Doe ik niet. De wedstrijd tegen Kopenhagen had er niets mee te maken.Bertje schreef:Geen idee. Wat mij betreft is iedereen te koop, hoor, maar het is onzin om je spelers na een verschrikkelijke wedstrijd op de transferlijst te zetten.
Thomas Vermaelen
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Kan jij dat die PSV'ers dan niet even duidelijk maken? :hypocrite: Ooijer schijnt dan wel een afgesproken prijsclausule in z'n contract te hebben waardoor PSV het recht heeft om dat bedrag voor hem te vragen, maar menig PSV-supporter durft met droge ogen te beweren dat Ooijer inderdaad meer dan 5 miljoen euro waard is.Steef schreef:2,7 mln.
Ajax ShowtimeGeen concrete interesse Vermaelen
Vrijdag 11 augustus, door SV, Amsterdam, 21.33u GMT+01.00, ELF
Zaakwaarnemer Sjaak Swart heeft volgens ELF Voetbal ontkent dat er concrete interesse is van Tottenham Hotspur voor Thomas Vermaelen. Dit in tegenstelling tot Engelse en Nederlandse media.
Vanmorgen nog meldde The Mirror dat The Spurs een bod zouden willen uitoefenen op de Belg. 'Over twee jaar is hij een moordenaar, daar ben ik van overtuigd. Nu is het voor Thomas gewoon erg verstandig om naast Jaap Stam in het centrum van de Ajaxverdediging te blijven staan', aldus Swart.
Vermaelen: ik vertrek niet
Ondanks dat Vermaelen gecharmeerd is van de interesse van Tottenham Hotspur, denkt hij er geen moment aan om te vertrekken, zo liet hij weten in een reactie tegenover de Belgische krant Het Laatste Nieuws. "Zes miljoen is een hoog bedrag. Tottenham is wel een hele mooie club maar dat is Ajax ook. Ik zit goed bij Ajax, ik vertrek niet."
AN
Zoals ik al zei, die jongen is niet gek. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Alaindebanaan
www.sportwereld.beVermaelen pakt ArenA in
Rode Duivel verovert met Ajax Supercup en Amsterdamse harten
Thomas Vermaelen pakte gisteren de Nederlandse Supercup met Ajax na winst tegen collega-Rode Duivel Timmy Simons en PSV. Bekerwinnaar Ajax won in eigen stadion met 3-1 van kampioen PSV. Vermaelen bewees waarom iedereen bij Ajax dol op hem is en waarom Tottenham hem wil.
Bij Ajax hebben een nieuwe term uitgevonden: de frietgeneratie. Het gaat om de jonge Belgen die zijn weggeplukt bij Germinal Beerschot en doorgroeien naar de A-kern. Drie Belgen hebben ze daar nu lopen. Tom De Mul en Jan Vertonghen kwamen gisteren tegen PSV niet in actie, maar de speerpunt van de Belgische kolonie is niet meer weg te denken uit de basis bij de Amsterdammers: Thomas Vermaelen.
De 20-jarige Antwerpenaar vormt samen met ervaren rot Jaap Stam het centrum van de verdediging. Na een jaartje bij RKC brak Vermaelen vorig seizoen helemaal door bij Ajax. Voor de aftrap scandeerden de Ajax-fans al uitgebreid de naam van Vermaelen.
,,Dat doet enorm veel deugd'', zei Vermaelen. ,,De Ajax-fans zijn bijzonder kritisch. Terecht. Als ze je dan zo aanmoedigen, dan is dat heel plezant.''
In de match tegen PSV bewees Vermaelen opnieuw zijn grote talent: hij verdedigde op hoog niveau. Sterk in de duels, zijn teamgenoten coachend alsof hij al jaren meedraait en af en toe goed voor offensieve impulsen.
Ajax won dankzij doelpunten van Rosales, Perez en Sneijder. Tussendoor maakte Cocu even gelijk voor PSV. Ajax toonde echter dat het al een pak verder staat voor de start van het nieuwe seizoen.
Champions League
Bij Ajax zijn ze laaiend enthousiast over Thomas Vermaelen. In het clubblad stak zelfs ex-international en huidig Ajax-jeugdtrainer Frank de Boer de loftrompet over de jonge Belg.
,,Er zit een goede kop op'', aldus De Boer. ,,Hij heeft een fraaie techniek, raakt niet snel in paniek en beschikt over een mooie trap. Die jongen heeft alles.''
Iets wat ook Tottenham in de smiezen heeft. De Spurs willen tot 5,5 miljoen euro betalen voor Vermaelen, maar zowel Vermaelen als Ajax benadrukken dat de Rode Duivel in Amsterdam blijft, waar hij tot 2010 onder contract ligt.
,,Ik kan daar eigenlijk niets over zeggen'', reageerde Vermaelen. ,,Ik heb officieel van niets gehoord. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hier bij Ajax heel goed zit.''
Ook Ajax-legende Sjaak Swart, die werkt voor Vermaelens makelaar Sören Lerby, ziet het goudhaantje het liefst nog even bij Ajax voetballen. ,,Hij zit uitstekend in Amsterdam. Binnen twee jaar is hij een moordenaar'', klinkt het bij Swart.
,,Daarmee bedoelt hij allicht dat ik mijn tegenstanders opeet'', lachte Vermaelen. ,,Binnen twee jaar wil ik ver staan. Maar laat ons maar beginnen met dit seizoen. We moeten zien dat we de Champions League halen en meedoen voor de titel. De zege tegen PSV was een mooie maatstaf.''
Vandaag sluit Vermaelen aan bij de trainingen van de Rode Duivels.
van onze reporter Gunther DE VOS in Amsterdam14/08/2006
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali