FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)
Weet je toch. Zoals ik ook weet dat AJAX daar nog altijd problemen mee heeft. Maar dat kan ook niet 1-2-3 veranderen.Starmaker schreef:Wilde westen taferelen aan de kant van Kopenhagen, die gasten kunnen totaal niet voetballen zeg. Zij lopen alleen te schoppen, zuigen, te hollen als een kip zonder kop.....
:yes:Starmaker schreef:Wilde westen taferelen aan de kant van Kopenhagen, die gasten kunnen totaal niet voetballen zeg. Zij lopen alleen te schoppen, zuigen, te hollen als een kip zonder kop.....
Aardig om Gronkjaer eens tegen te hebben. Nu kan ik me de ergernis van de PSV-ers en Feyenoorders pas echt voorstellen. :pukey:
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad, vooral nu Heitinga zijn slechtste wedstrijd ooit aan het spelen is, afvoeren naar de transferlijst die handel! Zò slecht mag je gewoon niet spelen in een Ajax-shirt...343 schreef:Weet je toch. Zoals ik ook weet dat AJAX daar nog altijd problemen mee heeft. Maar dat kan ook niet 1-2-3 veranderen.Starmaker schreef:Wilde westen taferelen aan de kant van Kopenhagen, die gasten kunnen totaal niet voetballen zeg. Zij lopen alleen te schoppen, zuigen, te hollen als een kip zonder kop.....
- Dr. Living Stoned
- Founding Father