Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 11:38 am

Baseman schreef:Tsja, Feyenoord vraagt in mijn ogen te veel geld.
Al kan Ooijer een voorbeeld nemen aan de instelling van Kuyt ! En ook aan die van VOH trouwens.
18 miljoen voor een veelscorende spits van 25 met 3 jaar contract vind ik reeeler dan 5 miljoen voor een 32 jarige verdediger met 1 jaar contract.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 11:39 am

joey schreef:Liverpool wil hem niet.
Niet voor 18 miljoen nee, maar ze hebben 15 miljoen geboden !
Zoals JC aangeeft, volgend seizoen krijgen ze veel minder voor hem.

Feest

Bericht door Feest » ma aug 14, 2006 11:40 am

Wat een wijsheden hier allemaal. Liverpool heeft helemaal geen 15 mln geboden.

Jesse

Bericht door Jesse » ma aug 14, 2006 11:43 am

Dat denk ik idd. ook niet. Sterker nog: ik denk dat er helemaal niet zoveel interesse voor Kuyt was deze zomer en dat hij daarom maar noodgedwongen nog een jaar blijft.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 11:44 am

Steef schreef:Wat een wijsheden hier allemaal. Liverpool heeft helemaal geen 15 mln geboden.
Oh, dat dacht ik ergens gelezen te hebben :blush:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 11:48 am

Baseman schreef:
Steef schreef:Wat een wijsheden hier allemaal. Liverpool heeft helemaal geen 15 mln geboden.
Oh, dat dacht ik ergens gelezen te hebben :blush:
onbetrouwebare VOL bron :yes:
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 14, 2006 12:35 pm

Tja, Dirkie verlengde zijn contract tot 2009. Maar dat deed hij alleen zodat Feyenoord meer voor hem kon vangen, hoor. :eusa_liar: :D
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 14, 2006 12:49 pm

Heeft Liverpool wel een bod uitgebracht, of zijn het allemaal maar verhalen en geruchten?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 4:12 pm

'Feyenoord ziet af van Léonard'
Geschreven door Franklin Stoker op maandag, 14 augustus om 12:10

Feyenoord heeft aan het Algemeen Dagblad toevertrouwd dat het aantrekken van Philippe Léonard vooralsnog niet aan de orde is. De 32-jarige linksback laat zelf weten wel een aanbieding van de Rotterdammers op zak te hebben, maar gaat vandaag in gesprek met Standard Luik voor aan langer verblijf bij de club van trainer Johan Boskamp.

Ondanks de personele problemen bij Feyenoord behoort een versterking op de linksbackpositie nog niet tot de mogelijkheden. Het aanblijven van Léonard bij Standard komt hierdoor steeds dichterbij. Boskamp drong eerder al aan om de Belg weer terug bij de selectie te halen, mede dankzij de povere prestaties van de club tot nu toe.
voetbalzone.nl
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 11:32 pm

Wel, niet, wel, niet....

Liverpool wil Kuyt nu snel

LIVERPOOL - Na een zomer vol loze speculaties gaat Liverpool nu definitief werk maken van de transfer van Dirk Kuyt.

De club van manager Rafael Benitez bereidt een goed bod voor op de aanvaller die nu snel bij Feyenoord moet worden losgeweekt. Liverpool behoort voor Kuyt tot het selecte rijtje droomclubs dat hij voor zichzelf heeft opgesteld.

Komend weekeinde begint de Engelse competitie. Liverpool dicht zichzelf daarin voor het eerst sinds jaren serieus kans toe om kampioen Chelsea te bedreigen. Het team dat er nu staat op Anfield Road is bijna het type-elftal dat Benitez voor ogen had toen hij twee seizoenen geleden aantrad. Er ontbreekt alleen nog een balvaste spits met gevoel voor combinatievoetbal.

Vorige week maakte de manager al bekend dat Liverpool vers geld beschikbaar heeft na de verkoop van Jimy Traoré. Die speler verkaste voor zo’n drie miljoen euro naar Charlton Athletic. The Reds zullen naar verwachting bovendien opnieuw deelnemen aan de Champions League. Ze verdedigen in de voorronde een 2-1 voorsprong tegen Maccabi Haifa. Voor Kuyt bestaat ook interesse van Newcastle United, maar die club behoort niet tot de droomclubs van de 26-jarige Katwijker.

De typering ‘droomclub’ is een belangrijk criterium voor Kuyt, die zich graag wil bewijzen in een topcompetitie en in de Champions League. Zoals bekend heeft hij met Feyenoord heldere afspraken gemaakt over de voorwaarden voor een transfer. De spits wacht de ontwikkelingen af in Dublin, waar hij met het Nederlands elftal morgen tegen Ierland oefent. Komend weekeinde begint ook de eredivisie weer met voor Feyenoord de uitwedstrijd bij FC Groningen.

Ook Liverpool begint zijn seizoen met een uitwedstrijd, tegen promovendus Sheffield United. Afgelopen zondag kenden The Reds een goede generale in de Supercup tegen Chelsea. Liverpool won die prijs met het type voetbal dat manager Benitez propageert: gevarieerd aanvalsspel met veel tempoversnellingen vanuit het middenveld. In die linie heeft de Spanjaard nu met Mark González en Jermaine Pennant eindelijk de spelers die voor de noodzakelijke penetratie kunnen zorgen. In die filosofie zou Kuyt het aanspeelpunt en kaatsbord moeten zijn voor de opkomende middenvelders. Uiteraard wordt hij geacht ook zelf te scoren als partner naast een tweede spits. Momenteel heeft Liverpool in Craig Bellamy en Peter Crouch twee aanvallers, met oudgediende Robbie Fowler op de achterhand. Crouch, vorig seizoen vaak bekritiseerd, maakte afgelopen weekeinde de winnende treffer tegen Chelsea.

Liverpool meldde zich eenmaal eerder in de Kuip met een bod op Kuyt. Dat werd door Feyenoord als veel te laag bestempeld. Sindsdien was de spits nog vaker onderwerp van speculatie. Vorig seizoen leek Kuyt ook kort voor de start van de Engelse competitie te vertrekken. Een transfer naar Tottenham Hotspur ging toen echter niet door, mede omdat Kuyt het te kort dag vond om halsoverkop te verkassen. Feyenoord en zijn aanvoerder laten dit jaar de mogelijkheid van een late transfer wél open. De internationale transfermarkt sluit op 31 augustus voor de duur van drie maanden.
AD

Wel....?
Is het erg voor Feyenoord als Kuijt vertrekt?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 11:46 pm

Ze zijn niet content met alleen Bellamy (en Fowler en Crouch)? Je meent het niet. :hypocrite:

Ik ben benieuwd of Kuijt de volgende wordt op dat spitsenkerkhof.

Pennant is een mooie speler. Ik hoop dit seizoen meer van hem te zien.

Arwin

Bericht door Arwin » di aug 15, 2006 8:29 pm

Pennant die bij Arsenal heeft gespeeld?

edit: ja dus, zie ik op vi.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 9:39 pm

Ja, al heb ik hem bij Arsenal nooit zien spelen. Hij had daar dan ook behoorlijke concurrentie.

Feest

Bericht door Feest » di aug 15, 2006 10:08 pm

Feyenoord en Liverpool ronden transfer Kuijt af
Feyenoord en Liverpool ronden op dit moment de transfer van Dirk Kuijt af.

uitgegeven: 22:08 15-08-2006 gewijzigd: 22:08 15-08-2006

De clubs zijn heel dichtbij een overeenstemming. Dirk Kuijt bereikte zelf al eerder een akkoord met Liverpool. De verwachting is dat de Engelse topclub ruim 15 miljoen euro voor de aanvoerder van Feyenoord betaalt, die in 101 competitiewedstrijden 71 keer scoorde voor de Stadionclub.

Met de naderende transfer komt er een eind aan maandenlang speculeren. In eerste instantie vond Liverpool de vraagprijs te hoog, maar door de verkoop van Jimy Traoré en de vrijwel zekere plaatsing voor de Champions League kreeg de Engelse club financieel meer ruimte.

Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger. Feyenoord opent zondag het seizoen met de uitwedstrijd tegen FC Groningen.

www.rijnmond.nl

Harm

Bericht door Harm » di aug 15, 2006 10:10 pm

Nou, dan moeten ze maar even snel Nevland kopen :D

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 15, 2006 10:10 pm

Nee maar! Toch nog!

Lekker bijtijds, nu binnen een paar dagen een vervanger vinden. Wie moeten ze nemen? (Zal wel een buitenlander worden. Weet zo snel niemand uit de Eredivisie.)

Kluivert! :idea: :D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 15, 2006 10:12 pm

Ja hoor, net nu ik F. als nummer 2 van de Ptt-telecompetitie heb gepronostikeerd. :nooo:

Harm

Bericht door Harm » di aug 15, 2006 10:13 pm

Jöhnk schreef:Ja hoor, net nu ik F. als nummer 2 van de Ptt-telecompetitie heb gepronostikeerd. :nooo:
Gewat?

Rembrandt III

Bericht door Rembrandt III » di aug 15, 2006 10:15 pm

Die lange jan uit het voormalig Joegoslavië? Die staat al jarenlang op het lijstje van jan-en-alleman...

Angelos Charisteas? :D

Feest

Bericht door Feest » di aug 15, 2006 10:17 pm

Ye' Mighty Oak schreef:
Jöhnk schreef:Ja hoor, net nu ik F. als nummer 2 van de Ptt-telecompetitie heb gepronostikeerd. :nooo:
Gewat?
Soort van Overleidingsberichten.

Harm

Bericht door Harm » di aug 15, 2006 10:18 pm

Maar dan minder dom :blush:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 15, 2006 10:18 pm

Inderdaad.

Feyenoord RIP.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di aug 15, 2006 10:23 pm

Ik heb het meteen veranderd. :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 15, 2006 10:26 pm

Jöhnk schreef:Inderdaad.

Feyenoord RIP.
:D

Vijftien miljoen. Een groot deel zal wel in de bodemloze put gaan. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 15, 2006 10:57 pm

Nevland?

Gesloten