Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)
Het slaat nergens op om een counterspits in te laten vallen als de ruimtes klein zijn. :nooo:
Gewoon een slechte wissel.
Gewoon een slechte wissel.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 23, 2006 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In 1970 misschien, Voetske. Tijden zijn veranderd. Geld is veel belangrijker in het hedendaagse voetbal dan vroeger. Clubs hebben te maken met hogere salarissen en transferprijzen, etc.Voetske schreef:Begint het weer, heb ik het over een goede trainer ?.Ik heb het over persoonlijkheid.Ik kan me trainers in het verleden herrineren waar dit niet gebeurde ..Thomas schreef:Ach, alsjeblieft zeg. Ten Cate wilde Charisteas er bij hebben, maar het bestuur vond het belangrijker om hem te kunnen verkopen. Dat heeft echt niets met wel of geen goede trainer zijn te maken. Wat een onzin.Voetske schreef: Beetje trainer maakt uit wie er gaat en blijft, niet het bestuur ..
In 95 nog, Ik bedoel als Ten Cate te kennen heeft gegeven dat ie liever Harry houdt en Rosenberg laat gaan, omdat ie vindt dat Harry meerwaarde heeft voor het elftal en het bestuur overuled hem , dan is er nog steeds iets goed mis ..Thomas schreef:In 1970 misschien, Voetske. Tijden zijn veranderd. Geld is veel belangrijker in het hedendaagse voetbal dan vroeger. Clubs hebben te maken met hogere salarissen en transferprijzen, etc.Voetske schreef:Begint het weer, heb ik het over een goede trainer ?.Ik heb het over persoonlijkheid.Ik kan me trainers in het verleden herrineren waar dit niet gebeurde ..Thomas schreef: Ach, alsjeblieft zeg. Ten Cate wilde Charisteas er bij hebben, maar het bestuur vond het belangrijker om hem te kunnen verkopen. Dat heeft echt niets met wel of geen goede trainer zijn te maken. Wat een onzin.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Hier ben ik het wel mee eens...Voetske schreef: In 95 nog, Ik bedoel als Ten Cate te kennen heeft gegeven dat ie liever Harry houdt en Rosenberg laat gaan, omdat ie vindt dat Harry meerwaarde heeft voor het elftal en het bestuur overuled hem , dan is er nog steeds iets goed mis ..
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dat vind ik ook. Vanavond misten we die Gabri 2 die HtC zo graag had willen hebben. En Charisteas had een bal kunnen vasthouden, in tegenstelling tot KJH vanavond.Steef schreef:Wat had HtC nou voor andere smaken op de bank?
Ik vond dat-ie behoorlijke statement-wissels maakte richting het bestuur.
Aan Rosenberg heb je niets en Perez raakt geen knikker.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat zou inderdaad niet kloppen. Maar dan meer van de kant van het bestuur dan van de kant van Ten Cate.Voetske schreef:In 95 nog, Ik bedoel als Ten Cate te kennen heeft gegeven dat ie liever Harry houdt en Rosenberg laat gaan, omdat ie vindt dat Harry meerwaarde heeft voor het elftal en het bestuur overuled hem , dan is er nog steeds iets goed mis ..Thomas schreef:In 1970 misschien, Voetske. Tijden zijn veranderd. Geld is veel belangrijker in het hedendaagse voetbal dan vroeger. Clubs hebben te maken met hogere salarissen en transferprijzen, etc.Voetske schreef: Begint het weer, heb ik het over een goede trainer ?.Ik heb het over persoonlijkheid.Ik kan me trainers in het verleden herrineren waar dit niet gebeurde ..
En ook sinds 1995 is er heel veel veranderd, Voetske.
Inderdaad. Is Roger dan echt op advies van Cruijff gehaald? En heeft Ogararu het nu al verbruid bij Ten Cate?Steef schreef:Vertonghen en niet Roger zegt veel over het vertrouwen van HtC in de Spanjaard (en die Roemeen).
Volgens mij wil Ten Cate er koste wat kost nog spelers bij.
Nee, want het liep als een trein. ;)Jöhnk schreef:Het is niet verplicht om te wisselen.Steef schreef:Wat had HtC nou voor andere smaken op de bank?
- SylvievdVaart
Jawel maar niet zo zeer op Rosenberg. Overigens vond ik de sfeer in het stadion leuk dus daar niets over te klagen.joey schreef:Heb jij niet ongelofelijk ontzettend de ZEIK in? :frusty:SylvievdVaart schreef:Chagriiijjjjjn-tje!!! :poketounge:joey schreef:En dat ik iets zeg over Rosenberg.... dan moet die kutvoetballer maar niet ons mooie shirt dragen.
Ben de weg terug naar de auto ook wat chagrijnig geweest maar goed, nu aan de witte wijn en dat helpt, Joey ;)
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Zo gaat het vandaag de dag. De begroting moet rond.Jesse schreef:Hier ben ik het wel mee eens...Voetske schreef: In 95 nog, Ik bedoel als Ten Cate te kennen heeft gegeven dat ie liever Harry houdt en Rosenberg laat gaan, omdat ie vindt dat Harry meerwaarde heeft voor het elftal en het bestuur overuled hem , dan is er nog steeds iets goed mis ..
Het is wel een grove fout om Rosenberg te houden i.p.v. Charisteas.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Wat een waardeloze tyfuszooi. Tegen een stel geflopte/versleten Zweden, Denen en Noren, aangevuld met het minst slechte materiaal uit de eigen competitie daar.
Die gasten hebben 1 keer op doel geschoten. Als we van dit soort flutballers al verliezen dan kan die UEFA-cup me ook gestolen worden. Ik heb iig zin om de thuiswedstrijden daar links te laten liggen en als de uittegenstander Club, Brondby of Auxerre bedank ik ook.
Die gasten hebben 1 keer op doel geschoten. Als we van dit soort flutballers al verliezen dan kan die UEFA-cup me ook gestolen worden. Ik heb iig zin om de thuiswedstrijden daar links te laten liggen en als de uittegenstander Club, Brondby of Auxerre bedank ik ook.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!