Hedwiges Maduro
Moderator: mods
Dan moet hij maar wennen in Jong Ajax. Onzin natuurlijk 2 jaar Ajax A1Demosthenes schreef:Had er maar iemand geluisterd! Van het forum zag 90% het helemaal zitten in maduro, maar weinigen hebben hem in de jeugd zien voetballen.Jöhnk schreef:De plaat blijft hangen.
Hij speelde twee jaar achtereen in A1, want het tempo bij Jong Ajax lag duidelijk te hoog voor hem.Sneller doorschuiven (leeftijdscategorien overslaan) waardoor hij wel sneller moet handelen.
Opvallend was dat teamgenoten al een contract hadden, maar hij nog niet (zag Van Gaal het niet in hem zitten? i.t.t. Cruyff, Van Basten, Blind, De Haan en Ten Cate?). Hij kreeg dat contract pas NA DAT hij "talent van het jaar" was geworden!
IK GELOOF!!!!!!
Dit Ajax hoort met speels gemak over FCK heen te gaan. Ik vind dus niet dat deze collectieve wanprestatie de nood van nog een middenvelder aanstipt.Thomas schreef:Betekent deze dramatische wedstrijd dat Ajax zich goed realiseert dat er een extra middenvelder nodig is? Het type van de Zuidema-doctrine waar ook 343 en ik al bijna twee jaar om smeken.
Ik ben het met Johnk eens. In de 2e helft zag je dat Ajax ging twijfelen. Wat te doen? Proberen de 1-0/1-1 maken of afwachten? Ene kant is dat coaching in het veld, anderzijds buiten het veld.
En dat Maduro zo slecht speelde is ook deels de schuld van HtC. Had hij hem maar moeten wisselen of niet op moeten stellen
En dat Maduro zo slecht speelde is ook deels de schuld van HtC. Had hij hem maar moeten wisselen of niet op moeten stellen
IK GELOOF!!!!!!
Ach, als je al ziet dat hij een bal zomaar over lijn speelt bij een simpele breedtepas. Geen man van Kopenhagen te bekennen.Jesse schreef:Misschien ligt dit tempo te hoog voor Maduro?Jöhnk schreef:Ik zie het nog steeds zitten in Maduro. Tegen Psv en Rkc vond ik hem prima.
Nu niet. Maar wie was wel goed?
Er was wel meer mis met de ploeg inderdaad. Maar de grootste dissonant was toch echt Maduro. En laten we nou net voor die positie geen echt alternatief hebben.Jöhnk schreef:Dit Ajax hoort met speels gemak over FCK heen te gaan. Ik vind dus niet dat deze collectieve wanprestatie de nood van nog een middenvelder aanstipt.Thomas schreef:Betekent deze dramatische wedstrijd dat Ajax zich goed realiseert dat er een extra middenvelder nodig is? Het type van de Zuidema-doctrine waar ook 343 en ik al bijna twee jaar om smeken.
Kopenhagen heeft amper kansen gehad en hij had geen schuld bij de goals.Jöhnk schreef:OK. Dan verschillen we van mening. Zo vond ik Vermaelen hartstikke slecht.
Die actie bij die schwalbe van die Deen was wel dramatisch. Hoe hij die bal liet lopen. :X
Je vond hem goed tegen RKC? Ik heb hem weinig goeds zien doen (zie de topic).Jöhnk schreef:OK. Dan verschillen we van mening. Zo vond ik Vermaelen hartstikke slecht.
Ik wil de terechte nederlaag niet in de schoenen schuiven van maduro, maar kijk al mijn berichten over hem er maar op na (gaat het archief terug tot 2003?), je zult steeds dezelfde opmerkingen van mij over hem lezen, hij kan niet beter, ook al blijf ik hopen. Ik ben maar Demosthenes en Cruyff, Van Basten e.c., Blind, Ten Cate en De Haan vinden hem erg goed, dus "Wie ben ik"?
Ik voorzie een soort Marciano Vink-loopbaan (maar ik hoop zonder blessures), die was wel goed in de jeugd, maar kwam voor het hoogste niveau net tekort. Hij is in alles te langxzaam (al jaren) en hoe verander je dat?
Kenners zeggen dat hij het spel ziet, maar dat doet Piet uit Hillegersberg 3 ook!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ja, op basis van twee wedstrijden. Kopenhagen miste veel kansen in Kopenhagen, meer kansen dan Ajax vanavond heeft gekregen.Jesse schreef:Terechte nederlaag?Demosthenes schreef: Ik wil de terechte nederlaag
Ajax moet het niet van werken hebben, maar van voetballen en daar is Ajax niet aan toe gekomen.
Ajax is geen ploeg voor de Champions League (ik heb niet alle ploegen die meedoen "op mijn netvlies" , maar er zitten dit jaar erg veel sterke ploegen bij).
Heb ik er vertrouwen in, dit seizoen? Ja, Ajax gaat beter voetballen, maar na koeman en Blind heeft dat tijd nodig. Speel je goed voetbal, dan komen de resultaten vanzelf.
Had Koeman toch gelijk? :shock:Demosthenes schreef:Ik ben maar Demosthenes en Cruyff, Van Basten e.c., Blind, Ten Cate en De Haan vinden hem erg goed, dus "Wie ben ik"?
Toch vond ik Maduro ten tijde van zijn debuut een niveautje hoger spelen. Vorig jaar is hij steeds verder teruggezakt, en uiteindelijk speelde hij net zoveel ballen breed als Tommie.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik zie het niet meer zitten met Maduro. Volgens mij heeft 'ie het gewoon niet. Hij wisselt héél veel matige wedstrijden af met eigenlijk maar een paar goede potjes.
Van de andere kant dacht ik dat ook met Ryan Babel, en zijn spel begint me dan weer steeds beter te bevallen. Met horten en stoten, dat wel.
Van de andere kant dacht ik dat ook met Ryan Babel, en zijn spel begint me dan weer steeds beter te bevallen. Met horten en stoten, dat wel.
Ik vond Gabri op de plek van controlerende middenvelder trouwens nog veel slechter dan Maduro...en dat was niet makkelijk vanavond. Maduro was in balbezit kut, maar hield zich positioneel iig. nog aan z'n taak. Gabri vond dat maar niks dat vuile werk en rende als een kip zonder kop over het veld. Terecht dat HtC hem direct wisselde.
Leuk als je op de juiste plek staat, maar als je vervolgens de bal verspeelt??? Als feyenoorder zou ik maduro ook wel bij Ajax centraal zetten! Druk van één speler op maduro en je hebt niets meer aan hem.Steef schreef:Ik vond Gabri op de plek van controlerende middenvelder trouwens nog veel slechter dan Maduro...en dat was niet makkelijk vanavond. Maduro was in balbezit kut, maar hield zich positioneel iig. nog aan z'n taak. Gabri vond dat maar niks dat vuile werk en rende als een kip zonder kop over het veld. Terecht dat HtC hem direct wisselde.
Gabri als een kip zonder kop? Hij verprutste twee kansen, maar als je zonder kop rent, sta je niet op de juiste plek, m.a.w. overbodige, foutieve opmerking. Je hebt het niet hem?
Ik zei in de tweede helft, na de wissel van Maduro. Als controleur vind ik Gabri gewoon helemaal niks. Hij leest het spel gewoon niet en rent van hot naar her.
Ik vind de combi Maduro en Gabri niet klikken. Dus of je haalt een controlerende middenvelder zodat Sneijder en Gabri meer vrijheid hebben, of je haalt een controlerende rechtshalf, zodat Maduro in z'n rug gedekt wordt en 10 meter verder vooruit kan spelen.
Ik vind de combi Maduro en Gabri niet klikken. Dus of je haalt een controlerende middenvelder zodat Sneijder en Gabri meer vrijheid hebben, of je haalt een controlerende rechtshalf, zodat Maduro in z'n rug gedekt wordt en 10 meter verder vooruit kan spelen.