FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)
-
brigade zuid schreef:Veel van die jongens uit de eigen jeugd staan gewoon stil in hun ontwikkeling, zoals Sneijder en Maduro. Iets mindere mate Heitinga en Babel.Thomas schreef:Sneijder blijft in mijn ogen ook een groot probleem. We hadden het er net al over, ik zou hem verkopen.
Maar nog los van hun ontwikkeling. Sneijder heeft gewoon teveel zwakke punten, te weinig rendement en ik heb het idee dat hij ook nog eens behoorlijk lastig is.
We hebben een jongen nodig die creatief is en diepgang, uitstraling, kracht, loopvermogen en recuperatievermogen heeft. Een teamspeler met dat beetje extra felheid en creativiteit.
In het spel van Ajax is er geen plaats voor spelers op het middenveld met echte gebreken. Helemaal niet voor zoveel als Sneijder er heeft.
Ik vrees dat Litmanen over zijn top heen is. :DWe hebben een jongen nodig die creatief is en diepgang, uitstraling, kracht, loopvermogen en recuperatievermogen heeft. Een teamspeler met dat beetje extra felheid en creativiteit.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Denk het ook, Thijs. De eerste échte wedstrijd van het seizoen, het zal alleen maar beter worden.Thijs schreef:Gezien het feit dat Ajax de voorronde heenwedstrijd altíjd kut speelt is een 1-2 uitoverwinning een prima resultaat. Even afmaken over twee weken en we zijn er weer bij.
Spel komt wel goed.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Fenerbahce
Jij kijkt 100% door je PSV-bril, wat discussiëren voor mij overbodig maakt.Ye' Mighty Oak schreef:Triest zeg, als je een commentator slechter gaat noemen dan het diep en dieptrieste spel van Ajax.
Trouwens PSV én verzorgd veldspel? Ach, laat ook maar...
Laatst gewijzigd door Starring op wo aug 09, 2006 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik heb de wedstrjid niet gezien, moest werken. :D (Vandaar ;))Ye' Mighty Oak schreef: Welke aanknopingspunten heb jij dan gezien?
Ik heb zelfs Stam dekkingsfouten zien maken.
Het is de eerste echte wedstrijd die ergens om ging. Alsof deze wedstrijd iets zegt over de rest van het seizoen. Zondag nog de JC-schaal (is ook geen ramp als we dat niet weten te winnen) en dan nog een weekje tegen RKC...en dan verwacht ik dat het in de thuiswedstrijd tegen Kopenhagen al enigzins toonbaar is.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Blijkbaar wil jij PSV ook niet verzorgd zien spelen. Maar noem jij nog maar eens wat positieve punten (op Huntelaar na).Starmaker schreef:Jij kijkt 100% door je PSV-bril, wat discussiëren voor mij overbodig maakt.Ye' Mighty Oak schreef:Triest zeg, als je een commentator slechter gaat noemen dan het diep en dieptrieste spel van Ajax.
Trouwens PSV én verzorgd veldspel? Ach, laat ook maar...
Ajacieden kijken toch nooit naar anderen of randzaken?