PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Remco.

Bericht door Remco. » ma aug 21, 2006 11:30 am

Een transfer geblokkeerd, een aanbieding ingetrokken; als dat het geval is kan ik me wel voorstellen dat Ooijer afknapt op PSV.

Je hebt ook gezien waarom PSV de aanbieding heeft ingetrokken Joey?Dat vind ik best een legitieme reden, als een speler immers zo lang wacht met tekenen, lijkt me dat hij niet staat te popelen om bij te tekenen.
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 12:43 pm

Dat weet ik wel, Remco, maar zeg zelf: vind jij Ooijer het type om zonder reden werk te weigeren?

Pedro Salazar zei trouwens een uurtje geleden op Radio 1 dat Ooijer vandaag niet getraind had en dat er geen verandering in de situatie was gekomen. Wat Vennegoor betreft wacht men af of de speler eruit komt met Celtic.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 21, 2006 1:01 pm

Izmailov schreef:Hmm een contractaanbieding dat wordt ingetrokken....... Flashback!!
Met als verschil dat toen iedereen zei dat de aanbieding inderdaad ingetrokken was, bij Ooijer zegt alleen Ooijer het.
Over de heilige Elleboog het volgende:
Wat een onzin Joey, is het nu echt teveel moeite om hem gewoon VOH te noemen ? Dit is wel zo kinderachtig...
joey schreef:Dat weet ik wel, Remco, maar zeg zelf: vind jij Ooijer het type om zonder reden werk te weigeren?
Blijkbaar wel hé.
Of vond jij Trabelsi ook echt zo'n type daarvoor ? Noem anders eens mensen die jij daarvoor types vind ?

Ooijer heeft overigens wel een reden, zijn eigen financiele gewin en dat van Lens.
Een paar dagen geleden gaf Ooijer zelf nog aan dat de kou uit de lucht was na een lang gesprek, om zaterdag ineens aan te geven dat hij het mentaal niet op kon brengen :nooo:

Maar goed, blijf vooral iemand verdedigen die zijn club, zijn teamgenoten en zijn supporters keihard laat vallen en ook nog probeert te chanteren.

Ik kan het blijven zeggen hier; Ooijer heeft 2 seizoenen geleden heel bewust een nieuw contract getekend inclusief die clausule, daar stond namelijk een flinke salarisverhoging tegenover. Over dat laatste hoor ik Ooijer echter niet, hij loopt alleen te janken over die clausule.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 1:06 pm

Ik verdedig hem niet, ik zou alleen het verhaal van de andere kant willen horen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma aug 21, 2006 3:02 pm

Bezoekersvak Philips Stadion supportersvriendelijker

Het bezoekersvak van het Philips Stadion is na de UEFA-Cup finale supportersvriendelijker gebleven. Het net voor het gastenvak wat het zicht naar het veld ernstig belemmerd is niet terug geplaatst en alle stoeltjes hebben net als de stoeltjes op de PSV-vakken een rugleuning. Een camerasysteem zal het uitvak in de gaten houden evenals de aanwezige stewards. Met de ingevoerde uitkaart met fotoregistratie is het mogelijk om supporters die het nodig vinden om toch wat te gaan gooien op te sporen en streng te bestraffen.
Hulde! :worshippy: Nu hopen dat de andere clubs dit overnemen, netten is mijn ergernis nummer één.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 21, 2006 3:05 pm

helaas lopen er zoveel beesten rond die netten noodzakelijk maken :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 21, 2006 3:17 pm

Baseman gelooft de heilige voorzitter van die bedrijfsvereninging. Tsjah..

En die Elleboog ook opgerot. Hopelijk krijgt ie in Schotland veel koekjes van eigen deeg. :yes:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 21, 2006 3:34 pm

Wat een onzin Joey, is het nu echt teveel moeite om hem gewoon VOH te noemen ? Dit is wel zo kinderachtig...

Ik heb je anders nooit wat horen zeggen over :pukey: :pukey: :pukey: Bassie :pukey: :pukey: :pukey:

hypocriet :redcard:

En die Elleboog ook opgerot. Hopelijk krijgt ie in Schotland veel koekjes van eigen deeg.
Inderdaad!! :yes:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 3:47 pm

O, maar het is ook kinderachtig van mij om VoH Elleboog te noemen. Ik kan het alleen niet laten.

De vriend van :pukey: :pukey: :pukey: Bassie :pukey: :pukey: :pukey: is Harm, niet Baseman, Mr. Ajax. :aai:

Ben wel benieuwd of VoH (aka Elleboog) PSV nog zo'n geweldige club vindt als hij in navolging van Stam zijn tekengeld moet inleveren. ;)

BTW, vinden jullie het thuisshirt van PSV ook zo lelijk? :shock:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma aug 21, 2006 4:08 pm

joey schreef:
BTW, vinden jullie het thuisshirt van PSV ook zo lelijk? :shock:
Ik vind zo ongeveer alles aan PSV lelijk, maar moet nu toch zeggen dat het thuisshirt er voor het eerst sinds jaren eens toonbaar uitziet.
Gewoon klassieke stijl, en als ze eens een béétje klasse tonen houden ze dit shirt gewoon een tijd vast.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 4:11 pm

Van achteren is het grotendeels rood. Geen gezicht. :X

Harm

Bericht door Harm » ma aug 21, 2006 4:17 pm

Mr. Ajax schreef:

Ik heb je anders nooit wat horen zeggen over :pukey: :pukey: :pukey: Bassie :pukey: :pukey: :pukey:

hypocriet :redcard:

En die Elleboog ook opgerot. Hopelijk krijgt ie in Schotland veel koekjes van eigen deeg.
Inderdaad!! :yes:
Ga jij even Khaibars koppen ofzo, Katoesja's mag trouwens ook.

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 21, 2006 4:28 pm

Ik vind het nieuwe thuisshirt juist erg mooi, alleen is die rode achterkant inderdaad minder. Maar ja, dankzij de CL en hun eisen is dit een jaarlijks terugkerende irritatie. PSV heeft al eens de shirts moeten vernieuwen, omdat volgende de UEFA de becijfering op de rug niet duidelijk genoeg was.

NiNi heeft nu een opdate geplaatst over Ooijer:
Het enige wat Ooijer zou kunnen opvoeren in zijn verhaal zijn de begrippen 'respect' en 'waardering'. Echter is dat een steekhoudend argument? In ieder geval wel een heel vaag begrip...

Of het in de onderhandelingen uiteindelijk ging over de percentage die De Kuil noemde kan ik niet bevestigen, echter zowel Lens als Ooijer weten verdomde goed dat uiteindelijk de direktie (waar Valckx geen deel van uitmaakt) zijn fiat hierover moet geven. Valckx maakt geen bindende afspraken en stelt geen contracten op binnen PSV, hij heeft vooraf een bepaalde bandbreedte waain hij mag onderhandelen en als de (verlangde) bedragen buiten die bandbreedte komen zal hij te allen tijde terug naar de direktie moeten.

Feit is in ieder geval wel dat Blackburn Roovers, niet ineens uit de lucht kwam vallen. Lens was al met diverse clubs in gesprek geweest, waarbij hij er steeds fijntjes op wees dat Ooijer wel weg zou mogen voor een bedrag van rond de 1 miljoen euro, terwijl hij wist wat er contractueel was afgesproken.

Lens en Ooijer halen nu het verhaal op van 8 jaar trouwe dienst. Ze vergeten hierbij voor het gemak dat er in al die jaren vrijwel geen serieuse belangstelling is geweest van europese topclubs voor deze bijzonder blessuregevoelige speler en dat PSV hem ondanks de vele blessures telkens weer een meer dan goed contract hebben aangeboden. Ook met het laatste door hen getekende contract (incl. afkoopsom) waren ze meer dan tevreden.

Uit waardering en respect voor Ooijer, wilde PSV dit contract wel openbereken, opwaarderen en verlengen. Dat een speler (en zijn zaakwaarnemer), om welke reden dan ook, daar niet mee accoord gaan, kan altijd, maar een club als PSV, die hem al die jaren ook netjes heeft behandeld mag dan ook verlangen dat hij simpelweg zijn huidige contract respecteert en gaat spelen en trainen voor zijn centen.
Het is namelijk toch niet zo dat PSV meer vraagt dan de door PSV/Ooijer/Lens destijds contractueel afgesproken transfersom (integendeel). Als hij werkelijk altijd graag in het buitenland had willen spelen, had hij destijds moeten afspreken met PSV telkens maar voor een jaar te willen verlengen, maarja daar zou dan wel weer een lager salaris tegenover hebben gestaan.

Ik zou werkelijk niets kunnen bedenken wat tussen het 'verhelderende gesprek' en zaterdag verkeerd zou zijn kunnen gegaan, anders dan dat PSV opnieuw een bod van Blackburn Roovers heeft afgewezen. Juist de uitspraken over het verhelderende gesprek en de werkweigering van dit weekend tonen aan dat het dus puur een centenkwestie is en zijn werkweigering dus een pure vorm van chantage.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 21, 2006 4:29 pm

De vriend van Bassie is Harm, niet Baseman, Mr. Ajax.

Zei ik dan dat het Baseman was?? Ik vind het gewoon opvallend dat Baseman zoveel moeite heeft met jouw 'kinderachtige' opmerking, terwijl hij nergens te bekennen is bij :pukey: :pukey: :pukey: Bassie :pukey: :pukey: :pukey: opmerkingen

Die aai mag je dus terughebben, joey :aai:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 4:37 pm

Oké. :xyxthumbs:

Baseman verwacht niet van mij dat ik zo kinderachtig doe. Dat begrijp ik wel. :blush:

Het standpunt van PSV tav Ooijer is duidelijk, Baseman. Nu dat van Ooijer nog.
Ik kan er wel inkomen dat de PSV-supporters zich in de steek gelaten voelen. Maar er zit ook bij dat men Ooijer niet kwijt wil, en het is onverstandig je door dat gevoel te laten leiden. Een speler die weg wil, wil weg.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 21, 2006 5:56 pm

joey schreef:Oké. :xyxthumbs:

Baseman verwacht niet van mij dat ik zo kinderachtig doe. Dat begrijp ik wel. :blush:
Niet? ;)

Ik kan voor beide partijen wel begrip opbrengen. Aan de ene kant is Ooijer een werknemer en werknemers worden in het normale bedrijfsleven ook niet tegen gehouden als ze zich kunnen verbeterne. Aan de andere kant heeft Ooijer met z'n volle verstand die contractverlenging getekend. Hij verdient dus extra salaris, maar wil nu voor minder dan de bepaalde clausule weg. Dat klopt niet helemaal. Tenzij hij met terugwerkende kracht z'n salarisverhoging inlevert, bijvoorbeeld.

Verder vind ik eerlijk gezegd dat PSV en Ooijer 8 jaar veel aan elkaar gehad hebben. Ik vind niet dat Ooijer PSV in het bijzonder dankbaar moet zijn of andersom. Hij heeft de club inmiddels 8 jaar trouwe dienst bewezen. Anders vind ik het wanneer een jeugdspeler na een jaar of twee verkast naar een buitenlandse club. Zo'n spelertje heeft dan 10 jaar in de jeugd van de club rond gelopen en dan vind ik het pas echt ondankbaar dat zo'n speler de club er weinig voor terug geeft.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 6:00 pm

Vennegoor zei net dat het nog wel even kon duren voor het rond kwam met Celtic, want de partijen liggen ver uit elkaar. Dat gaat om dat miljoen natuurlijk. ;) Hj zei iets in de trant van: ik hoef niet weg, ik zit hier goed en ik heb alle tijd.

Bron: Sportjournaal

Blackburn R heeft een deadline van drie dagen gekregen van PSV om een beter bod te doen.

jabu

Bericht door jabu » ma aug 21, 2006 8:09 pm

Goh, een deadline van drie dagen. Wat gaan ze daarna doen? Ooijer weer in genade aannemen?

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 21, 2006 8:09 pm

een nieuwe deadline uitschrijven
Jöhnk, 29 mei 2006

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2006 8:35 pm

joey schreef:Vennegoor
Is het nou zo´n moeite die jongen Vennegoor of Hesselink te noemen? ;)

Die jongen lijkt me geknipt voor het Schotse voetbal en het voetbal daar voor hem. Hij lost het tegenover zijn club ook netjes op trouwens.

Voor Ooijer had ik aanvankelijk veel begrip, maar die maakt er nu natuurlijk een potje van. Doe je werk, zet je in en je zult zien dat er wel een oplossing komt. Nu provoceert ie club, collega´s en fans en wordt het moeilijk.

Ik heb trouwens zo´n voorgevoel dat die blinde Carew wel eens de opvolger van VOH kan worden. Lijkt me echt een Koeman-aankoop!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 21, 2006 8:39 pm

wimpey schreef:Is het nou zo´n moeite die jongen Vennegoor of Hesselink te noemen? ;)
Begin jij nou ook al? :D
Ik heb trouwens zo´n voorgevoel dat die blinde Carew wel eens de opvolger van VOH kan worden. Lijkt me echt een Koeman-aankoop!!
Ik vind Carew beter dan Ell...eh...Vennegoor....of Hesselink. :yes:
Los daarvan, die jongen heeft altijd voor het geld gekozen.

Wat Ooijer betreft, dat zal wel rondkomen, want PSV wil van het probleem af.

PSV praat met Blackburn Rovers over Ooijer
PSV praat opnieuw met Blackburn Rovers over een overgang van Andre Ooijer.

De verdediger botste afgelopen weekend hard met de Eindhovense club, nadat de overgang in eerste instantie in een impasse was geraakt. Ooijer weigerde daarop nog langer voor PSV te spelen. Koeman zette hem vervolgens uit de selectie.

PSV nam maandag zelf contact op met Blackburn. PSV-voorzitter Rob Westerhof heeft nu het idee dat Blackburn de transfer wil afronden.
Omroep Brabant

PSV zal de hoofdprijs mislopen, zoals meestal in dit soort gevallen. Ze kunnen zich troosten met de gedachte dat Ooijer een goedkope kracht voor ze is geweest.

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 21, 2006 8:44 pm

joey schreef: Ik vind Carew beter dan Ell...
Ellerman?? :?:
I think I lost my fucking headache

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 21, 2006 8:45 pm

Ellmander (alleen dan verkeerd geschreven)
Jöhnk, 29 mei 2006

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma aug 21, 2006 9:02 pm

Ali Ellkatabi.

Harm

Bericht door Harm » ma aug 21, 2006 9:09 pm

Ellvis

Gesloten