FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 5:13 pm

wimpey schreef:Het is makkelijk om trainers af te fakkelen (ik doe er zelf ook aan mee), maar het optreden van gisteravond bevestigde toch eens temeer dat niet DB of RK de hoofdschuldigen waren, maar die 11 die op het veld staan. En met die gebreken heeft ook HtC te maken.
Met het verschil dat Blind en Koeman hebben bewezen dat ze die problemen er na een lange periode nooit uit hebben weten te krijgen/trainen en dat Ten Cate nog de tijd krijgt om te bewijzen dat hij het wel kan.
wimpey schreef:Ajax heeft mazzel dat het niet tegen bijv. Red Bull Salzburg heeft geloot. Die speelden gisteren een prima pot, was veel beter om aan te zien dan deze kutpot. Als MVG en HtC nog een paar aardige en wellicht betaalbare spelers zoeken, moeten ze daar eens gaan kijken. Jezek, Pitek, Carboni, prima jongens.
Ik hoop niet dat je Amedeo Carboni van Valencia bedoelt, want die is (bijna) 40.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:13 pm

Baseman schreef:Nou ja, ik vond de nabesprekingen van Huntelaar en HtC toch aardig los van de realiteit...wat dat betreft hadden Derksen en Van Hanegem gewoon gelijk. Ook had Ajax bij rust met 2 of 3-0 achter kunnen staan, vergeet dat niet.

Uiteindelijk telt natuurlijk alleen het resultaat, maar het spel van Ajax viel toch tegen.
Volledig mee eens.
PS: Ik heb het al een keer eerder gezegd, leen Stekel maar een jaartje uit aan ons. Dan krijgt hij training van iemand die wel zijn vak verstaat en leert hij eindelijk eens hoe hij moet handelen bij hoge ballen ;)
Hij sleepte Ajax er een paar keer door. Die zwakte bij hoge ballen, hoe is het mogelijk met bijna 2 meter lengte, is bekend. Moeten de verdedigers het maar voor hem opknappen. Kahn is ook niet de sterkste in de lucht, dus hebben ze Lucio en Van Buyten gehaald, die alles wegkoppen en wegrossen. Ik vind Stekel een steeds betere keeper aan het worden.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:15 pm

Steef schreef:Salzburg heeft nog wel wat aardige spelers hoor. :yes:
Die Bodnar die bij Roda speelde, deed het gister ook goed. Vargas was goed bezig tegen Morientes, Ochs is een voortreffelijke keeper en Aufhauser een degelijke dienende middenvelder. Ploeg zou in de CL niet misstaan. Beter dan het Ajax van gister, veel beter.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » do aug 10, 2006 5:15 pm

Thomas schreef:Ik hoop niet dat je Amedeo Carboni van Valencia bedoelt, want die is (bijna) 40.
Wat denk je zelf?

:smartass:

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 5:16 pm

Thomas schreef:
Ik hoop niet dat je Amedeo Carboni van Valencia bedoelt, want die is (bijna) 40.
Nee, Ezequiel Carboni. Een aardige middenvelder die van Lanus is overgekomen twee jaar terug. Niks speciaals hoor.

Die Italiaan is inmiddels TD van Valencia.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:16 pm

Thomas schreef:Ik hoop niet dat je Amedeo Carboni van Valencia bedoelt, want die is (bijna) 40.
Ezequiel Carboni. Prima middenvelder.

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 5:17 pm

wimpey schreef:
Die Bodnar die bij Roda speelde, deed het gister ook goed. Vargas was goed bezig tegen Morientes, Ochs is een voortreffelijke keeper en Aufhauser een degelijke dienende middenvelder. Ploeg zou in de CL niet misstaan. Beter dan het Ajax van gister, veel beter.
Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat alleen Ivanschitz Ajax-nivo heeft, eerlijk gezegd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 10, 2006 5:18 pm

2-1 gewonnen, dat is wat telt voor mij. Eerst winnen als het kan met goed voetbal maar dat staat toch echt op de tweede plaats.
YNWA

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 5:20 pm

Justin schreef:
Wat denk je zelf?

:smartass:
Tsja, ik geef toe dat ik meer verwacht van Wimpey, maar misschien wist hij het niet.

Salzburg speelde ten slotte tegen Valencia en vorig seizoen was Carboni daar nog actief. :blush:
Steef schreef:Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat alleen Ivanschitz Ajax-nivo heeft, eerlijk gezegd.
En de rest?

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 5:21 pm

De rest vind ik dus niet interessant. Ze hebben ook nog de Oostenrijke Crouch op de bank in Marc Janko.

Baseman

Bericht door Baseman » do aug 10, 2006 5:22 pm

wimpey schreef:Hij sleepte Ajax er een paar keer door. Die zwakte bij hoge ballen, hoe is het mogelijk met bijna 2 meter lengte, is bekend. Moeten de verdedigers het maar voor hem opknappen. Kahn is ook niet de sterkste in de lucht, dus hebben ze Lucio en Van Buyten gehaald, die alles wegkoppen en wegrossen. Ik vind Stekel een steeds betere keeper aan het worden.
Mee eens :xyxthumbs:
Alleen lijkt Stekel weinig bij te leren betreffende de hoge ballen en gezien zjin lengte vind ik dat erg vreemd. Maar goed, ik vind de negatieve reacties richting hem niet terecht. Aan de goal kon hij niets doen en verder hield hij alles tegen.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:25 pm

Steef schreef: Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat alleen Ivanschitz Ajax-nivo heeft, eerlijk gezegd.
Volgens mij deed die niet mee, maar ik kan het mis hebben. Welke positie heeft ie?

Jezek heeft zeker het niveau om voor een betere club te spelen, prima linker winger.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do aug 10, 2006 5:25 pm

Steef schreef:De rest vind ik dus niet interessant. Ze hebben ook nog de Oostenrijke Crouch op de bank in Marc Janko.
:huh: :stern:

Dit rijmt voor mij niet helemaal.

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 5:27 pm

wimpey schreef:
Steef schreef: Heb de wedstrijd niet gezien, maar ik denk dat alleen Ivanschitz Ajax-nivo heeft, eerlijk gezegd.
Volgens mij deed die niet mee, maar ik kan het mis hebben. Welke positie heeft ie?

Jezek heeft zeker het niveau om voor een betere club te spelen, prima linker winger.
Ivanschitz is nog niet helemaal fit. Prima speler hoor. Niet voor niets aanvoerder op z'n 22e van Oostenrijk. Linkeraanvallende middenvelder.

Jezek is 29. Zie 'm niet meer de top halen, eerlijk gezegd. Bij Karlsruhe en Sparta Praag was 't een aantal jaren geleden 8x niks.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 10, 2006 5:30 pm

wimpey schreef:Met dank aan Stekelenburg...
:worshippy:

Prachtige redding, wat Derksen er ook van zegt! Net zo mooi als die van Grim tegen Feyenoord, ruim elf jaar geleden.

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 5:32 pm

Simpel balletje hoor. Hij had 'm ook stilstand over kunnen tikken. Ziet er altijd spectaculair uit zo'n naar achter vallende keeper, maar het zijn de makkelijkste ballen.

Die Deen was trouwens de broer van Canizares.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 10, 2006 5:33 pm

Zo zag-ie er wel uit, ja. ;)

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:33 pm

Steef schreef: Ivanschitz is nog niet helemaal fit. Prima speler hoor. Niet voor niets aanvoerder op z'n 22e van Oostenrijk. Linkeraanvallende middenvelder.

Jezek is 29. Zie 'm niet meer de top halen, eerlijk gezegd. Bij Karlsruhe en Sparta Praag was 't een aantal jaren geleden 8x niks.
Ik oordeel enkel en alleen o.b.v. wat ik gisteren zag. Heb die ploeg minstens een jaar niet zien spelen. Maar Trap en Matthaeus hebben daar in korte tijd aardig werk geleverd. Het kan dus wél... bij andere clubs dan de mijne!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 10, 2006 5:41 pm

Ik vond trouwens wel dat de aanval Perez/Huntelaar/Rosales flink diepgang miste. Voortaan of Perez of Rosales laten spelen en de overige plek door Babel (of Rosenberg) laten invullen?

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 5:41 pm

Ye' Mighty Oak schreef: Ajacieden kijken toch nooit naar anderen of randzaken?
Klopt. Wij kijken gewoon naar AJAX ipv jullie simpele zieltjes die alleen maar gefrustreerd op een AJAX forum gaan lopen posten. Eigenlijk ben je gewoon een heel zielig persoontje. :yes:

"Iedereen is pro AJAX en dat is niet eerlijk" :sad:

goodfella

Bericht door goodfella » do aug 10, 2006 5:45 pm

ASR_AFCA schreef:Jongens, vanuit Kopenhagen..... YESSSSS.
Belangrijke overwinning, leuk stadion, en goede sfeer.
Jammer dat er zo weinig van jullie hier zijn!
:tifoajax: :tifoajax: :afca: :afca:
Waar zat je in het vak?

En heb me ook prima vermaakt in Kopenhagen. :cheer:
Laatst gewijzigd door goodfella op do aug 10, 2006 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:46 pm

Bertje schreef:Ik vond trouwens wel dat de aanval Perez/Huntelaar/Rosales flink diepgang miste. Voortaan of Perez of Rosales laten spelen en de overige plek door Babel (of Rosenberg) laten invullen?
Exactemundo. Die laatste 2 brachten meer diepgang en variatie in het spel.

Perez viel me sowieso vies tegen. Een prima speler in een ploeg die goed draait, maar een nobody in een stroef draaiend elftal. Typische mooi-weer-voetballer.

En van Rosales weten we wat ie kan. En vooral wat ie niet kan. Je hebt alleen in de combinatie wat aan 'm en z'n voorzet blijft een probleem.

Steef: Wat doet je idool Delgado tegenwoordig voor de kost? Blijft ie in Mexico hangen of ontwikkelt ie zich nog??

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » do aug 10, 2006 5:48 pm

wimpey schreef: Perez viel me sowieso vies tegen. Een prima speler in een ploeg die goed draait, maar een nobody in een stroef draaiend elftal. Typische mooi-weer-voetballer.
Precies wat ik al een hele tijd roep.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 10, 2006 5:54 pm

Henk de Gier schreef:
wimpey schreef: Perez viel me sowieso vies tegen. Een prima speler in een ploeg die goed draait, maar een nobody in een stroef draaiend elftal. Typische mooi-weer-voetballer.
Precies wat ik al een hele tijd roep.
Ik heb het dan ook van jou gekopieerd!! ;)

Maar goed, hij is er net, hij verdient natuurlijk een eerlijke kans. Net als al die anderen die het gisteren weer eens vreselijk lieten afweten. :sad:

Feest

Bericht door Feest » do aug 10, 2006 5:54 pm

wimpey schreef:
Steef: Wat doet je idool Delgado tegenwoordig voor de kost? Blijft ie in Mexico hangen of ontwikkelt ie zich nog??
Voetballer v/h jaar in Mexico. Vorig weekend weer 2 assists en MotM.

Plaats reactie