Dat zou moeten lukken!Thomas schreef:Die man z'n woorden klinken me echt als muziek in de oren. :worshippy:
Over Rosales. Tegen Kopenhagen speelde hij nipt voldoende. Tegen PSV vond ik hem aardig in de combinatie, dreigend en wist hij te scoren. Vandaag speelde hij blijkbaar ook weer aardig en gaf hij een assist en een doelpunt. Prima. :xyxthumbs:
Kan je via de site van Talpa trouwens geen samenvattingen meer kijken?
Heeft iemand ergens anders beelden vandaan weten te halen?
EDIT: Hoe open je die bestanden van Ultra Suid? Ik ben nu bezig deel 1 te openen (niet te saven). Moet ik daarna gewoon Windows Media Player gebruiken om hem te openen?
AJAX - RKC (20-08-2006)
- Ajaciedjuh
http://www.divx.com/divx/windows/download/Thomas schreef:Het lukt dus niet. Ik krijg het volgende bericht vermeld:
Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.
(Met dank aan Voetske)
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Stond jij op 127 toevallig? Ruud 'het beest' Berger? :headbang: :DAjax78 schreef:Blinde voorzetten van Rosales, die wonder boven wonder aankomen? Ik zie het als blind aanvoelen waar de rest loopt en nonchalant de bal op Babel z'n voorhoofd leggen. :D
Die Ruud Berger was er ook weer 1 vandaag van RKC. Vond ik errug goed invallen. (sorry, dit is er 1 voor de insiders denk ik... ;) )
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Even snel mijn bevindingen over gister:
Stekel: weinig te doen, Ogararu en Urby idem, alhoewel Ogararu misschien eens wat vaker naar voren moet kijken in plaats van naar het midden, diverse malen stond Rosales scherp, maar dat azag onze Roemeen over het hoofd. Stam heeft een magneet voor leer in zijn hoofd. Ik geloof dat ie alles had wat richting de verdediging van Ajax werd gespeeld. Heitinga: maakte ie nou 2 x een dekkingsfout, waardoor RKC in de eerste en tweede helft eenmaal gevaarlijk werd? Grygera:... ehm? Maduro: Sja.. niet in topvorm. Gabri: als ie zo blijft spelen mijn nieuwe held: druk zetten, ballen afpakken en aanvallende impulsen! :worshippy:
Sneijder: aandrukkelijk aanwezig, prima! Babel: geef hem en bal, hij gaat stil staan, begint wat schokkerig te dribbelen en wil naar binnen snijden. What's new? Rosales: mwoch... in vergelijking met vorig seizoen zie ik een stijgende lijn, zeker niet onaardig. Huntelaar: beetje ongelukkig, best vaak de verkeerde keuze gemaakt, maar mooie assist op Sneijder. Misschien had ie zijn directe tegenstander wat onderschat en ging hij er klakkeloos vanuit te gaan scoren? Perez: te kort meegedaan om iets van te zeggen. Roger: dartel loopje.
Overall: aardig gespeeld, maar veel aanvallen werden vertraagd omdat een pass achter in plaats van voor, of in de voeten van een medespeler terecht kwam; de passing moet echt beter kunnen. Ik heb me echter wel vermaakt, moet ik zeggen. En dat is na een paar dramaseizoenen heel wat. Voor de azijnzeikers onder ons (wellicht ben ik er zelf ook eentje): zwaluw/zomer.
Stekel: weinig te doen, Ogararu en Urby idem, alhoewel Ogararu misschien eens wat vaker naar voren moet kijken in plaats van naar het midden, diverse malen stond Rosales scherp, maar dat azag onze Roemeen over het hoofd. Stam heeft een magneet voor leer in zijn hoofd. Ik geloof dat ie alles had wat richting de verdediging van Ajax werd gespeeld. Heitinga: maakte ie nou 2 x een dekkingsfout, waardoor RKC in de eerste en tweede helft eenmaal gevaarlijk werd? Grygera:... ehm? Maduro: Sja.. niet in topvorm. Gabri: als ie zo blijft spelen mijn nieuwe held: druk zetten, ballen afpakken en aanvallende impulsen! :worshippy:
Sneijder: aandrukkelijk aanwezig, prima! Babel: geef hem en bal, hij gaat stil staan, begint wat schokkerig te dribbelen en wil naar binnen snijden. What's new? Rosales: mwoch... in vergelijking met vorig seizoen zie ik een stijgende lijn, zeker niet onaardig. Huntelaar: beetje ongelukkig, best vaak de verkeerde keuze gemaakt, maar mooie assist op Sneijder. Misschien had ie zijn directe tegenstander wat onderschat en ging hij er klakkeloos vanuit te gaan scoren? Perez: te kort meegedaan om iets van te zeggen. Roger: dartel loopje.
Overall: aardig gespeeld, maar veel aanvallen werden vertraagd omdat een pass achter in plaats van voor, of in de voeten van een medespeler terecht kwam; de passing moet echt beter kunnen. Ik heb me echter wel vermaakt, moet ik zeggen. En dat is na een paar dramaseizoenen heel wat. Voor de azijnzeikers onder ons (wellicht ben ik er zelf ook eentje): zwaluw/zomer.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Je maakt je zorgen over je strakke kont, Weekend Cees? :D
Natuurlijk was er op het voetbal nog veel aan te merken, maar één ding zag ik meteen: er wordt nu getraind op positiespel, op derde man inspelen, op een goede veldbezetting, er staat iemand bij de tweede paal (vroeger niet), etc. . En ik vond Ajax ook hard werken, al zakte het wat in na de vervanging van Gabri, die een gangmaker is.
En meer lef, zeker meer lef. :yes:
Natuurlijk was er op het voetbal nog veel aan te merken, maar één ding zag ik meteen: er wordt nu getraind op positiespel, op derde man inspelen, op een goede veldbezetting, er staat iemand bij de tweede paal (vroeger niet), etc. . En ik vond Ajax ook hard werken, al zakte het wat in na de vervanging van Gabri, die een gangmaker is.
En meer lef, zeker meer lef. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!
We hebben weer loopvermogen en een aanjager op het middenveld! En sinds Co Adriaanse werd een tegenstander bij vlagen weer eens opgejaagd in de Arena! Als ik het zelf niet gezien zou hebben.......
Verder dient Ajax Donk inderdaad goed in de gaten te houden. Zijn contract loopt dit seizoen ook nog eens af.
Verder dient Ajax Donk inderdaad goed in de gaten te houden. Zijn contract loopt dit seizoen ook nog eens af.
Ryan Donk
30 maart 1986
Amsterdam
Nederlandse
1.92 m
80 kg
Donk heeft geen Ajaxverleden, toch?
Uiteraard moet-ie wel gewoon weer terugkomen; nieuw seizoen, nieuwe start! :xyxthumbs:
30 maart 1986
Amsterdam
Nederlandse
1.92 m
80 kg
Donk heeft geen Ajaxverleden, toch?
Dat sloeg meer op het feit dat Voetske enkele maanden terug die link ook al eens plaatste. Ik heb verder geen contact met de beste man.Dr. Living Stoned schreef:ik mis die ouwe zeikert. Doe hem de groeten van me.JC schreef:(Met dank aan Voetske)
Uiteraard moet-ie wel gewoon weer terugkomen; nieuw seizoen, nieuwe start! :xyxthumbs:
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Jaja... dé Ruud Berger... de vrees van alle verdedigers. De Kanibaal van RKC.Spijker schreef:Stond jij op 127 toevallig? Ruud 'het beest' Berger? :headbang: :DAjax78 schreef:Blinde voorzetten van Rosales, die wonder boven wonder aankomen? Ik zie het als blind aanvoelen waar de rest loopt en nonchalant de bal op Babel z'n voorhoofd leggen. :D
Die Ruud Berger was er ook weer 1 vandaag van RKC. Vond ik errug goed invallen. (sorry, dit is er 1 voor de insiders denk ik... ;) )
:headbang: KaniWaalwijk?? :headbang:
Ik ben die gozer achter je die dacht dat de rouwbanden rondom het veld al aangingen toen van der Haar op de grond lag. :D
Op naar de vierde ster!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik ben niet zo'n Babelfan als linksbuiten. Altijd binnendoor en over het algemeen uit op eigen succes. Verder vind ik de keuzes van ten Cate logisch, hoewel ik vind dat er met 'de punt naar voren' gespeeld hoort te worden en met een verdedigingscentrum achter elkaar ipv naast elkaar
I think I lost my fucking headache
- Henk de Gier
- Contacteer: