FC Kopenhagen - Ajax (09-08-2006)
Qua naam, uitstraling, geschiedenis hoort Ajax zich te plaatsen, maar deze drie zaken leveren geen (doel)punt op.
Ajax eindigde op 24 punten van psv, met Stam, Ogararu, Gabri en meer ervaren spelers als Sneyder, Vermaelen, Huntelaar is Ajax sterker geworden, maar heb je niet direct een ploeg die zich (nu al) staande zal houden in de CL. Praag en Thun zullen we niet loten!
Ajax eindigde op 24 punten van psv, met Stam, Ogararu, Gabri en meer ervaren spelers als Sneyder, Vermaelen, Huntelaar is Ajax sterker geworden, maar heb je niet direct een ploeg die zich (nu al) staande zal houden in de CL. Praag en Thun zullen we niet loten!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik heb het net gelezen, joey. Ook jouw en Trab's vrees dat FCK de 'zwakte' van Ajax' linkerkant zal uitbuiten... Ik heb eigenlijk bij FCK louter zwakke plekken gezien die Ajax zou moeten kunnen uitbuiten.joey schreef:Maar Wimpey zei dat FCK niets voorstelde. :eusa_pray:
Natuurlijk, FCK zal wat fanatieker voor de dag komen dan in Finland en een paar procentjes meer brengen. Maar dan nog blijft het een povere ploeg. Ajax moet minimaal met 2 goals verschil kunnen winnen. Dit is een ploeg van het niveau Lausanne, Maccabi.
Graag zelfs, Tom de Mul is zichtbaar veels te licht én te lief voor dit Ajax en Rosales brengt in wedstrijden simpelweg te weinig vanaf die plek. Zijn voorzetting is om te huilen en dreiging middels een actie of een simpele loopactie is teveel gevraagd.Thomas schreef: Jij zou dus graag zien dat Ajax een nieuwe rechtsbuiten haalt, Starmaker?
Daarentegen, heb je FC Porto gezien? Nu Co weg is, valt daar best wel wat te shoppen aan buitenspelers dacht ik zo.
Hij had positioneel verdedigend bij vlagen wat probleempjes, maar daarin zie ik hem wel snel groeien. Op momenten dat hij durf toonde, zag het er voornamelijk op het offensieve vlak aardig uit. Ik zie Oga, Heitinga binnen de kortste keren uit de basis spelen...Ik vond Oga trouwens geen al te beste indruk maken in verdedigend opzicht.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook graag een betere rechtsbuiten zien. Maar in mijn ogen heeft Ajax op dit moment meer aan versterkingen op andere posities.Starmaker schreef:Graag zelfs, Tom de Mul is zichtbaar veels te licht én te lief voor dit Ajax en Rosales brengt in wedstrijden simpelweg te weinig vanaf die plek. Zijn voorzetting is om te huilen en dreiging middels een actie of een simpele loopactie is teveel gevraagd.Thomas schreef: Jij zou dus graag zien dat Ajax een nieuwe rechtsbuiten haalt, Starmaker?
Daarentegen, heb je FC Porto gezien? Nu Co weg is, valt daar best wel wat te shoppen aan buitenspelers dacht ik zo.
Oga is 26 en die defensieve probleempjes schijnt hij altijd gehad te hebben. Ik ben benieuwd of dat nog drastisch gaat veranderen. Het lijkt me niet.Starmaker schreef:Hij had positioneel verdedigend bij vlagen wat probleempjes, maar daarin zie ik hem wel snel groeien. Op momenten dat hij durf toonde, zag het er voornamelijk op het offensieve vlak aardig uit. Ik zie Oga, Heitinga binnen de kortste keren uit de basis spelen...Ik vond Oga trouwens geen al te beste indruk maken in verdedigend opzicht.
Zoals? De rest van de posities zijn aardig bezet. Alleen de rechtsbuiten is een ondergeschoven kindje.Thomas schreef:Begrijp me niet verkeerd, ik zou ook graag een betere rechtsbuiten zien. Maar in mijn ogen heeft Ajax op dit moment meer aan versterkingen op andere posities.Starmaker schreef:Graag zelfs, Tom de Mul is zichtbaar veels te licht én te lief voor dit Ajax en Rosales brengt in wedstrijden simpelweg te weinig vanaf die plek. Zijn voorzetting is om te huilen en dreiging middels een actie of een simpele loopactie is teveel gevraagd.Thomas schreef: Jij zou dus graag zien dat Ajax een nieuwe rechtsbuiten haalt, Starmaker?
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin