Van nadat Ajax 180 graden draaide.Alaindebanaan schreef:Van wanneer, want kan me moeilijk voorstellen dat Ajax ineens 180 graden draait.
Robbert Schilder
Moderator: mods
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Hennie Spijkerman zei gisteren in FCG dat Schilder kan worden uitgeleend (er is veel belangstelling voor hem), maar dat Ajax liefst afspreekt met de gelukkige club dat hij na een half jaar weer kan worden teruggehaald. De technische staf ziet mogelijkheden voor Schilder als verdedigende middenvelder.
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
kijk eens naar mijn bericht, berichtje of 5 boven de jouwe :yes:joey schreef:Hennie Spijkerman zei gisteren in FCG dat Schilder kan worden uitgeleend (er is veel belangstelling voor hem), maar dat Ajax liefst afspreekt met de gelukkige club dat hij na een half jaar weer kan worden teruggehaald.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Dat over in de winterstop terug halen heb ik gisteravond ook even gemist.
Ik zeg er even bij dat ik inmiddels wel door heb dat Ajax de door mij broodnodig geachte fysieke kracht (etc) niet zo nodig vind en dat ik er dus van uit ga dat men in ieder geval niet meer op zoek gaat naar zo'n type. Ik heb me bij deze fout van het bestuur neergelegd. Vandaar mijn 'positivisme'.
;)
Lijkt mij een goed idee. Als die jongen opbloeit in de rol van verdedigende middenvelder/linkshalf en Ajax heeft problemen op het middenveld hoeft er in ieder geval niet 1-2-3 iemand gekocht te worden.joey schreef:Hennie Spijkerman zei gisteren in FCG dat Schilder kan worden uitgeleend (er is veel belangstelling voor hem), maar dat Ajax liefst afspreekt met de gelukkige club dat hij na een half jaar weer kan worden teruggehaald. De technische staf ziet mogelijkheden voor Schilder als verdedigende middenvelder.
Ik zeg er even bij dat ik inmiddels wel door heb dat Ajax de door mij broodnodig geachte fysieke kracht (etc) niet zo nodig vind en dat ik er dus van uit ga dat men in ieder geval niet meer op zoek gaat naar zo'n type. Ik heb me bij deze fout van het bestuur neergelegd. Vandaar mijn 'positivisme'.
;)
voetbalzoneSchilder in ieder geval niet naar Sparta
Robert Schilder wordt aankomend seizoen in ieder geval niet uitgeleend aan Sparta. De Rotterdamse club wil de speler als linksback gebruiken, terwijl Ajax hem alleen als centrale verdediger of als verdedigende middenvelder in actie zien.
Andere clubs die zich hebben gemeld bij Ajax voor de 20-jarige voetballer zijn ADO Den Haag, RKC Waalwijk, NAC en Heracles Almelo.
- Ajaciedjuh
AjaxOnline.org
Heracles huurt Schilder van Ajax 23 augustus 2006
Heracles Almelo huurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen van Ajax. Dat heeft Heracles-voorzitter Jan Smit gemeld tegenover tv-zender Talpa. Schilder, die eerder op de dag een mogelijke verhuur aan Sparta Rotterdam zag afketsen, zou dit seizoen bij Ajax vermoedelijk weinig aan spelen toekomen. De Amsterdamse club wilde de jongeling dan ook graag verhuren aan een club uit de Eredivisie.
Robbert Schilder Voor Schilder bestond veel belangstelling, onder meer van ADO Den Haag, FC Twente en RKC Waalwijk. Bij technisch directeur Martin van Geel van Ajax meldden zich liefst zes clubs voor de middenvelder. Heracles trok uiteindelijk aan het langste eind, omdat de Almeloërs in verband met de zware blessure van Kai Michalke naarstig op zoek waren naar een nieuwe linkermiddenvelder.
Dat past precies in het straatje van Ajax, aangezien de Amsterdammers Schilder alleen wilden verhuren aan een club die hem opstelt als linkshalf of als centrale verdediger. Bij Sparta, dat aanvankelijk de beste papieren leek te hebben, was alleen een plaats als linksback beschikbaar. Ajax blies de deal daarop af en gaf later op de dag alsnog groen licht aan Heracles.
Voor Ajax speelde Schilder totnogtoe vijf officiële duels in het eerste elftal. In De Arena heeft de twintigjarige Amstelvener nog een contract tot medio 2009.
Heracles huurt Schilder van Ajax 23 augustus 2006
Heracles Almelo huurt Robbert Schilder voor de rest van het seizoen van Ajax. Dat heeft Heracles-voorzitter Jan Smit gemeld tegenover tv-zender Talpa. Schilder, die eerder op de dag een mogelijke verhuur aan Sparta Rotterdam zag afketsen, zou dit seizoen bij Ajax vermoedelijk weinig aan spelen toekomen. De Amsterdamse club wilde de jongeling dan ook graag verhuren aan een club uit de Eredivisie.
Robbert Schilder Voor Schilder bestond veel belangstelling, onder meer van ADO Den Haag, FC Twente en RKC Waalwijk. Bij technisch directeur Martin van Geel van Ajax meldden zich liefst zes clubs voor de middenvelder. Heracles trok uiteindelijk aan het langste eind, omdat de Almeloërs in verband met de zware blessure van Kai Michalke naarstig op zoek waren naar een nieuwe linkermiddenvelder.
Dat past precies in het straatje van Ajax, aangezien de Amsterdammers Schilder alleen wilden verhuren aan een club die hem opstelt als linkshalf of als centrale verdediger. Bij Sparta, dat aanvankelijk de beste papieren leek te hebben, was alleen een plaats als linksback beschikbaar. Ajax blies de deal daarop af en gaf later op de dag alsnog groen licht aan Heracles.
Voor Ajax speelde Schilder totnogtoe vijf officiële duels in het eerste elftal. In De Arena heeft de twintigjarige Amstelvener nog een contract tot medio 2009.
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Dat is toch niet zo moeilijk!? Hij was de backup voor Maduro en die is er nu niet meer. En Htc wilde zo wie zo al een backup voor die positie!Jesse schreef:Hoezo zou er nu opeens ruimte voor een aankoop zijn?Ajaciedjuh schreef:En is er nu ruimte voor een aankoop??? Het zal wel niet als ze hem in de winterstop alweer terug kunnen halen.-