PSV
Lijftijden? Is dat een vorm van lijfeigenschap? :shock:Dr. Living Stoned schreef::D maar mmet vlaar had ik ook een goede kijk op de zaak en vond ik de reglementen m.b.t. beschermde contracten en lijftijden van de spelers.
Lens en Ooijer hebben het juist goed ingeschat. Nu komt Ooijer weg. Op een andere manier was dat niet gelukt, want Koeman wilde Ooijer pertinent niet kwijt.
Nu is Ooijer opeens weer Amsterdammer, Harm? Ooijer beweerde altijd dat hij 'niets meer met Ajax had', ondanks het feit dat hij bij onze club een fantastische (gratis) opleiding heeft genoten. Dus zo gek is het niet dat hij PSV nu aan de kant zet, omdat hij andere plannen heeft. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien, maar de PSV'ers vonden het prachtig dat Ooijer zich zo uitliet over Ajax. (Ik vind het maar onbeschoft. Denk eens aan al die vrijwilligers bij Ajax die elke zaterdag hun bed uitkwamen om meneer te helpen te komen waar hij nu is. Wat moeten die mensen denken? :pukey: )Ye' Mighty Oak schreef:En dat is juist die Amsterdamse opportunistische instelling :D
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
een contract waarover onderhandeld moet worden biedt geen enkele club garanties. ik snap psv niet met dat halsstarrig vasthouden aan nix.Ye' Mighty Oak schreef:En in het archief van PSV vind je een door Ooijer getekend contract met daarin een vaste clausule van 6 miljoen euro.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Niks, want die zijn precies hetzelfde ;)joey schreef:Misschien, maar de PSV'ers vonden het prachtig dat Ooijer zich zo uitliet over Ajax. (Ik vind het maar onbeschoft. Denk eens aan al die vrijwilligers bij Ajax die elke zaterdag hun bed uitkwamen om meneer te helpen te komen waar hij nu is. Wat moeten die mensen denken? :pukey: )Ye' Mighty Oak schreef:En dat is juist die Amsterdamse opportunistische instelling :D
Nee hoor. Dat zijn clubmensen.Ye' Mighty Oak schreef:Niks, want die zijn precies hetzelfde ;)joey schreef:Misschien, maar de PSV'ers vonden het prachtig dat Ooijer zich zo uitliet over Ajax. (Ik vind het maar onbeschoft. Denk eens aan al die vrijwilligers bij Ajax die elke zaterdag hun bed uitkwamen om meneer te helpen te komen waar hij nu is. Wat moeten die mensen denken? :pukey: )Ye' Mighty Oak schreef:En dat is juist die Amsterdamse opportunistische instelling :D
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
joey schreef:Lijftijden? Is dat een vorm van lijfeigenschap? :shock:
anyway, in de vlaardagen leefde hier het besef dat Vlaar bij AZ bleef omdat Scheringa dat zei, en mijn kop werd er af geramd omdat ik de enige [of één van de weinige] was die zei dat scheringa zich verkeek. uit lijfsbehoud zocht ik naar de geldende fifaregels... phew... narrow escape :D
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
echt niet, vlaar had weggegaan en ... o wacht dit is t psv topic.Ye' Mighty Oak schreef:Tuurlijk Doc. Jij had toen gelijk en iedereen had het verkeerd.
Als Scheringa had gewild, dan had Vlaar nog steeds bij AZ gevoetbald.
wedje leggen, ooijer vertrekt en voor veel minder dan die vijf miljoen. Wat zet je er op harm?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
nee, kerstmis valt in de herfst, althans op 3 dagen na... toch? ;)Ye' Mighty Oak schreef:Luister eens slimmerik. Dat staat zelfs op PSV netwerk. Denk je echt dat ik zo stom ben om die weddenschap aan te gaan?
Ik ga toch ook niet met je wedden dat Kerstmis in de winter valt (op het noordelijk halfrond ;) )
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ehm... ik heb een score van 0 gewonnen en 2 verloren.Lucas schreef:Dat zou ik wel doen als ik jou was hoor. Redelijke kans dat je de weddenschap wintYe' Mighty Oak schreef:Ik ga toch ook niet met je wedden dat Kerstmis in de winter valt (op het noordelijk halfrond ;) )
je zou ook kunnen concluderen dat ik er niet vaak naastzit hè
- Dr. Living Stoned
- Founding Father