden een speler gezien die zo met zijn krachten smijt.
Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Grapje, of meen je dat echt?Marco schreef:No pain here, nestor. De UEFA Cup is de ommekeer!
Ik heb het gevoel (toegegeven, het is een gevoel), dat deze nederlaag bij de spelers harder is aangekomen dan voorafgaande zeperds. Ik zag Sneijder net op AT5, die zat echt he-le-maal kapot.
Het stinkt aan alle kanten!
Geen pijn hier. Teleurstelling gisteravond, that's it. Als je kut voetbalt, moet je kut beloond worden. Ajax heeft vaak genoeg gezwijnd in dit soort wedstrijden zonder dat dat tot enige verbetering heeft geleid. Gisteravond was de afrekening van jarenlang klootviolen. Jammer dat het de bouwende HtC moet overkomen, maar het is niet anders. Dit hoort erbij.joey schreef:Grapje, of meen je dat echt?
Zij die deze dreun niet kunnen verwerken, zijn niet geschikt voor Ajax.
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
????Marco schreef: Geen pijn hier. Teleurstelling gisteravond, that's it. Als je kut voetbalt, moet je kut beloond worden. Ajax heeft vaak genoeg gezwijnd in dit soort wedstrijden zonder dat dat tot enige verbetering heeft geleid. Gisteravond was de afrekening van jarenlang klootviolen. Jammer dat het de bouwende HtC moet overkomen, maar het is niet anders. Dit hoort erbij.
Laatst gewijzigd door Thom op do aug 24, 2006 6:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
Hopelijk gaan de spelers er eens iets aan doen. Alhoewel...Sneijder pakt over 2 weken gewoon weer een domme gele kaart wegens praten denk ik zo. :Xjoey schreef:Grapje, of meen je dat echt?Marco schreef:No pain here, nestor. De UEFA Cup is de ommekeer!
Ik heb het gevoel (toegegeven, het is een gevoel), dat deze nederlaag bij de spelers harder is aangekomen dan voorafgaande zeperds. Ik zag Sneijder net op AT5, die zat echt he-le-maal kapot.
Wel pijn hier, maar verder ben ik het met je eens. :xyxthumbs:Marco schreef: Geen pijn hier. Teleurstelling gisteravond, that's it. Als je kut voetbalt, moet je kut beloond worden. Ajax heeft vaak genoeg gezwijnd in dit soort wedstrijden zonder dat dat tot enige verbetering heeft geleid. Gisteravond was de afrekening van jarenlang klootviolen. Jammer dat het de bouwende HtC moet overkomen, maar het is niet anders. Dit hoort erbij.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Allemachtig... Kan iemand even een remedie geven tegen het algehele KUT-gevoel (excusez moi le mot) dat nog steeds tot in mijn vezels zit. Zelden zo beroerd geweest na een nederlaag zeg... Ik heb ook totaal geen zin om te analyseren, of er over te lezen.. Heb geen krant aangeraakt vandaag, teletekst genegeerd en verder ook geen enkel medium geraadpleegd. Ik ben er gewoon te ziek van... :sad:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik heb precíes hetzelfde, ik wilde op mijn werk ook niet met andere Ajacieden erover praten.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Allemachtig... Kan iemand even een remedie geven tegen het algehele KUT-gevoel (excusez moi le mot) dat nog steeds tot in mijn vezels zit. Zelden zo beroerd geweest na een nederlaag zeg... Ik heb ook totaal geen zin om te analyseren, of er over te lezen.. Heb geen krant aangeraakt vandaag, teletekst genegeerd en verder ook geen enkel medium geraadpleegd. Ik ben er gewoon te ziek van... :sad:
Bah, driewerf bah. X'C