PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 7:04 pm

in 2009 speelt KJH nog geen 8 jaar voor Ajax.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 7:05 pm

Maar het lijkt door al die goals dan een eeuwigheid. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 10, 2006 7:08 pm

Steef schreef:Nu is het wachten tot 2009 als KJH hetzelfde flikt. ;)
Broodvoetballers, Steef. Ik maak me daar geen illusies over. Volgend jaar is KJH weg.

Ach, Ooijer altijd met zijn mooie praatjes... 'Ik heb helemaal niets meer met Ajax', blabla.... Straks wil hij bij ons jeugdtrainer worden, of zo.. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 7:48 pm

Steef schreef:
joey schreef:Ik begrijp die emotionele reacties van de PSV-supporters wel. Juist van een speler die al lang bij de club zit en een gewaardeerde kracht is wil je niet horen dat hij weg wil. Wij hadden dat destijds met Frank en Ronald.

Echter, Ooijer is een ex-Ajacied die doet alsof hij een PSV-hart heeft. Hij houdt jullie al jaren voor de gek. :aai: :D
Nu is het wachten tot 2009 als KJH hetzelfde flikt. ;)
Als dat betekent dat hij nog 3 jaar bij Ajax blijft, prima! Die centjes verdient hij ondertussen wel terug in prijzen. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 10, 2006 11:12 pm

André Ooijer forceert breuk

EINDHOVEN - André Ooijer stuurt aan op een frontale botsing met zijn werkgever PSV. De international is zo teleurgesteld...
...in de houding van zijn club, dat hij gisteren niet op de training verscheen. Ooijer heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar het Engelse Blackburn Rovers en vindt dat PSV hem daarbij onvoldoende medewerking verleent.

De verdediger hunkert al langer naar een buitenlands avontuur en weet zich sinds vorige week in de belangstelling van het Engelse Blackburn Rovers. Ooijer (32) zou graag de overstap naar het Premiership maken, maar de Britten deinzen terug voor de vraagprijs vanuit Eindhoven. PSV – dat Ooijer als één van de schakelspelers beschouwt - houdt vooralsnog vast aan de clausule in diens contract. Die bepaalt dat de club vijf miljoen euro voor hem mag vragen.

Ooijer baalt van die opstelling, omdat hij vorig jaar rond deze tijd voor een veel lager bedrag weg mocht. Toen Schalke 04 zich twaalf maanden geleden bij PSV meldde, stelde de club zich soepel op en ging akkoord met een transfersom van zo’n anderhalf miljoen euro. ,,André is toen met Schalke gaan praten. Daaruit kun je afleiden dat er een akkoord tussen de clubs was,’’ erkent Stan Valckx, technisch manager van PSV.

In het kamp Ooijer vinden ze het onbegrijpelijk dat PSV nu wél vasthoudt aan de clausule in het contract van de speler. ,,Het gaat helemaal niet om die clausule,’’ zegt zaakwaarnemer Sigi Lens. ,,Het gaat er om, dat André vorig jaar voor anderhalf miljoen weg mocht en nu niet meer. Dat kan toch niet? Dan had PSV vorig jaar moeten zeggen: Je mag niet weg. Dan had André geweten waar hij aan toe was. Vijf miljoen voor een speler van 32 met nog één jaar contract. Het is waanzin.’’

Met die redenering zijn ze het bij PSV niet eens. ,,Vorig jaar wilden we inderdaad meewerken,’’ zegt Valckx, ,,maar toen is André teruggekomen. En nu speelt het weer. Wij moeten blijkbaar meewerken wanneer het hem uitkomt. Dat we vorig jaar soepeler waren, heeft zo zijn oorzaken. Toen hadden we centraal achterin misschien wat meer mogelijkheden. Wilfred Bouma was er toen bijvoorbeeld nog bij.’’

De woorden van Valckx schieten Lens in het verkeerde keelgat. ,,PSV wil alleen maar meewerken wanneer het hún uitkomt,’’ foetert de zaakwaarnemer. ,,We hebben het over een speler van 32, die achtenhalf jaar voor PSV heeft gespeeld. Die nooit lastig is geweest. André heeft bij PSV iedereen zien weggaan. Spelers van 27, 28 jaar mochten weg en hij mag niet. Dáár gaat het om,’’ meent Lens.

,,In het buitenland gaan ze wel wat anders met dit soort dingen om. AC Milan heeft Rijkaard ooit ook laten gaan, hetzelfde geldt voor Jaap Stam. En dat ging echt om hogere bedragen.’’

De hele gang van zaken heeft Ooijer zo aangegrepen, dat hij het niet kon opbrengen om gisteren te gaan trainen. Hij belde woensdagavond met Valckx en voorzitter Rob Westerhof. Gisterenmorgen lichtte hij ook verzorger Mart van den Heuvel in. Hoelang hij zijn ‘staking’ zal volhouden, kon Lens gisteren niet zeggen. ,,André is er kapot van.’’

Daarmee is de situatie in een impasse beland. Blackburn Rovers is nog altijd geïnteresseerd in Ooijer, maar zal zeker geen miljoenen voor hem neertellen. Sinds gistermiddag is er geen contact meer geweest tussen PSV en de Engelsen. ,,Het woord is nu aan PSV,’’ vindt Lens.

In Eindhoven gaan ze er voorlopig van uit dat Ooijer ook komend seizoen het shirt van PSV draagt. ,,Ik schat de kans dat André blijft nog altijd erg hoog in,’’ zegt Valckx. ,,Nee, we zijn niet bang dat we met een gefrustreerde speler komen te zitten. Dat soort frustraties verdwijnt ook wel weer een keer.’’

De ‘affaire’ rond de centrumverdediger is een lelijke streep door de rekening van trainer Ronald Koeman, die tot dusver zo’n rustige voorbereiding kende. De oefenmeester zei gisteren dat hij de kans klein acht, dat Ooijer zondag in actie zal komen in het duel met Ajax om de Johan Cruijff-schaal.

Koeman: ,,André heeft zich ziek gemeld, dat laten we maar even zo. Het is iets tussen club en speler, maar wij vinden dat we niet zomaar de weg moeten vrijmaken voor een vertrek. Daar moet ook wel iets tegenover staan. PSV moet ook verder. Ik ben hier uiteraard niet blij mee. Als hij vertrekt, worden wij minder. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat André voor PSV behouden blijft.’’
AD

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 11, 2006 7:58 am

Ooijer baalt van die opstelling, omdat hij vorig jaar rond deze tijd voor een veel lager bedrag weg mocht. Toen Schalke 04 zich twaalf maanden geleden bij PSV meldde, stelde de club zich soepel op en ging akkoord met een transfersom van zo’n anderhalf miljoen euro. ,,André is toen met Schalke gaan praten. Daaruit kun je afleiden dat er een akkoord tussen de clubs was,’’ erkent Stan Valckx, technisch manager van PSV.
Ik kan me voorstellen dat Ooijer en Lens ervan uitgingen dat een bedrag van 1,5 miljoen euro een redelijk bedrag zou zijn, zeker gezien het feit dat de resterende contractduur nog maar een jaar is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 11, 2006 8:11 am

Het bod van Blackburn lag onder de 1 miljoen Euro, dus die Lens moet zijn grote mond eens dicht leren houden...die stripfiguur deed ook al zo'n geweldige zaken bij de kabeljongens. Voor hemzelf dan, zijn spelers hadden een probleem.

Natuurlijk klaagt Lens, als Ooijer volgend seizoen transfervrij vertrekt dan kan hij zijn bonus vergeten. Maar van Ooijer valt me dit vies tegen :nooo:

Hij is notabene zelf degene geweest die vorig seizoen Schalke afkapte, toen wilde PSV hem laten gaan als dank. Nu zijn we een jaar verder en uitgaan van zaken in het verleden getuigt niet van veel intelligentie, helemaal niet omdat de competitie op het punt van beginnen staat. Natuurlijk laat PSV hem niet voor een fooitje gaan, dan zou Ooijer toch moeten begrijpen.

Volgens Lens zou PSV Ooijer moeten laten gaan, maar toen Ooijer 3 jaar geleden maar 15 wedstrijden speelde en de rest geblesseerd was heb ik Lens niet horen zeggen dat Ooijer de helft van zijn salaris maar in moest leveren. En dan PSV beschuldigen dat ze alleen maar mee willen werken als het hun uitkomt, hij gaf zelf al toe niet eens te weten hoeveel Blackburn geboden had :pukey:

Ooijer heeft met zijn volle verstand het contract getekend waarin die clausule staat, dan moet hij nu niet gaan lopen janken. Hoeveel respect ik ook voor hem heb en hoe zeer ik het hem ook gun, niemand is groter dan de club.
Dat hij baalt kan ik me goed voorstellen, maar hij is een heel goed betaalde prof. Hij zet zich er maar overheen. Hij riep 2 weken geleden dat hij niet weg wilde, daarna is hij niet akkoord gegaan met een nieuw contract en een salarisverhoging van 20% en nu meldt hij zich ziek...erg jammer :sad:

Duke

Bericht door Duke » vr aug 11, 2006 8:23 am

Je bent goed op de hoogte, Baseman. Goede contacten binnen PSV? :D

Salvador Dali

Lionel

Bericht door Lionel » vr aug 11, 2006 9:18 am

Ooijer moet niet zeiken.

En dat voorbeeld van Stam en Rijkaard raakt ook kant noch wal
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 11, 2006 10:03 am

Baseman schreef:Volgens Lens zou PSV Ooijer moeten laten gaan, maar toen Ooijer 3 jaar geleden maar 15 wedstrijden speelde en de rest geblesseerd was heb ik Lens niet horen zeggen dat Ooijer de helft van zijn salaris maar in moest leveren.
Je lijkt Arie van Os wel. :D :aai:
Dat doet er op dit moment niet meer toe.
Ooijer heeft met zijn volle verstand het contract getekend waarin die clausule staat, dan moet hij nu niet gaan lopen janken.
Daar is het 'volle verstand' weer. Wat wil je daarmee zeggen? Sinds wanneer stellen contracten iets voor? PSV wil spelers toch ook kwijt tegen de tijd dat ze bijna einde contract zijn?
Hoeveel respect ik ook voor hem heb en hoe zeer ik het hem ook gun, niemand is groter dan de club.
En nog zo'n cliché. :sad:

Dat hij baalt kan ik me goed voorstellen, maar hij is een heel goed betaalde prof. Hij zet zich er maar overheen. Hij riep 2 weken geleden dat hij niet weg wilde, daarna is hij niet akkoord gegaan met een nieuw contract en een salarisverhoging van 20% en nu meldt hij zich ziek...erg jammer :sad:
Valt me een beetje van je tegen dat je je totaal niet in Ooijer verplaatst. Natuurlijk wil je graag dat die man bij PSV blijft, maar voor hem is het nu of nooit. Hij is geen Farfan of Gomes, geen jongere met een langlopend contract. Ja, Ooijer heeft een goed contract, maar dat heeft iedereen die speelt op dat niveau. We moeten niet net doen alsof hij PSV dankbaar moet zijn. Er zijn genoeg spelers van hetzelfde kaliber die veel en veel meer verdienen.

Zaakwaarnemer Ooijer dreigt met juridische stappen

Volgens De Telegraaf dreigt zaakwaarnemer Sigi Lens met juridische stappen om een transfer van Andre Ooijer naar Blackburn te forceren. Hij orienteert zich op de mogelijkheden voor een stap naar de arbitragecommissie om een transfer af te dwingen. Een andere mogelijkheid is dat Ooijer zich beroept op het FIFA-reglement, dat spelers die ouder zijn dan 28 en langer dan drie jaar onder contract hebben gestaan de mogelijkheid biedt voor de restwaarde van hun contract te vertrekken. In het geval van Ooijer zou dat gelijk staan aan één jaar salaris. Lens: „Maar voorlopig hopen we er nog op een normale manier uit te komen.”
PN

Hoe zit het met die FIFA-regel? Naar de arbitragecommissie zou ik in elk geval niet gaan, want die geeft altijd de club gelijk.
Al met al een onverkwikkelijke zaak. Dat het zo moet.... :sad:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 11, 2006 10:46 am

joey schreef:
Hoeveel respect ik ook voor hem heb en hoe zeer ik het hem ook gun, niemand is groter dan de club.
En nog zo'n cliché. :sad:
Maar wel waar.
Valt me een beetje van je tegen dat je je totaal niet in Ooijer verplaatst. Natuurlijk wil je graag dat die man bij PSV blijft, maar voor hem is het nu of nooit.
Misschien had hij dat kunnen bedenken toen hij zn contract tekende, incl. clausule etc.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr aug 11, 2006 10:59 am

wanneer heeft hij dat contract getekend? Vast niet afgelopen maand.
Jöhnk, 29 mei 2006

Nihad

Bericht door Nihad » vr aug 11, 2006 11:02 am

Als Ooijer naar het Europees Gerechtshof stapt, dan kunnen we het transfersysteem wel vergeten. Laat die gozer gewoon gaan.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 11, 2006 11:10 am

Ook De Boertjes hadden een clausule in hun contract. Spelers zijn mensen en die kunnen van mening veranderen. Kijk, het is ontzettend zuur voor PSV, want Ooijer is een belangrijke speler, maar de essentie van het transfersysteem is dat het op een menselijke manier moet worden toegepast. Anders komt het onder druk te staan. André Ooijer is ruim acht jaar de modelspeler geweest. Altijd loyaal, nooit zeuren. Gun hem die kans.

En ja, ik vond destijds ook dat Ajax Frank en Ronald moest laten gaan. Zoveel jaar Ajax 1....uit dank voor bewezen diensten. Het was voor iedereen beter geweest. (Even slikken dus.)

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 11, 2006 12:09 pm

joey schreef:Daar is het 'volle verstand' weer. Wat wil je daarmee zeggen? Sinds wanneer stellen contracten iets voor? PSV wil spelers toch ook kwijt tegen de tijd dat ze bijna einde contract zijn?
Overdrijven is ook een vak Joey, Ooijer is 32 !
Jij doet net alsof hij 24 is en naar zijn droomclub kan...

Ooijer heeft (ik meen) 2 jaar geleden zijn contract verlengd, inclusief clausule. Dan moet hij daar nu niet moeilijk over gaan doen, PSV klaagt ook niet over de salarisverhoging die erbij inbegrepen zat.
En nog zo'n cliché.
Zoals BZ al aangeeft, hij is wel waar.
Valt me een beetje van je tegen dat je je totaal niet in Ooijer verplaatst. Natuurlijk wil je graag dat die man bij PSV blijft, maar voor hem is het nu of nooit.
Bull Joey.
Vorig seizoen wilde hij weg én mocht hij weg, maar Schalke wilde niet voldoen aan zijn salariseisen ! Hij kreeg dus de kans van PSV,. maar koos ervoor om te blijven. En daar ondervindt hij nu de nadelen van, rot voor hem maar dat moet hij niet bij de club neer gaan leggen. Dat is echt hypocriet gezeik van die Lens.

Na dit seizoen is Ooijer 33 en transfervrij, als hij dit seizoen presteert kan hij altijd nog naar een andere club.

En jij blijft negeren dat de competitie bijna begint ! Ik kan me jullie (terechte) commentaar nog wel herinneren toen vorig seizoen Bouma en Lee vlak voor het einde van de transfermarkt verkocht werden. En toen Zlatan verkocht werd.

Als PSV Ooijer nu verkoopt, dan hebben ze een probleem. En dat probleem is groter dan de persoonlijke wens van een individuele speler. Dan had Ooijer 2 weken geleden niet moeten roepen dat hij wilde blijven, dan had hij na vorig seizoen aan moeten geven dat hij weg wilde.
Zo is het lekker, hij is belangrijk, presteert goed, heeft een belanrijke stem gehad bij de aanstelling van de nieuwe coach, maar wil op het allerlaatste moment ineens weg naar een club die een fooi heeft geboden tot nu toe en daarna niets meer heeft laten horen.

Ik heb begrip voor Ooijer, maar zijn zaakwaarnemer is een achterlijke vent die het alleen maar moeilijker maakt en de club PSV is nu eenmaal belangrijker.

PS: Apart trouwens dat Ooijer al rond was met Blackburn voordat die club een bod had gedaan, mag dat überhaupt wel ? De speler gek maken met een mooie aanbieding en vervolgens proberen hem voor een fooi te kopen :nooo:

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 11, 2006 12:49 pm

Juist, de altijd betrouwbare NiNi heeft op het PN het verhaal achter de huidige trieste gang van zaken openbaar gemaakt:
In aanvuling op mijn stukje van dinsdagnacht;
Lens heeft de afgelopen maanden heel europa afgebeld/afgelopen om Ooijer ergens een lucratief contract te bezorgen met het verhaal richting de diverse clubs dat PSV hem el zou laten gaan, integenstelling tot wat er in zijn contract staat, voor een bedrag rond de miljoen euro.

Uitgaande van die veronderstelling heeft Blackburn Roovers hem een bijzonder aantrekkelijk voorstel gedaan. Zoals gezegd is PSV echter op dit moment helemaal niet van plan van te laten vertrekken voor die 1 miljoen. Dat kwam er bij Blackburn op neer dat ze voor hem (gezien over de hele contractsduur van 2 jaar) het dubbele kwijt zouden zijn. Dus geen deal, Ooijer gefrustreerd en meld zich ziek.

PSV stelt zich mede nu hard op omdat ze zeer verontwaardigt waren over de handelswijze en uitlatingen van Lens (en Ooijer). PSV en Ooijer waren het vrijwel eens over contractverlenning, toen plots Blackburn (1 van de vele clubs waar Lens Ooijer heeft aangeboden) met een aanbieding kwam. Vervolgens verklaren de heren vrolijk dat PSV een wijziging aanbracht in hun voorstel (waarmee ze in eerste instantie accoord waren) en dat ze vervolgens zijn gaan praten met diverse clubs die hem ook wilde hebben. Het tegendeel is waar; PSV heeft geen wijzigingen aangebracht in het voorstel en Lens was al maanden europese clubs aan het benaderen voor Ooijer, met ook nogeens het verhaal dat hij (ooijer) wel voor 1 miljoentje mocht vertrekken.

Lens en Ooijer zijn destijds bij de contractverlenging, met een vorstelijk verhoging van zijn salaris, accoord gegaan met de afkoopsom in zijn contract. Dan zou het wel heel vreemd zijn als je wel hebt geprofiteerd van de lusten (hoger salaris) maar de lasten (de afkoopsom) achteraf niet wenst te dragen. Hier is vaak gesproken over afkoopsommen in contracten en altijd ging het er dan om dat een speler simpelweg kon vertrekken (ook op het laatste moment, zie Bouma en Lee) als een andere club de afkoopsom wenste te betalen. Daar was dan altijd de club (PSV) de dupe. Geen van die clubs zou ook maar een euro meer betalen dan de contractueel afgesproken afkoopsom. Moet PSV dan nu zomaar een speler die nog even zijn zakken wil vullen laten gaan voor een fooi, ondanks alle partijen er destijds mee accoord zijn gegaan? Ik denk het niet.

Dhr Lens heeft in het hele verhaal een zeer kwalijke rol gespeeld. Dat een zaakwaarnemer (veel) geld wil verdienen is geen probleem, maar hoe hij deze zaak heeft aangepakt is een aanfluiting voor zijn beroepsgroep. Een Rob Janssen (om maar eens een naam te noemen) was dit nooit overkomen.

NiNi
Lens :pukey:

Duke

Bericht door Duke » vr aug 11, 2006 12:51 pm

Henk de Gier schreef:wanneer heeft hij dat contract getekend? Vast niet afgelopen maand.
Volgens mij waren ze in gesprek over een nieuw contract, maar heeft hij dat nog niet getekend.

Salvador Dali

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr aug 11, 2006 12:52 pm

en hoe betrouwbaar is zo'n NiNi? Ik hecht er voorlopig weinig waarde aan, want als het waar is hadden wel meer clubs intresse getoont in Ooijer.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 11, 2006 1:12 pm

NiNi is uiterst betrouwbaar, hij heeft altijd gelijk gehad met zijn spaarzame info.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » vr aug 11, 2006 1:30 pm

Met alle respect, maar het voorbeeld Ibrahimovic vind ik niet opgaan, en Lee en Bouma werden toch ook pas een week voor de 31 verkocht ofzo??
Nou PSV heeft nog 3 weken om een vervanger te vinden. En gun een 32-jarige dan toch gewoon zijn droomtransfer (Premiership)...... :aai:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

MHF

Bericht door MHF » vr aug 11, 2006 1:41 pm

Hoe je het ook wendt of keert, de situatie wordt er niet beter op, ongeacht de argumenten. Nogmaals, voor mijn gevoel heeft Ajax dergelijke zaken al veel vaker meegemaakt met vertrekkende (of hiermee dreigende) spelers en kan ik mij slechts -/- situaties of -/+ situaties voor de geest halen waarbij 'win' vooral gold voor de speler. Dit beeld kan wat gekleurd zijn omdat Ajax naar mijn mening nagenoeg nooit het onderste uit de kan haalt bij een transfer i.t.t. PSV maar goed. Een win-win waarbij de speler voor een goede prijs vertrok en Ajax met het geld alsnog een waardige vervanger kon halen kan ik mij in ieder geval niet herinneren. So be it, we zitten nu eenmaal niet in Engeland, Spanje of Italie.
Wat denkt PSV te bereiken als Ooijer aan z'n contract wordt gehouden? Dat hij met alle plezier blijft ballen op de Herdgang terwijl hij met de PL in z'n kop zit? :nooo:
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 11, 2006 2:10 pm

Die Lens kennen we wel, Baseman. We weten heel goed hoe die man is. ;)

Gaat me ook niet om Lens, maar om Ooijer. Die heeft blijkbaar aangegeven dat hij dolgraag nog eens elders wil spelen.

NiNi komt inderdaad doorgaans met betrouwbare informatie. :yes:

Baseman

Bericht door Baseman » vr aug 11, 2006 3:09 pm

joey schreef:Die Lens kennen we wel, Baseman. We weten heel goed hoe die man is. ;)
Dat is waar :D
Gaat me ook niet om Lens, maar om Ooijer. Die heeft blijkbaar aangegeven dat hij dolgraag nog eens elders wil spelen.
Nou, dolgraag...een contractverlenging bij PSV was erg dichtbij.
Maar goed, blijkbaar heeft Lens foutieve info naar buiten gebracht en daarmee Blackburn op een verkeerd spoor gezet. Waardoor zowel PSV als Ooijer als Blackburn de dupe zijn geworden. Fijne zaakwaarnemer heb je dan :nooo:

Ooijer mag best vertrekken, maar niet voor 1 miljoen Euro.
Overigens is Ooijer niet brandschoon in deze zaak en dat valt me vies van hem tegen :sad:

M..

Bericht door M.. » vr aug 11, 2006 3:15 pm

Valt het jullie trouwens niet op dat die Westerhof weer door zijn personeel wordt tegengesproken? Nadat hij van de week ergens zei dat Ooijer vorig jaar helemaal niet voor anderhalf miljoen weg mocht krijgt hij nu weer keihard van Valkx de bal terug met de mededeling dat die anderhalf miljoen vorig jaar wél klopt?

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » vr aug 11, 2006 3:16 pm

Westerhof valt niet serieus te nemen, die is al zovaak betrapt op leugens en onwaarheden dat ik er alleen maar verbaast van sta als hij wel een keer de waarheid spreekt.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gesloten