Niet bang voor kritiek
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
hij is zelfs vlak voor een wedstrijd boos naar huis gegaan. Als dat geen amok maken is, dan weet ik niet wat jij onder "amok maken" verstaat.Baseman schreef:Ja, of heb jij hem horen klagen gedurende het seizoen ???Giacomo Puccini schreef:RvN bij ManU, wat bedoel je daarmee? Dat hij geen amok gemaakt heeft?? :X
En na het WK gaf hij slechts aan te willen vertrekken, wat natuurlijk volkomen logisch was.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Giacomo Puccini
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik zie dat je een nieuw onderschrift kan nemen Henk! ;)
Edit: althans 'zag', er staan nu ****
MvB blijft toch wel een aparte vogel maar als Ajacied vind ik alleen het plotseling afvallen van Stekelenburg vreemd natuurlijk! ;) Toch, die beste jongen werd twee maanden geleden gebombardeerd tot tweede doelman maar nu is het kennelijk weer Timmer. Zou hij dan toch meelezen op AT en zijn conclusies hebben getrokken na onze kritiek op Steek's behandeling van hoge ballen?
Edit: althans 'zag', er staan nu ****
MvB blijft toch wel een aparte vogel maar als Ajacied vind ik alleen het plotseling afvallen van Stekelenburg vreemd natuurlijk! ;) Toch, die beste jongen werd twee maanden geleden gebombardeerd tot tweede doelman maar nu is het kennelijk weer Timmer. Zou hij dan toch meelezen op AT en zijn conclusies hebben getrokken na onze kritiek op Steek's behandeling van hoge ballen?
Laatst gewijzigd door MHF op vr aug 11, 2006 4:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Alaindebanaan
Anders negeer hem even Henkie, maak je ons ook minder moe :worshippy:Henk de Gier schreef:"Ajaxhome, wat je zegt ben je zelf"MHF schreef:Ik zie dat je een nieuw onderschrift kan nemen Henk! ;)
Is ook gelijk van zijn niveau, niveautje kleuterschool :D
:aai:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Giacomo Puccini
Greene staat toch meestal op het middenveld? Ik hou er niet van om spelers te beoordelen op een off-day. Hij speelde een prima WK dus Van Basten zou wel gek zijn om hem na één slecht optreden, nog voor het seizoen goed en wel begonnen is, niet in de selectie op te nemen. Vooral van Ajaxsupporters verwacht ik toch wat verstandigere teksten, wij weten wat John kan.
Ajax!
De top is sowieso veel te hoog gegrepen voor Heitinga. Als hij een bruikbare Ajax-speler wordt ben ik al lang blij.
Heitinga is inderdaad gewoon geen bepaald slimme verdediger. Is hij van nature eigenlijk wel verdediger of heeft hij vroeger veel op het middenveld gespeeld? Ik kan me best voorstellen dat hij daar vanwege z'n geringe wendbaarheid niets meer te zoeken had en dat men hem bij Ajax toen naar achteren heeft geschoven als opbouwende verdediger.
Heitinga is inderdaad gewoon geen bepaald slimme verdediger. Is hij van nature eigenlijk wel verdediger of heeft hij vroeger veel op het middenveld gespeeld? Ik kan me best voorstellen dat hij daar vanwege z'n geringe wendbaarheid niets meer te zoeken had en dat men hem bij Ajax toen naar achteren heeft geschoven als opbouwende verdediger.