Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Alaindebanaan
van Ajax.nl:
Dit soort dingen, hoe klein dan ook, zijn een steun in de rug voor de club, vind ik.
Goede actie van Fontein! :xyxthumbs:
Als dit de hand van Fontein is, wordt ik alleen nog maar positiever! :cheer:
Ajax bedankt vrijwilligers Open Dag
Amsterdam, 15 augustus 2006
Het is alweer een aantal dagen geleden dat wij onze jaarlijkse Open Dag beleefden. Ondanks de regen mogen we terugkijken op een zeer geslaagde dag die werd bezocht door meer dan 20.000 fantastische supporters.
Samen hebben we kunnen genieten van uiteenlopende activiteiten, wedstrijden en natuurlijk de presentatie van onze eerste selectie. Kortom: een dag in het teken van vriendschap, saamhorigheid en clubliefde die zeer de moeite waard was. Via deze weg wil ik alle vrijwilligers en collega's van Ajax bedanken voor hun enorme inzet en steun bij de totstandkoming van de Open Dag. Zonder jullie betrokkenheid en harde werken zou een dergelijk succesvol evenement niet mogelijk zijn geweest. Namens Ajax nogmaals dank daarvoor.
Maarten Fontein
Dit soort dingen, hoe klein dan ook, zijn een steun in de rug voor de club, vind ik.
Goede actie van Fontein! :xyxthumbs:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- Alaindebanaan
Vandaag Hennie Spijkerman in FC Godenzonen. Let op de gewijzigde aanvangstijden!
Edit: Wegens een gebroken kabel ergens in Westerpark kunnen wij hier op dit moment AT5 niet ontvangen. Het zal nog 'enkele uren' duren voor het euvel verholpen is. Ik kan dus geen verslag schrijven. Kan iemand anders dat doen? :eusa_pray:
Edit: Wegens een gebroken kabel ergens in Westerpark kunnen wij hier op dit moment AT5 niet ontvangen. Het zal nog 'enkele uren' duren voor het euvel verholpen is. Ik kan dus geen verslag schrijven. Kan iemand anders dat doen? :eusa_pray:
Het stinkt aan alle kanten!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Spijkerman kwam over als een aardige man, die zich vereerd voelde dat hij bij Ajax aan de slag mocht (hij zei niet "kon" maar "mocht"). Hij en Fons Groenendijk zitten om en om op de perstribune om dan in de rust hun "helicopterview" te bespreken met Ten Cate.
De analysten geven voortaan cijfers en die Miel Roozendaal is gek. Stam kreeg een mager 6je "omdat z'n eerste kopbal een verkeerde kopbal was", terwijl Rosales een 8 kreeg, alsof die geen verkeerde ballen heeft gegeven :sad:
De analysten geven voortaan cijfers en die Miel Roozendaal is gek. Stam kreeg een mager 6je "omdat z'n eerste kopbal een verkeerde kopbal was", terwijl Rosales een 8 kreeg, alsof die geen verkeerde ballen heeft gegeven :sad:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Dat klinkt goed. :xyxthumbs:Henk de Gier schreef:Spijkerman kwam over als een aardige man, die zich vereerd voelde dat hij bij Ajax aan de slag mocht (hij zei niet "kon" maar "mocht"). Hij en Fons Groenendijk zitten om en om op de perstribune om dan in de rust hun "helicopterview" te bespreken met Ten Cate.
Had Spijkerman verder niets opmerkelijks te melden, Henk?
:nooo:Henk de Gier schreef:De analysten geven voortaan cijfers en die Miel Roozendaal is gek. Stam kreeg een mager 6je "omdat z'n eerste kopbal een verkeerde kopbal was", terwijl Rosales een 8 kreeg, alsof die geen verkeerde ballen heeft gegeven :sad:
Wanneer is Ko weer aan de beurt?
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ja, dat hij hoopte dat HtC snel stopte met die onzin, omdat Spijkerman ook gewoon iedere week op de bank wil zittenThomas schreef:Dat klinkt goed. :xyxthumbs:Henk de Gier schreef:Spijkerman kwam over als een aardige man, die zich vereerd voelde dat hij bij Ajax aan de slag mocht (hij zei niet "kon" maar "mocht"). Hij en Fons Groenendijk zitten om en om op de perstribune om dan in de rust hun "helicopterview" te bespreken met Ten Cate.
Had Spijkerman verder niets opmerkelijks te melden, Henk?
:nooo:Henk de Gier schreef:De analysten geven voortaan cijfers en die Miel Roozendaal is gek. Stam kreeg een mager 6je "omdat z'n eerste kopbal een verkeerde kopbal was", terwijl Rosales een 8 kreeg, alsof die geen verkeerde ballen heeft gegeven :sad:
Wanneer is Ko weer aan de beurt?[/quote]
Volgende week, hij zat er nu wel maar was niet aan de beurt voor de cijfertjes.
Ook nog een interview met Mauro Rosales, over zijn ontmoetingen met Diego Maradona.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
Je lult. :DHenk de Gier schreef:Ja, dat hij hoopte dat HtC snel stopte met die onzin, omdat Spijkerman ook gewoon iedere week op de bank wil zitten
Dus Ko heeft straks vast nog wel wat inside info voor ons. :yes: :eusa_pray:Henk de Gier schreef:Volgende week, hij zat er nu wel maar was niet aan de beurt voor de cijfertjes.
Ook nog een interview met Mauro Rosales, over zijn ontmoetingen met Diego Maradona.
- Henk de Gier
- Contacteer:
nee, echt niet. Spijkerman was iets subtieler dan ik, maar de boodschap was hetzelfde.Thomas schreef:Je lult. :DHenk de Gier schreef:Ja, dat hij hoopte dat HtC snel stopte met die onzin, omdat Spijkerman ook gewoon iedere week op de bank wil zitten
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
daar was Spijkerman het dus niet mee eens, omdat tot nu toe de verslagen vanaf de zijlijn niet of nauwelijks verschilde met de verslagen vanaf de perstribune (waar ze dan zitten)
Overigens vind ik die MCO steeds slechter gaan presenteren. Hakkelen, erg chaotisch switchen. Niet prettig om naar te kijken (en dan bedoel ik niet eens haar uiterlijk).
Overigens vind ik die MCO steeds slechter gaan presenteren. Hakkelen, erg chaotisch switchen. Niet prettig om naar te kijken (en dan bedoel ik niet eens haar uiterlijk).
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006