PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Harm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 2:23 pm

Reageer je nu ook al op jezelf als niemand jouw reactie serieus neemt?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:25 pm

Ik wilde eerlijk gezegd aangeven hoe belachelijk jouw reactie was. :hypocrite:

Harm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 2:25 pm

En daar had je twee posts voor nodig?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:27 pm

Nee hoor, maar ik moet Joey inhalen. Weet je nog?

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 2:27 pm

Thomas wil weer naar de 19.000 posts Harm :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 09, 2006 2:28 pm

Stam is een internationaal erkende topspeler (geweest), dat kun je van Ooijer niet zeggen. Stam heeft veel uitstraling. Beide spelers zijn op leeftijd.

Cannavaro was de beste verdediger van de WK, misschien zelfs de beste speler, maar zelfs hij levert (door zijn gevorderde leeftijd) dus niet meer dan 10 miljoen op. En dan is het nog Madrid dat de speler koopt, Madrid kijkt doorgaans niet op een miljoen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:28 pm

Henk de Gier schreef:Thomas wil weer naar de 19.000 posts Harm :yes:
Uit jouw mond is dat weer moeilijk serieus te nemen. Mr.ik-post-gewoon-vijf-posts-achter-elkaar-omdat-ik-geen-zin-heb-om-te-editten. :hypocrite:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 2:30 pm

ga jij, onze huisAntilliaan, mij nu aanspreken over luiheid? :scared:
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:32 pm

:yes: :D

Maargoed, nu terug naar Harm en zijn PSV-onzin. ;)

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 2:40 pm

Thomas schreef:Da Costa zal moeten wennen en als je Cocu of Simons naar achteren haalt raakt het sterke middenveld van PSV misschien wel uit balans.
Klopt, vandaar dat ik de aankoop van een middenvelder verwacht mocht Ooijer vertrekken. Dat zal dan een middenvelder met drang naar voren zijn neem ik aan.
Ik vind Ooijer zeker een goede speler hoor, maar hij heeft nog maar een contract van 1 jaar en is 32 jaar oud. Z'n marktwaarde ligt dus nooit op 5 miljoen euro.
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval meer dan 1,5 miljoen.
joey schreef:Vandaag in de VI geeft Nol Hendriks uitsluitsel:
Nee, vandaag gaat Hendriks in de VI verder met zijn leugentje om bestwil :D

Koné is voor in totaal 6 miljoen verkocht aan Roda, maar als Hendriks dat naar buiten brengt heeft hij een probleem. Dus heeft hij er 9 van gemaakt en bij PSV vind niemand dat belangrijk genoeg om te weerleggen, of er zijn onderlingen afspraken gemaakt om dat bedrag door te laten sijpelen richting de media.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 09, 2006 2:42 pm

Baseman schreef:Nee, vandaag gaat Hendriks in de VI verder met zijn leugentje om bestwil :D

Koné is voor in totaal 6 miljoen verkocht aan Roda, maar als Hendriks dat naar buiten brengt heeft hij een probleem. Dus heeft hij er 9 van gemaakt en bij PSV vind niemand dat belangrijk genoeg om te weerleggen, of er zijn onderlingen afspraken gemaakt om dat bedrag door te laten sijpelen richting de media.
En heb je enig bewijs hiervoor?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:44 pm

Baseman schreef:
Ik vind Ooijer zeker een goede speler hoor, maar hij heeft nog maar een contract van 1 jaar en is 32 jaar oud. Z'n marktwaarde ligt dus nooit op 5 miljoen euro.
Dat zou kunnen, maar het is in ieder geval meer dan 1,5 miljoen.
Dat denk ik ook. Ik zat te denken aan 3 miljoen.

Harm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 2:45 pm

Oh, als de almachtige Thomas aan een bedrag denkt, dan zal dat het wel worden :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 2:46 pm

Thomas schreef:Milan wilde Stam erbij houden, terwijl Blackburn Rovers graag in zee wil met Ooijer.
Sinds wanneer zegt dat iets ?
Alsof topclubs alleen maar topspelers hebben en kleine clubs geen toppers in dienst hebben...

Stam was beter dan Ooijer, maar ondertussen schat ik Ooijer minimaal gelijkwaardig in. Stam is de betere pure mandekker, maar Ooijer is de betere opbouwende verdediger. En daarbij is Ooijer niet chronisch geblesseerd.

Maar goed, beiden zijn niet echt vergeljikbaar. En natuurlijk is de carriere van Stam indrukwekkender, Ooijer is een laatbloeier en zijn top ligt lager dan die van Stam. Maar Stam is niet meer de Stam van vroeger, terwijl Ooijer alleen maar beter is geworden.

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 2:49 pm

joey schreef:En heb je enig bewijs hiervoor?
Nee, jij wel voor de 9 miljoen ?
Ik geloof een insider, jij Hendriks. Ik weet wie ik betrouwbaarder vind, maar goed. Je mag er rustig aan twijfelen, aangezien ik er geen hard bewijs voor heb.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 2:52 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Oh, als de almachtige Thomas aan een bedrag denkt, dan zal dat het wel worden :worshippy: :worshippy: :worshippy:
:confused: :sad:

Ik geef gewoon aan wat ik denk.
Baseman schreef:
Thomas schreef:Milan wilde Stam erbij houden, terwijl Blackburn Rovers graag in zee wil met Ooijer.
Sinds wanneer zegt dat iets ?
Alsof topclubs alleen maar topspelers hebben en kleine clubs geen toppers in dienst hebben...
Het zegt mij wel degelijk iets dat Milan verder wilde met Stam. Dat Ooijer minder populair zal zijn bij topclubs omdat hij zo'n laatbloeier is, ben ik wel met je eens.
Baseman schreef:Stam was beter dan Ooijer, maar ondertussen schat ik Ooijer minimaal gelijkwaardig in. Stam is de betere pure mandekker, maar Ooijer is de betere opbouwende verdediger. En daarbij is Ooijer niet chronisch geblesseerd.
Bij chronisch geblesseerd denk ik toch echt aan constant met dezelfde blessure zitten. Dat is bij Stam niet het geval. Z'n laatste blessure was een schouderblessure, dus dat zegt niet zoveel.

Overigens vind ik wel dat Stams opbouwende kwaliteiten worden onderschat. Het is echt geen Nesta die nog amper een bal over 10 meter kan spelen.
Baseman schreef:Maar goed, beiden zijn niet echt vergeljikbaar. En natuurlijk is de carriere van Stam indrukwekkender, Ooijer is een laatbloeier en zijn top ligt lager dan die van Stam. Maar Stam is niet meer de Stam van vroeger, terwijl Ooijer alleen maar beter is geworden.
Mee eens. Stam is wat minder en Ooijer is de laatste 2 jaar op z'n top. Of misschien komt dat omdat hij nu Alex naast zich heeft in tegenstelling tot Bouma.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 09, 2006 2:53 pm

Koné heeft 7.3 miljoen euro gekost :).

Als Ooijer vertrekt mag Sankoh wel komen wat mij betreft :yes: .

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 2:53 pm

joey schreef:
Baseman schreef:Nee, vandaag gaat Hendriks in de VI verder met zijn leugentje om bestwil :D

En heb je enig bewijs hiervoor?
ik wil ook wel bewijs dat Kone voor 6 miljoen is verkocht aan Roda. Volgens mij heeft Lierse veel minder ontvangen.
Jöhnk, 29 mei 2006

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 09, 2006 2:54 pm

Ooijer heeft ook regelmatig met blessures gekampt, wat is het verschil met Stam in deze?
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 09, 2006 2:58 pm

Baseman schreef:En daarbij is Ooijer niet chronisch geblesseerd.
Maar wel blessuregevoelig. :yes:

Ik geloof je wel, maar aan de andere kant, het lijkt me niet handig van Hendriks om hierover te liegen. Ooit kan men (Fiod) zich gaan afvragen om welk bedrag het echt gaat.

Nu komt Generaal trouwens met het bedrag van 7,3 miljoen. Die kent een andere insider? :D

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 3:03 pm

joey schreef:Maar vinden jullie (PSV-ers) niet dat PSV André Ooijer de kans moet geven in Engeland te spelen na zoveel jaren trouwe dienst?
Jawel, maar niet ten koste van alles.
Hiddink was daarin te soepel, maar Westerhof denkt daar gelukkig anders over.

Ooijer mag ook best weg van PSV, maar wel voor de juiste prijs. Wat dat betreft is PSV nooit de moeilijkste club geweest.

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 09, 2006 3:18 pm

Thomas schreef:Bij chronisch geblesseerd denk ik toch echt aan constant met dezelfde blessure zitten. Dat is bij Stam niet het geval.
Jawel, ik meen dat een knie van Stam chronisch geblesseerd is. In ieder geval iets :D
De reden dat hij weg mocht bij Milan en de reden dat hij niet alles speelde bij Milan en ook niet alles zal spelen bij Ajax.
Overigens vind ik wel dat Stams opbouwende kwaliteiten worden onderschat. Het is echt geen Nesta die nog amper een bal over 10 meter kan spelen.
Klopt, maar hij kan niet zoals Ooijer vanuit achteren een man meer situatie creëren op het middenveld. Alex en Stam zijn wat dat betreft wel vergelijkbaar, beiden geen opbouwers maar ze kunnen wel iets meer met de bal dan alleen wegrossen.
Of misschien komt dat omdat hij nu Alex naast zich heeft in tegenstelling tot Bouma.
Dat helpt natuurlijk ook :xyxthumbs:
Alex is een klasbak, waardoor Ooijer de ruimte krijgt en het vertrouwen heeft om diep te gaan.
joey schreef:Maar wel blessuregevoelig.
Dat klopt wel ja, al viel het afgelopen seizoen reuze mee.
Ik geloof je wel, maar aan de andere kant, het lijkt me niet handig van Hendriks om hierover te liegen. Ooit kan men (Fiod) zich gaan afvragen om welk bedrag het echt gaat.
Het lijkt me voor de Fiod alleen belangrijk welk bedrag Roda opgeeft aan de belasting, niet welk bedrag hij in de pers roept.
Maar Koné was de beste speler bij Roda en Ajax had hem het seizoen ervoor bijna gekocht voor 10 miljoen, Koné dan zo laat verkopen voor een veel lager bedrag hadden de supporters niet geaccepteerd. Vandaar.
Nu komt Generaal trouwens met het bedrag van 7,3 miljoen. Die kent een andere insider? :D
:D
Ik heb begrepen dat de huur voor het eerste seizoen bij de 6 miljoen inbegrepen zat, maar het zou kunnen dat de 6 miljoen de pure verkoopprijs is geweest.

Misschien is de wens de vader van de gedachte ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 3:25 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Bij chronisch geblesseerd denk ik toch echt aan constant met dezelfde blessure zitten. Dat is bij Stam niet het geval.
Jawel, ik meen dat een knie van Stam chronisch geblesseerd is. In ieder geval iets :D
De reden dat hij weg mocht bij Milan en de reden dat hij niet alles speelde bij Milan en ook niet alles zal spelen bij Ajax.
Kan je nagaan. Ondanks die knie wilde Milan hem toch graag houden. Dat zegt ook wel wat.

Ik denk dat het reuze mee gaat vallen met z'n blessures, maargoed, dat zien we aan het einde van het seizoen wel. :xyxthumbs:
Baseman schreef:
Klopt, maar hij kan niet zoals Ooijer vanuit achteren een man meer situatie creëren op het middenveld. Alex en Stam zijn wat dat betreft wel vergelijkbaar, beiden geen opbouwers maar ze kunnen wel iets meer met de bal dan alleen wegrossen.
:xyxthumbs:

Harm

Bericht door Harm » wo aug 09, 2006 3:26 pm

Thomas schreef:
Baseman schreef:
Kan je nagaan. Ondanks die knie wilde Milan hem toch graag houden. Dat zegt ook wel wat.

Ik denk dat het reuze mee gaat vallen met z'n blessures, maargoed, dat zien we aan het einde van het seizoen wel. :xyxthumbs:
Baseman schreef:
:xyxthumbs:
Maar Milan heeft genoeg poedertjes en pillen die nog niet getraceerd worden :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 09, 2006 3:28 pm

En Ajax doet al sinds de jaren '70 aan doping. ;)

Gesloten