Vitesse
Bij NEC gebeurt er inderdaad nooit wat. Trainers stappen niet zomaar op, of worden ontslagen. Geldschieters zeiken nooit en maken altijd maar weer een leuk bedragje over. Het bestuur staat nooit ter spraken en er is altijd harmonie. De kerstborrels zijn altijd meer dan gezellig in Nijmegen. Supporters die niet nuilen en ze spelen altijd maar weer voor nacompetitie. Een typisch gevalletje grijze muis....
Maar ik ben het wel met Wouter eens dat Vitesse wat dat betreft de kroon stoot... er gebeurd altijd wat... poeh, wat is er de laatste jaren veel gebeurd daar in Arnhem... :X :)
Maar ik ben het wel met Wouter eens dat Vitesse wat dat betreft de kroon stoot... er gebeurd altijd wat... poeh, wat is er de laatste jaren veel gebeurd daar in Arnhem... :X :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Heerenveen doet het rustig aan, ze doen aan lange termijn denken. Zo is voor de verbrouwing van het stadion wel gekeken of men het stadion wel vol zou krijgen, anders is de investering voor niks. Ze kunnen nu een dikke 20.000 mensen houden en ze hebben nog eens uitbreidingsmogelijkheden om het stadion nog verder uit te breiden.Joey schreef: Ik betwijfel of Heerenveen de ambitie heeft om de laatste stap te zetten. Men vindt het wel best zo. (Misschien is het saai, zeg maar rustig in Friesland? Ik heb altijd het idee dat Heerenveen perfect bij de omgeving past.)
Als het goed is hebben ze goede talenten gehaald waar ze in de toekomst van kunnen profiteren. Ik hoop dat de trainer het team ook naar een hoger plan kan tillen, maar dat moet ik nog zien gebeuren.
Chris a.k.a Giiser
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Zondagmiddag kun je maar beter niet kijken vrees ik, Banjovi...alhoewel ik een gelijkspelleke voorspeld heb... :hypocrite: :Dbanjavi schreef:Vanavond verjaardag, morgen naar een concert en zondagmiddag heb ik met mijn ouders afgesproken, dus het eerste weekend zal ik er niet veel van mee krijgen... X'C
www.voetbalprimeur.nlKnopper: "Ziek van Vitesse"
18 augustus 2006, 11:01
Door: Klaas Jan van der Veen
Richard Knopper is teleurgesteld in Vitesse-trainer Aad de Mos. De middenvelder is niet opgenomen in de selectie voor het treffen met Sparta Rotterdam. Daardoor verliet hij donderdag boos de training.
“Ik weet dat ik mag vertrekken, maar wens wel met respect te worden behandeld. Ik ben geen kleuter”, zo reageert Knopper in De Telegraaf. De afgelopen seizoenen was de 28-jarige middenvelder nog aanvoerder van Vitesse. Omdat trainer De Mos dit seizoen niet met een ‘10’ wil spelen mag hij uitkijken naar een nieuwe club.
Knopper heeft begrip voor deze beslissing, maar niet voor de houding van Vitesse. “Omdat mijn salaris zwaar op de begroting drukt, kan ik ondanks mijn één jaar doorlopende contract transfervrij vertrekken. Dat is prima, maar geef me wel de tijd om een nieuwe club te zoeken. Dit slaat nergens op. Ik ben er letterlijk ziek van.”
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
Blijkbaar kunnen ze in Rotterdam niet echt op de buitenspelval spelen... ;)
Afgaande op dit eerste half uur, krijgt Sparta het erg moeilijk dit jaar. Nog geen enkele keer bij het vijandelijk doel in de buurt geweest, zelfs simpele passjes komen nauwelijks aan. Vertrouwen lijkt nu al ver te zoeken.... ;)
Afgaande op dit eerste half uur, krijgt Sparta het erg moeilijk dit jaar. Nog geen enkele keer bij het vijandelijk doel in de buurt geweest, zelfs simpele passjes komen nauwelijks aan. Vertrouwen lijkt nu al ver te zoeken.... ;)