De discussie 2006-2007
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De discussie 2006-2007
Okee, we gaan weer beginnen!
Wat gaat er veranderen? Helemaal niets! Maar toch even weer herhalen:
- De wedstrijden worden per maand in de wedstrijden topic gezet. Per ronde zal ik de uitslagen erachter noteren zodat ook duidelijk is in welke ronde we leven. Uitgestelde wedstrijden zal ik zo snel mogelijk aanpassen in de juiste week, maar mocht ik dit vergeten PM mij dan even. Gebruik de wedstrijden zoals deze in de WESTRIJDEN topic staan. Dit is voor mij veel makkelijker bijhouden. Dus geen dagen erbij of meer van die onzin ;) Gewoon de volgorde aanhouden
- De deadline is wederom een uur voor de betreffende wedstrijd (al gaan we hier redelijk soepel mee om).
- De puntentelling is ook hetzelfde. 1 punt voor ieder goed voorspelde uitslag. Echter, deelnemers die vergeten zijn een ronde mee te doen krijgen het laagts aantal behaalde punten minus 1. Dit om mensen die per ongeluk een ronde vergeten zijn toch nog een beetje een kans te geven.
- Extra punten zijn er te verdienen met Ajax europacup wedstrijden (geen CL voorronde). Juiste UITSLAG is 3 punten, alleen juiste winnaar (of gelijkspel) is 1 punt.
- Extra punten met de eindrangschikking. Noem de eerste 5 (voor Playoffs!) en de laagste 3 voor ieder 1 punt.
Mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik het graag.
Oh ja, wederom is er een AT titel te verdienen en een mooi AT emailadres.
Veel plezier!
Wat gaat er veranderen? Helemaal niets! Maar toch even weer herhalen:
- De wedstrijden worden per maand in de wedstrijden topic gezet. Per ronde zal ik de uitslagen erachter noteren zodat ook duidelijk is in welke ronde we leven. Uitgestelde wedstrijden zal ik zo snel mogelijk aanpassen in de juiste week, maar mocht ik dit vergeten PM mij dan even. Gebruik de wedstrijden zoals deze in de WESTRIJDEN topic staan. Dit is voor mij veel makkelijker bijhouden. Dus geen dagen erbij of meer van die onzin ;) Gewoon de volgorde aanhouden
- De deadline is wederom een uur voor de betreffende wedstrijd (al gaan we hier redelijk soepel mee om).
- De puntentelling is ook hetzelfde. 1 punt voor ieder goed voorspelde uitslag. Echter, deelnemers die vergeten zijn een ronde mee te doen krijgen het laagts aantal behaalde punten minus 1. Dit om mensen die per ongeluk een ronde vergeten zijn toch nog een beetje een kans te geven.
- Extra punten zijn er te verdienen met Ajax europacup wedstrijden (geen CL voorronde). Juiste UITSLAG is 3 punten, alleen juiste winnaar (of gelijkspel) is 1 punt.
- Extra punten met de eindrangschikking. Noem de eerste 5 (voor Playoffs!) en de laagste 3 voor ieder 1 punt.
Mocht ik wat vergeten zijn dan hoor ik het graag.
Oh ja, wederom is er een AT titel te verdienen en een mooi AT emailadres.
Veel plezier!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Henk de Gier
- Contacteer:
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
jawel, maar ik zal niet iedere week (of 2 keer in de week) in een internetcafe zitten, en als ik in een internetcafe zit dan heb ik belangrijkere dingen te doen dan een beetje voetbalvoorspellingen op een forum :yes: Ik ben Steef niet ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- raymon
- Contacteer:
Naja, alle wedstrijden staan er dus je kunt zelfs de hele competitie vooruit voorspellen, of per maand, of per 2 weken, of per kwartaal.. u kiest maar :DHenk de Gier schreef:jawel, maar ik zal niet iedere week (of 2 keer in de week) in een internetcafe zitten, en als ik in een internetcafe zit dan heb ik belangrijkere dingen te doen dan een beetje voetbalvoorspellingen op een forum :yes: Ik ben Steef niet ;)
- Henk de Gier
- Contacteer:
ja, maar als dat een clubje een goeie serie heeft, zoals Groningen vorig jaar, dan kan ik niet op de actualiteit inspringen.Raymon schreef:Naja, alle wedstrijden staan er dus je kunt zelfs de hele competitie vooruit voorspellen, of per maand, of per 2 weken, of per kwartaal.. u kiest maar :DHenk de Gier schreef:jawel, maar ik zal niet iedere week (of 2 keer in de week) in een internetcafe zitten, en als ik in een internetcafe zit dan heb ik belangrijkere dingen te doen dan een beetje voetbalvoorspellingen op een forum :yes: Ik ben Steef niet ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- raymon
- Contacteer:
Vorig jaar haakten er een aantal af na een paar rondes, maar er kan nog veel meer bij natuurlijk! Ik mis nog wat mods volgens mij, en ook nog wat mensen uit de top 10 van vorig jaar.ASR_AFCA schreef:Ik vind zowieso het aantal deelnemers nog gering....18 tov 37 vorig jaar.
Dus meedoen iedereen, invullen die hap! :xyxthumbs:
-
- AT Toto winner 15/16
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ach, dat zijn van die types die dan al inzien dat ze niet opgewassen zijn tegen het voorspeltalent van mij.Raymon schreef:Vorig jaar haakten er een aantal af na een paar rondes, maar er kan nog veel meer bij natuurlijk! Ik mis nog wat mods volgens mij, en ook nog wat mensen uit de top 10 van vorig jaar.ASR_AFCA schreef:Ik vind zowieso het aantal deelnemers nog gering....18 tov 37 vorig jaar.
Dus meedoen iedereen, invullen die hap! :xyxthumbs:
Ook de top 10 heeft angst omdat ze weten dat de concurrentie dit jaar stukken sterker is geworden. :whistling:
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16