AJAX - RKC (20-08-2006)
- Ajaciedjuh
Het is alweer lang geleden dat ik thuis voor de buis heb zitten genieten van Ajax. Zeer goede aansluiting vanaf het middenveld. Huntelaar vandaag als echt aanspeelpunt en Gabri (tot nu toe MOTM) en Sneijder erom heen. Het had minimaal 4-0 moeten zijn, zoveel kansen.
BTW, een belachelijke gele kaart voor Stam en Huntelaar werd een pingel onthouden.
BTW, een belachelijke gele kaart voor Stam en Huntelaar werd een pingel onthouden.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
daar is Henk ten Cate het niet mee eens. Hij gaf net een kort interview op Tele2 en hij vond dat de passing beter moest, dat er meer scherpte moest zijn en hij vond het onverteerbaar dat Ajax niet voor een monsterscore ging, dat na de 4-0 er heel veel gelatenheid in het team sloop.Neefkens schreef:Prima opening van het seizoen :xyxthumbs:
Rosenberg is simpelweg gepasseerd, er mogen 7 spelers op de reservebank plaatsnemen. HtC koos voor 1 keeper, 2 verdedigers, 2 middenvelders en 2 aanvallers. Perez als eventuele vervanger op links, Babel zou dan Huntelaar kunnen vervangen indien nodig en De Mul als eventuele vervanger voor Rosales.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Henk de Gier
- Contacteer:
HtC zei "ik heb 20 spelers die allemaal in de basis zouden kunnen staan, maar ik mag er maar 11 opstellen en 7 op de bank zetten, volgende wedstrijd zitten er misschien wel andere spelers op de tribune".Dr. Living Stoned schreef:dat klinkt aannemelijk, rosenberg nu ook niet meer bij de selectie vind ik een prima ontwikkeling.
Hij vond ook Huntelaar een goed aanspeelpunt maar voor de rest matig spelen.
Mij persoonlijk viel Ryan Donk op, een spelertje die Ajax in de gaten moet gaan houden. Eind vorig seizoen was hij me al opgevallen, en vandaag deed hij het heel erg goed tegen Huntelaar.
Gabri en Stam zijn overduidelijk aanwinsten voor Ajax, Rosales was weer slap. Zijn eerste goeie aktie (mooie passeerbeweging en een half blinde voorzet) werd door Babel gepromoveerd tot doelpunt, en zijn 2de goeie aktie was zijn goal, die eigenlijk al door Babel zelf afgemaakt had moeten worden. 2 goeie akties in 1 wedstrijd vind ik veel te weinig.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 10/11
Positief bekijken, Henk. Hij komt van 2 seizoenen met gemiddeld 0 geslaagde acties per wedstrijd, dan zijn die twee die hij er nu heeft in ieder geval al twee meer. ;)Henk de Gier schreef:HtC zei "ik heb 20 spelers die allemaal in de basis zouden kunnen staan, maar ik mag er maar 11 opstellen en 7 op de bank zetten, volgende wedstrijd zitten er misschien wel andere spelers op de tribune".Dr. Living Stoned schreef:dat klinkt aannemelijk, rosenberg nu ook niet meer bij de selectie vind ik een prima ontwikkeling.
Hij vond ook Huntelaar een goed aanspeelpunt maar voor de rest matig spelen.
Mij persoonlijk viel Ryan Donk op, een spelertje die Ajax in de gaten moet gaan houden. Eind vorig seizoen was hij me al opgevallen, en vandaag deed hij het heel erg goed tegen Huntelaar.
Gabri en Stam zijn overduidelijk aanwinsten voor Ajax, Rosales was weer slap. Zijn eerste goeie aktie (mooie passeerbeweging en een half blinde voorzet) werd door Babel gepromoveerd tot doelpunt, en zijn 2de goeie aktie was zijn goal, die eigenlijk al door Babel zelf afgemaakt had moeten worden. 2 goeie akties in 1 wedstrijd vind ik veel te weinig.
Het is geen lange termijn oplossing om met Rosales als rechtsbuiten te spelen, maar bij gebrek aan beter moeten we maar blij zijn met die 2 acties.
Ik heb trouwens veel liever Manucharyan op de bank dan De Mul. De Mul vind ik echt een speler van niks. Straalt niks uit, is helemaal niet dreigend, en heeft het fysiek van mijn broertje van 13. Volgens mij was het Joey die het een tijdje geleden al goed zei, als ik naar hem kijk, krijg ik het gevoel dat ik naar een B-junior zit te kijken.
Manucharyan straalt toch wat uit, is heel dreigend door zijn snelheid, techniek, en passeerbeweging. Hij is er natuurlijk ook nog niet, maar is al veel verder dan De Mul, en gaat ook veel verder komen.
Verder vind ik 5-0 gewoon een prima uitslag voor het eerse wedstrijd van het seizoen :xyxthumbs: :cheer:
\
Hoe deed Roger het?
Manucharyan straalt toch wat uit, is heel dreigend door zijn snelheid, techniek, en passeerbeweging. Hij is er natuurlijk ook nog niet, maar is al veel verder dan De Mul, en gaat ook veel verder komen.
Verder vind ik 5-0 gewoon een prima uitslag voor het eerse wedstrijd van het seizoen :xyxthumbs: :cheer:
\
Hoe deed Roger het?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Leuke wedstrijd om mee te beginnen! Word een leuk seizoen als het zo doorgaat.
Vond Huntelaar ondanks zijn niet-scoren goed spelen, maakte natuurlijk veel ruimte vrij..Maar ook in de kaats waren er zo drie mogelijkheden via hem die zomaar een doelpunt op konden leveren. Rob van Dijk stond wel goed te keepen overigens in de eerste helft.
Verder indrukwekkende minuut stilte voor Faas Wilkes, en een mooi moment voor de wedstrijd toen de jongste SCC-houder (4 jaar) en degene die het langst een SCC kaart heeft effe in het zonnetje werden gezet. Die 92-jarige man had al 70 jaar achter elkaar een seizoenkaart! Vanaf 1936 dus, respect hoor. :worshippy:
Vond Huntelaar ondanks zijn niet-scoren goed spelen, maakte natuurlijk veel ruimte vrij..Maar ook in de kaats waren er zo drie mogelijkheden via hem die zomaar een doelpunt op konden leveren. Rob van Dijk stond wel goed te keepen overigens in de eerste helft.
Verder indrukwekkende minuut stilte voor Faas Wilkes, en een mooi moment voor de wedstrijd toen de jongste SCC-houder (4 jaar) en degene die het langst een SCC kaart heeft effe in het zonnetje werden gezet. Die 92-jarige man had al 70 jaar achter elkaar een seizoenkaart! Vanaf 1936 dus, respect hoor. :worshippy: