Ik ga nog altijd voor de eerste optie. Gabri vind ik een lekkere rechtshalf voor dit elftal en Ajax heeft meer aan een controlerende middenvelder.Steef schreef:Ik zei in de tweede helft, na de wissel van Maduro. Als controleur vind ik Gabri gewoon helemaal niks. Hij leest het spel gewoon niet en rent van hot naar her.
Ik vind de combi Maduro en Gabri niet klikken. Dus of je haalt een controlerende middenvelder zodat Sneijder en Gabri meer vrijheid hebben, of je haalt een controlerende rechtshalf, zodat Maduro in z'n rug gedekt wordt en 10 meter verder vooruit kan spelen.
Hedwiges Maduro
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
- Alaindebanaan
Volgens mij werd Gabri gewisseld omdat hij aan Ten Cate aangaf gewisseld te willen worden hoor..... :aai:Steef schreef:Ik vond Gabri op de plek van controlerende middenvelder trouwens nog veel slechter dan Maduro...en dat was niet makkelijk vanavond. Maduro was in balbezit kut, maar hield zich positioneel iig. nog aan z'n taak. Gabri vond dat maar niks dat vuile werk en rende als een kip zonder kop over het veld. Terecht dat HtC hem direct wisselde.
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Laat ze zich dit jaar maar bewijzen, want komende zomer is er geld voor echte versterkingen. En die moeten dan ook komen. Anders kun je lullen wat je wilt over het winnen van de CL.Voetske schreef:Hij hoeft voor mij niet op te zouten, maar er zijn ook voor Maduro grenzen.joey schreef:Mwah, eeuwig talent.... Zolang zit hij nog niet bij Ajax 1.
Heb jij hem ooit een pass over tig meters zien geven ?, voorzet ?, steekpass ?, als bal afpakker gezien ?.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Het circus draait nog een week, misschien wordt Charisteas verkocht, Rosenberg?joey schreef:Ik wil niet vervelend doen, maar hoe groot is de kans dat Ajax een aankoop doet nu het negen miljoen heeft misgelopen? :sad:Demosthenes schreef:De tijd dringt, Ajax kan pas kopen als er wordt verkocht, maar die (verdedigende) middenvelder hebben we echt nodig.
Van Geel zal toch wel weten dat als het fout gaat je moet investeren?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
De kans is best aanwezig. Ik zou zeggen dat ik de kans op 65 tot 70% gok dat hij vertrekt, maar hij kan ook blijven. Misschien beleeft hij wel een stukken minder goed seizoen. ;)Bertje schreef:Denk jij echt dat Huntelaar na de zomer nog bij Ajax speelt? Voor hem moeten we cashen. :yes:
Mwah, als Huntelaar in de competitie, de UEFA Cup en Oranje aan de lopende band blijft scoren gaat Ajax een topbedrag voor hem vangen, als men dat komende zomer al wil.Jesse schreef:De kans is wel kleiner nu die niet in de CL speelt.
Zo veel CL-ervaring heeft Drikus Kuijt nu ook weer niet. :hypocrite:Thomas schreef:Mwah, als Huntelaar in de competitie, de UEFA Cup en Oranje aan de lopende band blijft scoren gaat Ajax een topbedrag voor hem vangen, als men dat komende zomer al wil.Jesse schreef:De kans is wel kleiner nu die niet in de CL speelt.
-
- AT Toto winner 15/16
Na dit seizoen? neuh.. dan is ie weg, zo'n jongen is het, dat is verder ook niet erg. Het is te hopen dat ie er veel maakt dit jaar, dan kunnen we de hoofdprijs vangen. Hopelijk scoort ie tegen NAC eindelijk weer eens een keertje.Thomas schreef:De kans is best aanwezig. Ik zou zeggen dat ik de kans op 65 tot 70% gok dat hij vertrekt, maar hij kan ook blijven. Misschien beleeft hij wel een stukken minder goed seizoen. ;)Bertje schreef:Denk jij echt dat Huntelaar na de zomer nog bij Ajax speelt? Voor hem moeten we cashen. :yes: