Johan Cruyff Schaal en KNVB beker
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik snapte die ook niet helemaal..Laudrup schreef:Tegen de verhouding in? :nooo:Baseman schreef:En 3-1 door Sneijder.
Tegen de verhouding in, maar wel een prachtige goal. De eerste bal die Sneijder goed raakt. Al gingen Lamey en Alex wel in de fout, Lamey leverde de bal uiterst simpel in en Alex gaf Sneijder veel te veel ruimte.
Uitbraak Ajax en Temmink fluit voor een overtreding.. typisch :nooo:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
- raymon
- Contacteer:
Het was een gelijkopgaande wedstrijd waarbij geen van beiden kansen afdwong en Ajax op individuele klasse de wedstrijd beslist.Baseman schreef:Willen jullie dan zeggen dat Ajax beter was dan PSV ?
Een gelijkspel had de verhoudingen veel beter beter weergegeven, 3-1 is geflatteerd.
Ik ben zeker niet gefrustreerd, ik zag gewoon dat Farfan door 3 man aangevallen werd en onderuit gebeukt werd. Wat overigens altijd gebeurd als iemand blijft liggen en de tegenstander door voetbalt.Steef schreef:Beetje gefrustreerd, Base? Het was geen overtreding op Farfan hoor.
Slecht gefloten van Temmink, ook omdat hij daarna bij de uitbraak van Ajax ineens wel zijn fluitje had gevonden.
- raymon
- Contacteer:
Hoe dan ook, de eerste prijs is binnen en belangrijker, de eerste overwinnnig op PSV is een feit en dat is toch een lekker gevoel (en belangrijker dan die stomme beker).
Trouwens de eerste keer in lange tijd dat Koeman juichende fans in de Arena zag.. :D
Trouwens de eerste keer in lange tijd dat Koeman juichende fans in de Arena zag.. :D
De doelpunten zijn trouwens hier te vinden: http://www.goalzzz.com/2006-2007/aja-psv(jcschaal).html
Edit: ik krijg de url niet goed, maar het adres staat er wel.
Edit: ik krijg de url niet goed, maar het adres staat er wel.
Laatst gewijzigd door Duke op zo aug 13, 2006 6:57 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Goed geluisterd naar het commentaar ;)Baseman schreef:Ik ben zeker niet gefrustreerd, ik zag gewoon dat Farfan door 3 man aangevallen werd en onderuit gebeukt werd. Wat overigens altijd gebeurd als iemand blijft liggen en de tegenstander door voetbalt.
Verdiende overwinning voor Ajax. Ajax heeft duidelijk meer laten zien dan Ajax, hoewel de tweede helft ietwat gezapig was. Ajax heeft eigenlijk geen moment echt onder druk gestaan. Wat dat betreft een pluim voor de verdediging: Emanuelson was goed en ook op het centrum (Stam, Vermaelen) was weinig aan te merken.
Perez bleek een gouden wissel. Leuk voor 'm dat hij wist te scoren; goed voor het vertrouwen.
Btw: als het zonder Huntelaar al 3-1 wordt, wat zou het met Huntelaar zijn geworden? :cheer: ;)
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik zou als scheidsrechter ook niet fluiten als Farval gaat liggen, de kans dat het een schwalbe is is namelijk vele malen groter dan dat er echt wat aan de hand is.Baseman schreef:Apart; Rosales ligt op de grond na een botsing, Farfan gaat door en wordt door 3 man onderuit gekegeld, waarna Ajax zelf ook doorgaat en Temmink maar besluit te fluiten omdat Rosales blijft liggen en men bij Ajax over de rooie gaat. Lekker gefloten weer en vooral Farfan geen vrije trap geven.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
De eerste helft was hij drama en de tweede helft heb ik 'm eigenlijk niet zoveel meer gezien. De zwakste schakel in deze wedstrijd.Laudrup schreef:Ik vond hem de tweede helft prima voetballen.Henk de Gier schreef:nou, geweldige speler die Rampzales, daar doet 1 doelpuntje echt niets aan af.brigade zuid schreef:Rosales! Kwestie van tijd tot ie weer opgeroepen wordt voor het Argentijnse elftal. Nooit geen De Mul meer.
God oh God wat speelde Rosenberg en Sneijder (ondanks z'n prachtige doelpunt) slecht. Hemeltergend. Maduro en Heitinga waren ook niet bijster sterk.
Babel liet af en toe aardige dingen zien, Gabri speelde wisselend, Rosales speelde voor zijn doen niet eens zo slecht, Vermaelen speelde gelukkig een stuk beter dan afgelopen woensdag, Stam speelde weer prima en met name Urby liet weer zien wat ie allemaal in huis heeft, heerlijke speler. :yes:
Prima begin. :cheer:
Babel liet af en toe aardige dingen zien, Gabri speelde wisselend, Rosales speelde voor zijn doen niet eens zo slecht, Vermaelen speelde gelukkig een stuk beter dan afgelopen woensdag, Stam speelde weer prima en met name Urby liet weer zien wat ie allemaal in huis heeft, heerlijke speler. :yes:
Prima begin. :cheer:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."