Feyenoord
-
- AT Toto winner 15/16
Nog even over de transfersom
Dus idd veel lager dan de 18 miljoen die hier steeds genoemd werd.
Zou feyenoord na de verkoop van K2 idd maar 5 miljoen te besteden hebben ? :dontgetit:
Bron: Radio Rijnmond.Kuijt goedkoper dan gedacht
Feyenoord heeft een aanmerkelijk lager bedrag ontvangen voor de transfer van Dirk Kuijt dan aanvankelijk werd gedacht.
uitgegeven: 20:08 21-08-2006 gewijzigd: 21:08 21-08-2006
Liverpool maakte maandag op de eigen officiële website bekend dat de aanvaller voor 9.5 miljoen pond is overgenomen van de Rotterdamse club. ''Yesterday, the £9.5million capture from Feyenoord could finally count himself among the Anfield ranks.....', aldus de website van de club.
Volgens de huidige koers is Kuijt voor een bedrag van 13 miljoen euro aan Liverpool verkocht. Eerder verschenen in de media bedragen van 16 tot 18 miljoen euro.
Zou feyenoord na de verkoop van K2 idd maar 5 miljoen te besteden hebben ? :dontgetit:
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Is allemaal heel erg in de lijn van het jarenlange wanbeleid in R'dam. Je kan een goede linksback uit eigen land halen en je haalt vervolgens een uitgerangeerde Belg.Justin schreef:Dat weet ik, joey. Maar waarom 'n 32-jarige Leonard halen terwijl je een Nederlandse talentvolle linksback kan ophalen in Utrecht? Dat snap ik niet helemaal. Tiendalli vind ik trouwens niks.joey schreef:Omdat ze Leonard halen voor die positie. Tiendali is een rechtsback.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Een waterdrager, ideale twaalfde man.
Feyenoord zondag zonder spits?
Feyenoord zondag zonder spits?
FNAanklager start vooronderzoek naar Van Hooijdonk
Pierre van Hooijdonk moet vrezen voor een schorsing naar aanleiding van de incidenten in het duel tegen FC Groningen. Radio Rijnmond meldt dat de aanklager betaald voetbal heeft laten weten een vooronderzoek in te stellen naar de elleboogstoot die de spits zondag uitgedeeld zou hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Dat vind ik dus geldverspilling. Backs moet je zelf op kunnen leiden.
Geldt ook voor Ajax. Bij Juanfran en ook bij Oga zet ik vraagtekens hoor. Ging Ajax als geheel zoveel slechter spelen met de rechtsback die zich beperkte tot zijn verdedigende taken en het inleveren van de bal bij onze middenvelders (Boakye)? Integendeel, zou ik haast zeggen.
Geldt ook voor Ajax. Bij Juanfran en ook bij Oga zet ik vraagtekens hoor. Ging Ajax als geheel zoveel slechter spelen met de rechtsback die zich beperkte tot zijn verdedigende taken en het inleveren van de bal bij onze middenvelders (Boakye)? Integendeel, zou ik haast zeggen.
- Henk de Gier
- Contacteer:
maar als je niks in je opleiding hebt lopen, dan zal je moeten aankopen.
Feyenoord's grote probleem is het enorme aantal selectiespelers dat ze hadden, (las dat ze dit kalenderjaar al afscheid hadden genomen van meer dan 30 contractspelers) en de kosten die dat met zich meebracht. Nu zijn ze aan het snijden, besparen daarmee veel geld dat ze weer kunnen investeren in betere spelers in de toekomst. Maar de vruchten van dat beleid zal je pas over 2 jaar kunnen plukken.
Feyenoord's grote probleem is het enorme aantal selectiespelers dat ze hadden, (las dat ze dit kalenderjaar al afscheid hadden genomen van meer dan 30 contractspelers) en de kosten die dat met zich meebracht. Nu zijn ze aan het snijden, besparen daarmee veel geld dat ze weer kunnen investeren in betere spelers in de toekomst. Maar de vruchten van dat beleid zal je pas over 2 jaar kunnen plukken.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Tsja, waarschijnlijk wilden ze zo'n onervaren speler niet meteen voor de leeuwen gooien. Als ik jouw post van een tijdje terug echter goed begrijp kan Leonard er niet veel van.Jöhnk schreef:Ik had Drenthe het vertrouwen gegeven.
Goed spelertje.
Nederland zit, in tegenstelling tot de laatste jaren, de komende jaren trouwens wel goed in de linksbacks. :xyxthumbs:
Tiendalli ben ik nooit kapot van geweest. Een degelijke speler, maar niets speciaals. Een waterdrager. Misschien wil Feyenoord Greene weer naar het middenveld schuiven en Tiendalli achterin zetten.
Als Ajax supporters weten we hoe moeilijk het is voor matige scouts om half overkop goede, niet al te dure aankopen te vinden. Bij Feyenoord gaan ze dit nu ook ondervinden.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Neefkens schreef:Nog even over de transfersom
Feyenoord heeft een aanmerkelijk lager bedrag ontvangen voor de transfer van Dirk Kuijt dan aanvankelijk werd gedacht.
Liverpool maakte maandag op de eigen officiële website bekend dat de aanvaller voor 9.5 miljoen pond is overgenomen van de Rotterdamse club. ''Yesterday, the £9.5million capture from Feyenoord could finally count himself among the Anfield ranks.....', aldus de website van de club.
Volgens de huidige koers is Kuijt voor een bedrag van 13 miljoen euro aan Liverpool verkocht. Eerder verschenen in de media bedragen van 16 tot 18 miljoen euro.
Onzinbericht van RR. Ja, het staat op de site van Liverpool, maar wel in het gedeelte Media Watch met als bron The Daily Post. Totaal geen officieel bericht van Liverpool FC dus.
Ik weet dat je er geil van wordt Neef en het zo graag anders wil zien, maar het bedrag ligt toch echt op 16 mln Euro + een oefenduel.
- Ajaciedjuh
Dus de heer Woerts maakt nooit bedragen openbaar. Maar wanneer überscout Steef belt dan krijgt überscout Steef het bedrag meteen ingefluisterd, dit ondanks dat überscout Steef er bekend om staat dit soort informatie graag op internet gooit (zelfs mailtjes naar en van meneer Woerts zijn voorganger zijn hier minimaal gecensureerd op het internet geflikkerd)Steef schreef:Neefkens schreef:Nog even over de transfersom
Onzinbericht van RR. Ja, het staat op de site van Liverpool, maar wel in het gedeelte Media Watch met als bron The Daily Post. Totaal geen officieel bericht van Liverpool FC dus.
Ik weet dat je er geil van wordt Neef en het zo graag anders wil zien, maar het bedrag ligt toch echt op 16 mln Euro + een oefenduel.